Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mökillä on ulkohuussi! Pissaatteko sinne vai ulos?

Vierailija
29.07.2017 |

:D tuli mieleen kun meidän mökillä on ollut aina tapana käydä vaan puskaan kusaseen, kakkoselle sitten huussiin... Niin onko tämä yleinen käytäntö vai ollaanko me jotenkin.... Eläimellisiä??

Isäntä sanoo, että paskahuussin tyhjentäminen on ikävempää jos sinne myös kustaan.. En oo alkanut kyseenalaistamaankaan!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin puskaan

Vierailija
2/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn vain pissalla niin en vaivaudu huussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussiin

Vierailija
4/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. mukulat ja miehet puskaan,naiset huussiin.Ja minä meillä tyhjennän...annan talven muhia ja keväällä tyhjennän.Ei haise yhtään.Mies kaivaa kuopan ;o)

Vierailija
5/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussiin. Ei huvita kyykkiä pihalla kun porukkaa on yleensä paljon ramppaamassa edes takaisin, haluan pyyhkiä ja sit kuitenkin pitäisi se pissapaperi huussiin kiikuttaa, ei viitsi sisällekään kanniskella.

Lapset ja miehet lirkkii mihin sattuu.

Vierailija
6/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti puskapissaa, paljon nopeampaa ja vaivattomampaa :)

Kompostikäymälässä ei sinänsä sinne pissaaminen haittaa, erottelee nestettä ja muutenkin kompostoituminen vaatii vähän kosteutta. Ei vaikuta tyhjentämiseen.

Mutta mukavuussyistä todella lähinnä puskapissa.

Vierailija
7/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuseskelevat pitkin pihoja, naiset huussiin. Ei tosin ole pakko. Meillä ei ole sellaista modernia huussia, joten allekirjoitan isännän sanat.

Vierailija
8/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi se on ikävempi tyhjentää jos sinne kustaan?

Vierailija
9/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussiin tietenkin. Meillä on kompostoiva puucee ja se tarvitsee kosteutta toimiakseen. Toisekseen, näin naisena puskapissi ei kiinnosta. Entä jos roiskuu vaatteille tai kengille?

Vierailija
10/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne huusiin, se tosin on kompostoiva käymälä. Näin sen takia, että olen armottoman kömpelö ja nilkat jotenkin jäykät, eli en pääse vaivattomasti kyykkyyn niin että jalkapohjat olisivat maassa. Muut pissaa pitkin pientareita.

Vierailija
11/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyiiii, tietenkin huussiin.

Jos teillä on vessanpönttö, kusasetteko sinne vai nurkkiin?

Vierailija
12/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti puskapissaa, paljon nopeampaa ja vaivattomampaa :)

Kompostikäymälässä ei sinänsä sinne pissaaminen haittaa, erottelee nestettä ja muutenkin kompostoituminen vaatii vähän kosteutta. Ei vaikuta tyhjentämiseen.

Mutta mukavuussyistä todella lähinnä puskapissa.

Et vissiin käytä paperia? Vai viskotko ne luontoon?

Vierailija
13/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos tämä on loukkaava kysymys, mutta kysyn ihan uteliaisuudesta. Olen itse tosi kaupunkilainen ja olen aina ihmetellyt suomalaisten intoa ostaa mökkejä maalta, varsinkin jos niissä ei ole sähkö, suihkua tai vessaa. Miksi olette sellaisen ostaneet, vietättekö siellä oikeasti paljon aikaa ja viihdyttekö siellä?

Vierailija
14/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussiin tietysti. En halua jättää kuivaamatta ja paperi ei kuulu luontoon. Menkkojen aikaankaan ei "yllättäen" puskassa kyykkiminen houkuta. 

Vierailija
15/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos tämä on loukkaava kysymys, mutta kysyn ihan uteliaisuudesta. Olen itse tosi kaupunkilainen ja olen aina ihmetellyt suomalaisten intoa ostaa mökkejä maalta, varsinkin jos niissä ei ole sähkö, suihkua tai vessaa. Miksi olette sellaisen ostaneet, vietättekö siellä oikeasti paljon aikaa ja viihdyttekö siellä?

Ostin äidiltäni sen, koska halusin sen itselleni. Olemme kesällä siellä muutamia viikonloppuja ja 3-4 vko lomalla. Viihdymme hyvin. Ei ole suihkua, huussi on ja aurinkosähkö.

Vierailija
16/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eikös uusi jätevesiasetus kiellä virtsan laskemisen luontoon sellaisenaan? Pitää jotenkin suodattaa!

Vierailija
17/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipaperit tietty roudataan sinne huussiin tai poltetaan. :D ei meiänkään mökkipiha täynnä papereita oo!

Ap

Vierailija
18/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköt on, mutta ei suihkua tai vessaa. Viihdyn mökillä kyllä. Tykkään lämmittää puilla (myös pilkkoa niitä puita) ja poltella vaikka nuotiota. Kalastamisesta myös, sekä kaikesta pikku nikkaroinnista, jota mökillä on. Huusissa on vessaan verrattuna se hyvä puoli, että se haisee aina samalle - vessahan haisee paskalla käynnin jälkeen paskalle. Saunassa peseytyy ihan kätevästi, tai lämpimällä ilmalla voi hoita peseytymisen uintireissulla. Uiminen kanssa mökin hyviä puolia, ei tartte uikkaria. 

Vierailija
19/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskaan. Vien paperin sisälle roskikseen tai uuniin. Ja meillä ihan tavallinen huussi, ei hienoa kompostoivaa kuivakäymälää :)

Vierailija
20/50 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusipaperit tietty roudataan sinne huussiin tai poltetaan. :D ei meiänkään mökkipiha täynnä papereita oo!

Ap

Siis haet käymälästä paperia, menet puskaan, ja viet paperin takaisin? Ookoo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän