Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7419)
Mä mistä löytäisin sen laulun
Minä laulan sun aamuusi armahin, kevätkiuruja, purppuroita
Miks leivo lennät Suomehen niin varhain kevähällä?
Mun muistoissani leivon laulu vielä soi
Haaveita vain se vapauden toistaa, lintuset nuo ja kaunis maa
Vierailija kirjoitti:
Mä mistä löytäisin sen laulun
Kun maailma tuntuu liian kovalta, olen minä sulle joku, johon nojata
Nojasimme jokivarren puuta vasten.
Nyt tiesin mitä onnen anti on.
Nyt ei enää leikkiä se ollut lasten,
mä tunsin lanteillani lantion.
Jos se voisi olla totta. Nyt mä kuolen ikävään.
Vaikket edes tiedä mitä kaipaatkaan
Kaipaan sun käsiesi kosketusta
Niin tyhjä taas kun olet pois tää talo on
Tyhjä vuotees vierelläin
muistuttaa näin jälkeenpäin
Kun tänään lähden
otan mukaan mitä tarvitsen
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun käsiesi kosketusta
Salaa iltaisin meistä haaveilin
Siitä, kuinka jäät mun syliin kiihkeään
Kun jotain omaa omistaa, sydän tietää sen.
Ei kateeksi käy maailmaa, sydän tuntee sen.
Milloin huomaat, kaikki on parhaimmillaan näin kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin huomaat, kaikki on parhaimmillaan näin kahdestaan.
Vien käteni mun, kädelle sun
ja punastun.
Vien huuleni mun, huulille sun
ja punastun.
Vien jotakin mun, johonkin sun
ja punastun.
Fiilaan ja höylään ja rakastan vain, fiilaten ja höyläten muhin aamuun asti ain
Tietäneekö taivas, tai virta taikka maakaan?