~~Kerro meille kymmenen juttua -leikki~~
(Saat laittaa montakin nimeä per vastaus)
Mikä on sinusta........
1. Naisellisin nimi?
2. Miehekkäin nimi?
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi?
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä?
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin?
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi?
7. Pirtein nimi? (tytön sekä pojan nimi näihin kaikkiin siis)
8. Pehmein nimi?
9. Terävin nimi?
10.Tunteikkain nimi?
Kommentit (16)
@Tintti:
(Saat laittaa montakin nimeä per vastaus)Mikä on sinusta........
1. Naisellisin nimi? Tianna
2. Miehekkäin nimi? Peter
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi? Leena, Mikko
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä? Kisella, Martha
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin? Evita, Nuel
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi? Neela, Janna, Leevi
7. Pirtein nimi? (tytön sekä pojan nimi näihin kaikkiin siis) Peppi, Niko
8. Pehmein nimi? Lumia, Noel, Eliel, Alma
9. Terävin nimi? Ronja, Krista, Petruska
10.Tunteikkain nimi? Sylvia (tais olla edelliselläkin?), Valentina, Jesus (hmm..hmm..)
keskeltä :o)
Vastaan kuitenkin, en superlatiivissa koska se on mahdotonta, mutta assosiatiivisesti ekan mieleen tulevan sen enempiä pyörittämättä
1. Naisellisin nimi?
Amanda
2. Miehekkäin nimi?
Urho
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi?
Ellen
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä?
Tyttö: Kirtta, näitä olisi vaikka miten mielettömän paljon joten vastaan vain ekan mieleen johtuvan
Poika: Jirka
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin?
Tyttö: Irma/Irmeli
Poika: Kyösti :o)
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi?
Poika: Jousia
Tyttö: Mirjami
Poika: Vili-Vikke
Tyttö: Pipsa-Piritta
8. Pehmein nimi?
Poika: Oula
Tyttö: Unelma
9. Terävin nimi?
Poika: Kirmo
Tyttö: Sirja, Sirppa
10.Tunteikkain nimi?
Näitäkin olisi kymmeniä...Pakotan antamaan vain yhden
Tyttö: Silva
Poika: Jetro
[/quote]
1. Naisellisin nimi?
Kaino
2. Miehekkäin nimi?
Jorma
Miko
Jamie
Helmi ja Joona
Helmi ja Joona (syynä se että nimet käytössä jo sukulaisilla)
Pinja ja Miika
8. Pehmein nimi?
Milla ja Sami
9. Terävin nimi?
Kirsi ja Kasimir
10.Tunteikkain nimi?
Aino ja Eeli
Eiks tän nimiseen leikkiin ollut joku laulikin....??
Mikä on sinusta........
1. Naisellisin nimi?
Emma,Emilia
2. Miehekkäin nimi?
Olavi
Iida/Ida
Kiara
Jeremias,Naomi
Oliver,Kira
Peetu,Pipsa
8. Pehmein nimi?
Misael,Emmet pojista ja Amelie,Emilea tytöistä
9. Terävin nimi?
Kristo ja Kristina
10.Tunteikkain nimi?
Joakim,Katharine
Ellla10:
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi? Neela, Janna, Leevi
Neela... *aah* Oi, miten ihana nimi! Hitsi kun tuota miestä ei saa millään suostuteltua näihin hieman erikoisempiin nimiin... *huooh*
1. Naisellisin nimi? - Elisabet
2. Miehekkäin nimi? - Arthur
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi? - Julia ja Aleksi
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä? - Armi ja Tapio
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin? - Anu ja Esa
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi? - Malviina ja Pietari
7. Pirtein nimi? (tytön sekä pojan nimi näihin kaikkiin siis) - Pipsa ja Roope
8. Pehmein nimi? - Emma ja Manu
9. Terävin nimi? - Kirsti ja Jyrki
10.Tunteikkain nimi? - Lempi ja Armas
1. Naisellisin nimi? -Elisabeth
2. Miehekkäin nimi? -Väinö
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi? -Nella, Nea
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä? -Aleia/Aleya
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin? -Selja, Pyry
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi? Anna-Sofia, Misael
7. Pirtein nimi? -Lotta, Reima
8. Pehmein nimi? -Mila, Milo
9. Terävin nimi? -Krista, Krister
10.Tunteikkain nimi? -Kristiina, Lassi (lähisuvun nimiä)
@Tintti:
(Saat laittaa montakin nimeä per vastaus)Mikä on sinusta........
1. Naisellisin nimi?Jasmin
2. Miehekkäin nimi?Eero
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi?Sara,Aada
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä?Daniela,Emelie,Yvonne,Magdalena
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin?Elina,Mikko
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi?Lenni,Petja,Mimosa,Minja,Mea
7. Pirtein nimi? (tytön sekä pojan nimi näihin kaikkiin siis)Venni,Milena
8. Pehmein nimi?Niila,Neela
9. Terävin nimi?Pietari,Adelina
10.Tunteikkain nimi? Ohto,Lumi
1. Naisellisin nimi?
Olivia, Elisabeth, Isabella
2. Miehekkäin nimi?
Ukko, Kalle
Joona
Eeden
Elsa, Kaspian
Juudit, Gabriel
Peppi, Pipsa, Perttu
8. Pehmein nimi?
Sofia/Sofi, Lotta, Tobias, Miio
9. Terävin nimi?
Raakel, Ramona, Lauri, Marius
10.Tunteikkain nimi?
Natalia, Daniel
1. Naisellisin nimi?
- Alina
2. Miehekkäin nimi?
- Kaarlo
- Veeti
- Ikitiera, Utujoutsi ym. muinaiset suomalaiset kaksiosaiset nimet.
- Ulla ja Ilkka
- Inari ja Marius
- Pipsa ja Konsta
8. Pehmein nimi?
- Aava ja Jooa
9. Terävin nimi?
- Katri ja Marko
10.Tunteikkain nimi?
- Saana ja Jousia
1. Naisellisin nimi? Loviisa
2. Miehekkäin nimi? Kari
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi? Eetu
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä? Arvi
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin? Reijo ja Raija
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi? Manuel ja Iriel
7. Pirtein nimi? (tytön sekä pojan nimi näihin kaikkiin siis) Ilona ja Ilari
8. Pehmein nimi? Enni ja Onni
9. Terävin nimi? Krista ja Kristo
10.Tunteikkain nimi? Onni ja Lahja
1. Naisellisin nimi?
Hilja
2. Miehekkäin nimi?
Urho
Siiri, Jere
Aisha ja monet muutkin musliminimet
Ritva ja Pentti palaavat, halusimme tai emme.
Liliana
Peppi, Pyry
8. Pehmein nimi?
Unna, Noel
9. Terävin nimi?
Kirpi, Riku
10.Tunteikkain nimi?
En heti keksi tähän sopivia.
1. Naisellisin nimi?
Maria
2. Miehekkäin nimi?
Kalervo
Veeti, Jonne, Nico, Mico, Eeli...
Sointu
Paavo ja Maija. Paluu menneeseen. Sitten tolollaan on myös uusia, ulkomaalaisvaikutteisia nimiä, tyyliin Neela, Luka
Onni & Helmi (en antaisi yleisyyden vuoksi, vaikka kovasti pidänkin)
Hertta & Kare
8. Pehmein nimi?
Henni & Eeli
9. Terävin nimi?
Rosa & Petri
10.Tunteikkain nimi?
Louna & Urho
Mikä on sinusta........
1. Naisellisin nimi? Amanda
2. Miehekkäin nimi? Ukko
3. Nimi josta et itse pidä ollenkaan mutta tiedät että se on hyvin suosittu nimi? Jimi, Miro
4. Sinusta ihana nimi joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät että monet muut eivät pidä siitä? Kerttu / Martti
5. Nimi (nainen sekä mies), jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot...ei vielä mutta hiukan myöhemmin? Inkeri / Paavo
6. Nimi (pojan sekä tytön) josta pidät aivan superpaljon mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi? Aura / Eero
7. Pirtein nimi? Ilona / Into
8. Pehmein nimi? Helli / Eino
9. Terävin nimi? Riikka / Isto
10.Tunteikkain nimi? Lempi / Onni
Tältä tuntuu tänään... :o)
1. Naisellisin nimi?
Helena
2. Miehekkäin nimi?
Adam
3. Nimi, josta et itse pidä ollenkaan, mutta tiedät, että se on hyvin suosittu nimi?
Sofia ja Jere
4. Sinusta ihana nimi, joka ei ole tämän ajan nimi tai tähän kieleen " sopiva" (tai jotain muuta erikoista) ja tiedät, että monet muut eivät pidä siitä?
Aoife ja Aidan!! Molemmat ovat minusta iiiihania nimiä, mutta lausumisensa takia vaikeat Suomessa, jossa moni sanoisi kuten kirjoitetaan, kun oikein olisi ' iiffa' ja ' ei-dn' .
5. Nimi, jonka nopeaan kasvavaan suosioon uskot... ei vielä, mutta hiukan myöhemmin?
Alisa ja Eliel (aika piankin luulen).
6. Nimi, josta pidät aivan superpaljon, mutta et kuitenkaan antaisi sitä lapsellesi?
Ella ja Ray
7. Pirtein nimi?
Reetta, Pipsa, Peppiina ja Aapeli, Elmo, Pirkka
8. Pehmein nimi?
Lilian ja Emil
9. Terävin nimi?
Kiira ja Pertti
10.Tunteikkain nimi?
Lahja ja Muisto
@Tintti: