Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUURPERHEKUUMEILIJAT viikkoon 42...

17.10.2005 |

Huhuu...missäs kaikki on??? Täällä syyslomaa vietetään hyisen kylmässä syyssäässä...ajatuksetkin taitaa olla ihan jäässä,mutta saatiinpa pino alulle :D Kömpikäähän esille piiloistanne ja tulkaa kertomaan kuulumisia!

Nyt on lähdettävä ruoanlaittoon,mutta palailen kurkkimaan...

H+viisikko

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pistää masentumaan...

joka pinossa jossa kirjoittelen plussataan ja plussataan paljon.

ja mä kun en nyt voi ees haaveilla=(

ehkä pieni välimatka palstalle olisi tarpeen,mutten osaa poissakaan pysyä.

illalla esikoisen luokan järjestämä " iltama" seikkiksessä.saappaanheittoa ja makkaran grillausta ym.

ihan mukavaa.

täytyykin tästä alkaa suunnittelemaan millaista vaatetusta,kylmenevään iltaan,ettei ihan pystyyn jäädyttäis!!!

L+5 ja kauuuuukainen haave,nyyh=(

Vierailija
2/37 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti taas jotain kamalaa tapahtuu, kun linnottaudun tänne työhuoneeseen ja kaikki muksut on keskenään olohuoneessa. Oliskohan vaikka takasta levitelty tuhkat tai roskis tyhjennetty...aikamoisia juttuja meidän juniori aina keksiikään. Ei muuten mitään noista (kävin vilasemassa), mutta päivän lehti oli palasina. Että sillai.

Meillä isukki on viikot toisella paikkakunnalla töissä, joten aika täystyöllistetyltä välillä olo tuntuu. No, kunhan taas päästään rytmiin kiinni, kyllä se siitä! Maanantait on meidän muksuilla kerhopäivät, joten tämä päivä onkin mennyt pitkälti kulkiessa kerhon ja kodin väliä.

Kuumeilusta: sitä samaa...en painosta miestä ja eipä tuo mieskään mitenkään hirmusti asiasta varmaan edelleenkään ole innostunut. Mutta ehkä toivottavasti sitten joskus...

piipero ja tytöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna *HALI* hauskaa illanviettoa. Pitkää se aika on kun odottaa, mutta kyllä se vuoro taas tulee.. ei se nyt lohduta, mutta jotain nyt koitan tässä sepostaa...

Ovulaatiot menny ja toivottavasti myös tärpänny. Nyt sitten pari vkoa jännitystä... Pakko mennä kans tonkimaan talvivaatevarastoa. ollaan heinäkuussa muutettu ja kaikki on siellä täällä. PÖH!

Piihe ja nelikko

Vierailija
4/37 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi edes tänne uskallan purkaa oloani.

kukaan läheinen ei sitä ymmärtäisi.

mua ahdistaa.ensin km jälkeen tuli sellainen hyperaktiivinen kausi.ensin olinkin hämilläni,näinkö reagoin?kaikki meni niin lujaa!ja energiaa riitti!! ja nyt tuntuu ihan kauheelta.

mieliala heittää häränpyllyä.

toisinaan tekis mieli iskeä nyrkillä seinään ja huutaa,välillä tuntuu että ehkä pitäisi päästää haaveesta irti ja nauttia näistä hetkistä,nyt tässä!

mutta jotenkin mä käyn taistoa aikaa vastaan ja itken nyt jo jos syli jää tyhjäksi.

mä pelkään etten saa haavettani ja toisaalta pelkään sitä aikaa,jos se tulee,että saan yrittää.

pelkään että kaikki menee taas pieleen.

ihan todella, mulla on kurja olo,nyt!

olenko itsekäs ja ahne kun haluaisin sen yhden ihmeen vielä???

osaanko sitten lopettaa?

pystynkö koskaan nauttimaan " tästä hetkestä" ?siitä mitä minulla on juuri nyt?

anteeksi vuodatus ja kiitos kun sain vuodattaa...

sydäntä särkee....

L

Vierailija
5/37 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai pitää purkaa ja vaikka onkin lapsia ennestään, tottakai sitä saa toivoa uutta ja surra menetettyä täydestä sydämmestään!!! Olisitpa nähny hullun piihen kun meinas ovulaatio jäädä hyödyntämättä, hyvä etten porua vääntäny kun ajattelin että kuukausi menee hukkaan.,, *pölhöö*

joten voin vain kuvitella, miltä sinusta juuri nyt tuntuu, kun on jo ehtinyt ajatella elämää eteenpäin ja sitten joutuu tippumaan niin korkealta.

Pura itsesi hyvä ihminen rauhassa, sure ja itke, me kuunnellaan kyllä.

Piihe

Vierailija
6/37 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan aivan loppu,nyt!kunnes taas elämä koittaa!

L+5

Vierailija
7/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna: ISO voimahali! Elämä on aikasmoista vuoristorataa,mutta jos ei olisi edes mahdollisuutta enää unelmoida,niin aika tylsäksi menisi arki!!! unelmat ja haaveet kannattavat usein silloin,kun muuten ei jaksaisi. Etkä sinä itsekäs ole,jos vauvasta haaveilet. Tää syksy tahtoo masentaa väkisinkin ja kun olet vielä ollut kipeenäkin,mutta vielä se päivä paistaa sinnekin,usko pois!

Kuramyyrälle hyviä jatkoja ja voimia sinnekin,tuolta toisesta pinosta luin,että heitit meille hyvästit.

Ja sitten lahopää unohti loput nimimerkit,mutta joku oli plussannut,joten onnittelut sinne ja sitten vielä peukutukset sinulle,joka tässäpinossa kerroit jännääväsi :o) Me ei olla ees muutettu ja silti on talvivaatteet " hukassa" , huoh...

H&viisikko

Ps. Posti toi Anttilan joululuettelon :oD

Vierailija
8/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senhän takia täällä " oleskellaan" , tuetaan toinen toisiamme, iloissa ja suruissa, joten any time kamu! *halistus*

Vierailija
9/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Leanna! Ymmärrän sinua täysin...Täällä odotellaan tätiä kylään kovin alavireisellä mielellä. Eilen lääkäri lykkäsi kouraan primolut-reseptin...Epäsäännöllisen kierron lyhentämiseksi...Olo on aivan kökkö!

Minulla on niin samanlaiset fiilikset kuin sinulla Leanna! Itkua täällä itsekseni tuherran, kun mieli on niin musta. Onneksi olette olemassa, että voi jollekin purkautua. Lääkärini taisi olla ainoa, joka on kysynyt minulta kuinka voin henkisesti. Sanoin hänelle eilen, kun hän kysäisi asiasta, että ihanaa, kun joku edes kysyy!

Nyt on pakko mennä, palaan pian.

Opemamma, nelikko ja haave

Vierailija
10/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin voimia leannalle ja opemammalle. Samassa suossa on tullut tarvottua. Itse sain omista lapsistani todella paljon lohtua. Kaikista ihaninta oli paijata kuopusta, halata ja pusutella. Se oli suurin lohtuni.

Mutta nyt tähän mustaan pilveen (tuota nimitystähän tässä joku aika sitten itsestäni käytin) on tullut taas kultareunus. Eilen aamulla kp28/28 sain pregent stickiin hyvin hyvin himmeän haamun. Tänään sain päivällä postissa acon10:jä ja tuloksena vahvempi haamu kuin eilen. Epävarmaahan tämä vielä on, mutta jonkun verran on kyllä oireita onneksi alkanut ilmetä. Ja epävarmaa on senkin takia, kun kaksi keskenmenoa ja yksi tuulimuna takana. Jospas tästä pääsisi kuitenkin pysyvästi tuonne odottajiin siirtymään. Sitten kai meidän lapsiluku olisikin ehkä täynnä. Toivossa on hyvä elää, että tällä kertaa olisi onnellinen loppu.

Pikaista ja kestävää plussaa kaikille sitä toivoville!!!

Vierailija
11/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leannalle toivottelen jaksamisia ja lähetän virtuaalihalin. Kyllähän tämä elämä välillä potkii päähän ja totta kai silloin voi olla masentunut ja vihainen. Tunteet on jotenkin purettava tai muuten ne patoutuvat ja nakertavat pikkuhiljaa sisimpämme. Onneksi on välillä myös niitä valoisia päiviä ja silloin osaamme myös nauttia niistä ja arvostamme niitä erilailla.

Neronjalle onnittelut plussan johdosta! Toivotaan, että nyt odotus etenisi ihan loppuun asti ja palkittaisiin sillä maailman parhaalla lahjalla:) Itselläni ei vielä ole ollut keskenmenoa ja täällä palstalla pyöriessä kun huomaa miten tavallisia ne ovat, niin alkaa välillä väkisinkin pelottamaan, että tuleeko sellainen vielä minunkin kohdalleni? Toivottavasti ei ja ei se nyt vielä ole edes ajankohtainen pelko kun en ole edes raskaana.

Torstaina olisi sitten tuon meidän keskimmäisen synttärit ja tupa olisi tulossa täyteen pikkuneitejä. Huominen meneekin sitten siivotessa ja leipoessa.

Vierailija
12/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea onnea plussasta!!!!!!!!!!!!!!!!

L

Vierailija
13/37 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] Neronja! Onnitteluhalaus haamusta! Onpa upeaa kuulla, että aurinko on alkanut pilkistellä! Ja paistakoon se pian täydeltä terältä :)

Leanna: En ole kokenut sellaista tilannetta, missä nyt olet, mutta ei todellakaan varmasti ole yhtään outoa että mielialat heittelee. Mulla on kuitenkin samanlainen polttava vauvan kaipuu. Mies, äiti, sisko ja ystävät sanovat kaikki, että nauti nyt näistä ja elä tässä hetkessä. Mutta kun on vauvakuume niin on. Ja mielestäni nautin koko ajan lapsista ja elän tätä hetkeä, en kai muuten lisää lapsia edes haluaisi :) Mutta sielun sopukoissa syli kirkuu vauvaa... Kuopuksemme otti viikko sitten ensiaskeleet ilman rakasta kärryään, mutta konttaa pääasiallisesti edelleen. Kuitenkin on jo kasvanut isoksi, vaikka tisumaito maistuu edelleen. Olen nauttinut tästä kuopuksen vauvavuodesta niin, että haluan kokea sellaista lisää... Iso virtuaalinen lohdutushali sinulle ja muista kultareuna...

Meillä oli tänään kylässä tuttavaperhe, joiden parikuisen pojan näin ensi kertaa. Potra poika olikin, lähemmäs seitsemän kiloa! Keskimmäisemme oli varmaan melkein vuoden kun painoi niin paljon... Kanniskelin vaavia vähäsen ja nuuhkin nukkaista päätä. Söpöhän tuo oli, vaikka ei tietysti omille muksuille vedä vertoja ;) Vielä puuttuis että se viikonloppuna vauvan saanut ystäväni ilmoittaisi, milloin saisin nähdä pikkuisen. Varmaan pakahdun sitten kun saan pitää pienenpientä vauvaa... Miestä ei ainakaan tuo parikuinen hetkauttanut yhtään :(

Vierailija
14/37 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Neronjalle plussasta!!! Täältä tulee lisää tarrasukkia...

Opemammalle voimia ja pieniä,pieniä virtuaaliaurinkoja piristämään päivääsi ¤¤¤¤

Nyt on pakko ryhtyä lämmityspuuhiin,kun yöllä oli tullut talvi. HRRRR...

Vierailija
15/37 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna tein uuden aconin ja eipä tuo tulos yhtään vahvistunut. Melkein näyttää, että viiva on haaleampi kuin eilen. Alkaa taas tulla p*sk*n maku suuhun... Kemiallista raskauttahan en ole vielä tietääkseni kokenutkaan. Toivottavasti tämä ei nyt kuitenkaan uudeksi tuulimunaksi muutu, koska joudun odottamaan tilanteen selviämistä kuitenkin muutaman viikon + tyhjennys siihen päälle, kun mulla ei tietenkään kroppa tajua itse ruveta kohtua tyhjentämään (nimim. kaksi keskeytynyttä km:a ja kolme kaavintaa takana). Eipä auta kuin odotella. Harmi, kun kerkesitte minua jo onnitella. Taisivat mennä hukkaan... :-/.

No, kyllä tästä vielä noustaan, aivan kuten ennenkin ;-). Ja ainahan tietysti toivoa on, että JOS kaikki olisikin kuitenkin kunnossa.

Vierailija
16/37 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasinkin tonne sun acon 10 aloitukseesi(en tosin varmaan sitä mitä olisit halunnut kuulla)

mutta eihän se sulle niin tarvitse käydä!!!!

toivon tuhannesti kultareunoja pilveesi!!!!!!voimia ja peukutusta!!!!

ihan outo olo-isot tytöt(nooh,6v7vja melkeen9v)lähtivät miehen siskolle helsinkiin ja mulla ei oo täällä kun pikkupojat.ihmeellisen hiljaista.

pakkasin aamulla aikaisin tyttöjen tavaroita ja laitoin heidät matkaan iso-vanhempien kanssa ja nyt oon ihan väsähtänyt.sängyt on petaamatta ja keittiö hullunmylly.täytyy jostai löytää intoa tarttua toimeen.

pojan 4v laitoin katsomaan karhuveljeni kodaa ja pienempi peuhaa tossa sohvalla.

tänään mennään illalla nuoremman kanssa TAAS lääkäriin.korvat ei omasta epäilyksestä ole vieläkään kunnossa.yöt itketään ja päiväunet kähistään.ja kaikenkaikkiaan unet jäänyt pojalta liian lyhkäsiksi.kärttyinen on.eikä meillä ole kun runsas viikko matkaan lähtöön....täytyis saada kuntoon siksi!!!!

opemammalle myös voima))))halaus((((

kyllä meitä suurperheiden äitejä koetellaan!!!!

mutta nautitaan nyt näistä hetkistä ja iloitaan tulevista!!!!

tänään mieli kuitenkin pirteämpi,kiitos kaikille lämpimistä ajatuksista!!!!

L+5

Vierailija
17/37 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän meitä/teitä onkin näköjään enemmänkin, mahtunee yksi satunnainen surffaaja mukaan?!

Tilanteeni siis tosiaan se, että kolme lasta on jo, eikä tilanne ole muutenkaan otollinen uuden vauvan tulla(toivun masennuksesta ja mies reissutöissä..), ja vasta laitatin kierukankin.. Siihenkin tuli parin päivän viiveellä reaktio, että yhyy, nyt ei voi tulla edes sitä " vahinko" vauvaa... (vaikka eihän mikään ehkäisy ole 100%...;))

Kuume vaivaa aina vaan, ja miehellekin jo sanoin,et kun kerran on puhuttu iltatähdestä sit joskus, niin eikös sen voisi " tehdä" nyt ja jättää sit myöhemmin välistä?! Ihanne tietysti olisi, että molempi parempi!!! :) Ehkäpä se vielä innostuu ajatuksesta vaikka parin vuoden sisällä.

Mutta siihen asti vaan kuumeilen ja haaveilen ja ihastelen pienen kateuden siivittämänä toisten pieniä ja vauvamasuja...

Vierailija
18/37 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistasi. Sitä piti ruveta sinulta vielä kysymään, että oliko sinulla tässä keskenmenneessä raskaudessa oireita? Mulla on rinnat olleet nyt kaksi päivää kipeät. Tosin tänään kipeytyi vasta nyt illalla, mutta kuitenkin. Hieman tavallista väsyneempi olen myös ollut.

Tänään tutkailin miten olen edellisillä kerroilla testannut. Useimpia plussauksia en ole edes laittanut ylös, mutta sellaiset löysin, että 1999 testasin toisesta lapsestamme plussan kp35/25-30 ja ekan keskenmenneen raskauden plussasin tammikuussa 2004 kp35/26-28. Muistelinkin kyllä, että olen ennen antanut menkkojen olla muutaman päivän myöhässä ennen kuin olen edes testannut ja silloin riitti aina yksi testi. Nyt olen kahdella viime kerralla tuhlannut enemmän testejä ja aikaisemmin testannut kuin ennen. Se tarttuu täällä vauvakuumepalstalla... Nyt pidän kyllä testaamisessa vähän taukoa. En tiedä vielä, milloin kokeilen uudestaan saada vahvempaa viivaa.

Aha, pojalla on jotain ongelmia. Täytyy mennä...

Vierailija
19/37 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla oli ihan oireita.vessassa sai juosta,vatsassa painon tunne ja turvotusta,vilutti(lämpö olikin kokoajan 37,2-3)rinnat mulla ei koskaan ookkaan kipeytyneet!

mutta niin vaan kävi!

toivon ettei sulle!!!!!

nyt c.s.i:tä katsomaan!

L+5

ja ihme.olin suihkussa ja mun rinnanpäät ihan ihmeen herkät.jotenkin vahingossa hipaisin ja ihan pahaa teki=)

mikä mulle on tullu????

pss.luin myöskin vahvemmasta haamustasi jostain muusta pinosta,neronja,kyllä se kuullostaa hyvältä!tsemppiä!

Vierailija
20/37 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume on edelleen valtava ja muistelen tässä kaiholla niitä aikoja kun viimeksi täällä kuumeilin ja sitten siirryin Leannen kanssa tonne syysäiteihin. Kamalan rankkaa on tääkin neljän lapsen kanssa puuhailu ja työssäkäynti ja harrastuksiin kuskailu jne. mutta silti vauvakuume on valtava. En edes tiedä jaksaisinko yöheräämisiä, kun ikäkin alkaa jo painamaan (35v.). Miten sinä Leanne saat arjen pyörimään viiden lapsen kanssa? Meidän pikkuneiti otti muuten ensimmäiset askeleet viikonloppuna. Nyt on kiiruhdettava töihin!

T. Petrus ja viides haaveissa