Ketju, jossa keskustellaan ainoastaan laulujen sanoilla
Kommentit (7428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilaan ja höylään ja rakastan vain, fiilaten ja höyläten muhin aamuun asti ain
Aamuun on aikaa mä valvon vain
varjot käy huoneessain.
Varjona käy varjojen yöhön
Ajan yössä, tulen tuolta kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Ajan yössä, tulen tuolta kaukaa
Hän tuli jostain kaukaa, aikojen alusta
arkussa kultarahaa
Hän oli katujen kuningatar vuonna seitkytseitsemän, jolloin katuja kuljit yöhön pimeään
Polttaa kesäkatu miestä, kosteaa höyryä nousee tiestä.
Nyt alla kiiltää strada aamukasteinen, rekkamiehen lauluun yhtyy harmaa varpunen
Aamuun on aikaa mä valvon vain. Varjot käy huoneessain. Menneet mun rintaani ahdistaa, en niiltä rauhaa saa.
Toivon, et yö mulle rauhan tuo
Nyt jatkan taas kulkua yön syliin tummaan, se kyyneleet piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jatkan taas kulkua yön syliin tummaan, se kyyneleet piilottaa.
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen
On turhaa haaveet, särkynyt on syömein
Taas
Haaveet, kaikki turhat haaveet, minut on jo saaneet huutamaan huomiseen. Liikaa, kai vaadit multa liikaa
Pitääks sun aina olla niin helv tin hankala?
Oi, Susanna! Ei pidä sinun sureman! Minä kierrän vain Californian ja jälleen palajan.
Sua rukoillen mä pyydän, palaja luokseni Sorrentohon
Tule takaisin, vaikka viivyit kauankin. Sydämeni talletin, en voi enempää.
Aamuun on aikaa mä valvon vain
varjot käy huoneessain.