Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7428)
Kaukaa äänes vielä kuulen, enkä voi sua unohtaa.
Jo vaihtuu aamuun hetket yön ja kuulen, äänesi rakkain sylissä tuulen
Vierailija kirjoitti:
Jo vaihtuu aamuun hetket yön ja kuulen, äänesi rakkain sylissä tuulen
En viestiin vastata mä voi, kutsu tuuleen turhaan soi
Sua kutsun laululla rakkauden, joka maan yli kauas kaikaa.
Laulaa laine virranjuoksun, tänne jäädä en voi. Sinne luokses nyt mä lähden
I'm gonna run to you, I'm gonna run to you, Cause when the feelin's right, I'm gonna run all night, I'm gonna run to you.
Vierailija kirjoitti:
Laulaa laine virranjuoksun, tänne jäädä en voi. Sinne luokses nyt mä lähden
Ruusujen tuoksuun, tai virran juoksuun
vertailla rakkaintaan laulussa voi
Ja tuoksusi vie tajuntani pimeään
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoksusi vie tajuntani pimeään
Raikastetta ei se oo, ei talkkia, ei hajuvettä, eikä hikeä, mut jotain eritettä
Lietettä kun luukun läpi mätit lantalaan
Ja katsoimme likaojan juoksuun, sen kuohuissa rakkaus soi. Sun hurmaavan hajuvetes tuoksu, se varmuuden leivästä toi.
Lämpöni lempeni annan , kaunis on nuoruuteni
Malja sulle, malja mulle, tahdon näyttää sulle oivan samban ensiaskeleet.
Vierailija kirjoitti:
I'm gonna run to you, I'm gonna run to you, Cause when the feelin's right, I'm gonna run all night, I'm gonna run to you.
...if i had my way she'd be back today. But she don't intend to see me again ooh - ooh What can i do. Cause i am feeling blue...
Vierailija kirjoitti:
Malja sulle, malja mulle, tahdon näyttää sulle oivan samban ensiaskeleet.
Tähän aikaan yöstä mun pitäis olla kotona jo. Kissall ei oo ruokaa, tunnin päästä nousee aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malja sulle, malja mulle, tahdon näyttää sulle oivan samban ensiaskeleet.
Tähän aikaan yöstä mun pitäis olla kotona jo. Kissall ei oo ruokaa, tunnin päästä nousee aurinko.
Taas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaa
olit unessa luonain, sait mut rakastumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malja sulle, malja mulle, tahdon näyttää sulle oivan samban ensiaskeleet.
Tähän aikaan yöstä mun pitäis olla kotona jo. Kissall ei oo ruokaa, tunnin päästä nousee aurinko.
Taas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaa
olit unessa luonain, sait mut rakastumaan
Kai uskollinen olla voisin jos kanssas unessakin oisin
Hän on kaukana kaukana kaukana niin.
Hyvästellyt en vaan itkin näkemiin.