Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on tavallisesta poikkeava astiasto?

Vierailija
30.07.2017 |

Esim. kerää vaikka vanhaa posliinia ja syö joka ikinen päivä kultareunaisilta lautasilta?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on möksälläkin vanhaa arabiaa, josta syömme päivittäin. 

Vierailija
22/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. kerää vaikka vanhaa posliinia ja syö joka ikinen päivä kultareunaisilta lautasilta?

Sukulaissielu :)

Kaurapuurokin maistuu paljon paremmalta ruusukuvioiselta Arabian diamantilta

Miten ne poikkeaa tavallisista astioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Pih ja Puh mitähän mäki nyt sit teen? astiasto on on arabiaa, tehtaan piippu sellainen, täysi kuudelle hengelle arkikäytössä, täytynee rämäyttää karkeajätteeseen, tähän asti ruoka kelvannut ja nyt harmittaa ja hävettää, maidonkin useimmiten laitoin muille ja itselleni iloksi oikeaan maito tuoppiin, mikä häpeä, en tiennyt ettei näin.

Täytyypä lähteä ikeaan.

Vierailija
24/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Arabia on mielenkiintoisempaa kuin uusi.

Haaveilen käsityönä tehdyistä yksilöllisistä astiastoista :)

Olen selkeästi poikkeava :D

Vierailija
25/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alapeukuttaa täällä :D Oliko aloittaja sittenkin tosissaan? Ajattelin, että ketju olisi vitsillä aloitettu.

Vierailija
26/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suupuhalletut viinilasit!

Vierailija
27/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään sekalaisia Arabian kuppeja ja lautasia. Kaikki vieraat on tykännyt tähän saakka kun jokaiselle katetaan erilainen...Eli kyllä nuo poikkeamat piristää ...ei kaikilla tarvitse olla valkoinen Teema-astiasta.

Vierailija
28/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi eri astiastoa, joista molemmista pidän. Ei kiinnosta mitä muut niistä ajattelee.

Vierailija
29/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on miehen mukana tullut arkiastioiksi Kermansaven astioita jotka on rumia mutta niin tukevia ja käytännöllisiä että tartun niihin harva se päivä.

Itse ollan hankittu valkoista Teemaa.

Ja sitten mulla on Englannista tilattu teeastiasto kukallista posliinia sekä Arabian Myrna-kahviastiasto jonka kupeista juon kahvini aina.

Yleensä ollaan käytetty vieraiden tullessa tuota neutraalia Teemaa, mutta nyt tajusin että haluan olla poikkeava. Seuraavat vieraat saavat nauttia pääruualla Kermansavesta, tarjoiluastioina Teemasta ja jälkkäri voidaan syödä niistä hörhelöposliineista. :D Vihdoin saan selville ketkä ovat tosiystäviä!

Vierailija
30/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ja vanhoja.

Vierailija
31/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä astiastoa käytät?

Vierailija
32/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut astiastoa. On ollut vain astioita, joita käytetään aterioimiseen. Onkohan se poikkeavaa? Olen sentään isoäiti-ikäinen?

Vierailija
33/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatella, että annan itsestäni hyvinkin boheemin ja originellin kuvan, kun ihmiset näkevät poikkeavat astiani. Kyläilen harvoin, mutta toivottavasti tuttavatkin repäisevät joskus eivätkä murehdi, ovatko varmasti kunniallisen keskivertoastiaston omistajia.

Hieman asian vierestä, mutta ihanin kissan ruokakuppi, jonka olen nähnyt, oli vanha kahvikuppi. En tiedä, oliko perintöastiastoa vai kirpparilta, mutta suloinen kippo joka tapauksessa.

Vierailija
34/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ja vanhoja.

Minusta ne taas on melko tavallisia kauniit ja vanhat astiat.

Vierailija
35/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tää on. Kun kysytään suoraan jotakin tällaista, kaikki on ihan, että mitä??!??

Mutta varmaan kaikilla on niitä kokemuksia, kun ei itsekään ymmärrä, mikä on vialla, kun ei vaan tule hyväksytyksi. Ja tuntee tyyppejä, jotka kaivamalla kaivaa vikoja toisesta. Syyksi käy just joku tällanen.

On mullakin yksi kaveri, joka moitti sukulaisensa juhlia, kun oli erilaisia kahvikuppeja. Mitään hyvää sanottavaa ei ollut. Yritin pehmitellä, että ei kai kenelläkään ole kotona monen kymmenen henkilön astiastoja. Mutta näytti vaan nyrpeää naamaa. Kai mun olis pitäny mennä mukaan siihen moittimiseen. Mokomia pikkuasioita. Yleensä tällaisten "ystävien" kanssa pysyn vaan kuuntelulinjalla ja jaksan nauttia seurasta vain pieninä annoksina.

Vierailija
36/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! En ole tajunnut ollenkaan miettiä mitä mieltä muut ovat lautasistani. En kutsu enää ketään kylään. Mites noi keittiöpyyhkeet?

Vierailija
37/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin on vanhoja asitioita ajattelen että hän harrastaa kirppiksiä/huutokauppoja tai että hän käyttää perintö astiastoa.

Vierailija
38/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jo: Hyacinth "Bouquet" Bucket.

Vierailija
39/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on persoonallinen.

Vierailija
40/53 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele kyllä astiastoista mitään, omat poikkeavat astiani nostan rohkeasti ulos kaapista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi