Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä v..., äitini suuttui tästä

Vierailija
29.07.2017 |

Oli ollut meillä hoitamassa lapsia ja oli ihanasti siivonnut (ihan vapaaehtoisesti) ja minä tulin töistä. Siinä ihan normaalisti jutellaan, kun äiti koko ajan joka väliin kysyy "löysin täältä * -- *, mihin se kuuluu?" Ja sitten, että tässä on paristoja, mihin nää pannaan.
Sanoin, että voisitko olla koko ajan kyselemättä, en jaksa nyt miettiä, mihin mikäkin kuuluu, niin äiti loukkaantui!
Onko vähän turha mimosa???

Kommentit (236)

Vierailija
1/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan olo, että mahtaa inhota mua, kun loukkaantuu, jos en mä jaksa heti vastailla, minne meillä hänen löytämänsä tavarat kuuluvat??

Vierailija
2/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten selittää, että no kun hän ajatteli, että jos sä tietäisit. No, tiedän, mutta koska en tiedä onko ne tyhjiä vai uusia niin en nyt osaa sanoa heti, mihin ne pannaan.

Ja yksi kysymys oli, että kärpäslätkälle tulisi olla seinällä naula. Sanoin, etten halua sitä esille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitit varmaan kauniisti

Vierailija
4/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana äiti kun on siivonnut. Olitkohan vähän turhan tyly hänelle? Kiititkö siivouksesta? Mitä jos soittaisit perään ja selittäisit että olit töistä väsynyt ja ettet tarkoittanut loukata. Ei tuo ole niin iso juttu että siitä kannattaa tehdä numeroa.

Vierailija
5/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei ole itse ollut paikalla.

Itse just tänään ihmettelin, kun mutsi kertoi loukkaantuneensa yhdelle nuoremmalle naiselle, koska tämä oli sanonut "menehän nyt pois täältä keittiöstä, mun pitää nyt laittaa ruokaa".

Vierailija
6/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisesta loukkaantuu? Onko hiukan vamma-aivo?? Siis enkö mä saa sanoa, että älä koko ajan kysele, en nyt jaksa miettiä tuollaista? Kun en oikeasti jaksanut. Sitten kysyin äidiltä, että miten ois pitänyt sanoa, niin äiti sanoi, että "en tiedä". No, sanoin, että silloin sä oisit vain jatkanut kyselemistä eri tavaroista, ja mä oisin hermostunut lisää, enkä halunnut sitä. Miten tolle oikein kuuluu puhua, ettei mene loukkaannu?? Ihan turhasta pahoitti mielensä. Mä sanoin, että enhän mä nyt pahalla, mutta kun en jaksanut miettiä, minne mitäkin menee. Niin äiti melkein pyörittelee silmiä mulle. Mun mielestä ilkeää mua kohtaan.

ap

Vierailija
7/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo siihen mennessä kiittänyt siivoamisesta tietenkin. Tosin en nöyristellen, mutta koska se oli minusta kiva asia.

ap

Vierailija
8/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ilmeisen muunneltu. Ap:n ikä ei voi ylittää kuuttatoista.

Vierailija
9/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levander kirjoitti:

No mutta mieti nyt, tyyppi kohtelee minua, kuin huonokäytöksistä paskaa, kun sanon hänelle ihan vain informatiivisena asiana, että voisitko olla kyselemättä, koska en jaksa nyt miettiä?? Siis meidän koti, mun asia, löytääkö ne tavarat ikinä paikkojaan, vai ei. Mikä oikeus hänellä on suuttua, kun pyydän epäsuorasti, ettei "menetä kasvojaan", olemaan häntä olemasta epäkohtelias, ja kuormittamatta minua kun olen aika väsynyt?

ap

Vierailija
10/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja ala arvostaa äitiäsi ja hänen apuaan.

Vierailija
11/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla kaikista minun täysin vilpittömistä, hyvään pyrkivistä puheista tehdään huonokäytöksisyyttä ja minusta ilkeä, ihmisiä vihaava paska. Olisi kuulemma pitänyt sanoa, "en tiedä". Mitä se ois auttanut?? Kohta ois kysynyt seuraavaa asiaa! Kun nimenomaan halusin, ettei niitä tavaroita nyt läpikäydä, kun olin keittänyt kahvit ja juotiin niitä.

ap

Vierailija
12/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi ja ala arvostaa äitiäsi ja hänen apuaan.

Miksei hän arvosta minua? Tämä on minun kotini, mitä se, meneekö ne hänen keräämänsä tavarat siitä ikinä eteenpäin hänelle kuuluu?

ap

Vierailija
13/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Sulla täytyy olla joku persoonallisuushäiriö. Ettet vaan ois kivikissaäiti?

Vierailija
14/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä liittyy minun arvostukseeni äidin apua kohtaan??

ap

Vierailija
15/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tiuskaisit aika pahasti, että et nyt jaksa. Äitisi halusi vain auttaa...

Vierailija
16/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Sulla täytyy olla joku persoonallisuushäiriö. Ettet vaan ois kivikissaäiti?

Mikä tässä on persoonallisuushäiriötä? Jos sinua häiritään jatkuvilla kysymyksillä, niin mitä sinä teet?

ap

Vierailija
17/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun jaarituksia

Vierailija
18/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levander kirjoitti:

No mutta mieti nyt, tyyppi kohtelee minua, kuin huonokäytöksistä paskaa, kun sanon hänelle ihan vain informatiivisena asiana, että voisitko olla kyselemättä, koska en jaksa nyt miettiä?? Siis meidän koti, mun asia, löytääkö ne tavarat ikinä paikkojaan, vai ei. Mikä oikeus hänellä on suuttua, kun pyydän epäsuorasti, ettei "menetä kasvojaan", olemaan häntä olemasta epäkohtelias, ja kuormittamatta minua kun olen aika väsynyt?

ap

Niin no, jos äiti on siivoamassa aikuiselle lapselleen, niin kyllä sillä on vähän oikeus suuttua jos et edes tuon vertaa pysty auttamaan. Se on teidän koti, äitinne ei tarvitse siivota siellä. Sitä vähemmän hän voi tietää mikä minnekin kuuluu.

Joku oma tuttuni oli tuohtunut kun sukulainen siivosi astiat vääriin paikkoihin. Tuskin tapahtuisi, jos niille kerrottaisiin minne tavara kuuluu.

Vierailija
19/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hoitamassa pojan lapsia tänään, en siivonnut. Kun poika ja miniä palasi asioiltaan, oli ensimmäinen kysymys, että miksi en ole imuroinut, heillä siivotaan aina lauantaina ja nyt meno päivä pilalle, kun en sen vertaa viitsinyt tehdä.

Vierailija
20/236 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaan olo, että mahtaa inhota mua, kun loukkaantuu, jos en mä jaksa heti vastailla, minne meillä hänen löytämänsä tavarat kuuluvat??

Taidat itse olla se herkkä mimosa.