Cheek, Elastinen, Paleface - nyt kaikki urpot ovat sitten vihdoin yhtyneet
Öyhöttäjä Cheek, seksirinki Elastinen ja kommarianarkisti Paleface alkavat nyt siis tehdä "musiikkia" yhdessä. Jälleen kerran tuli todistettua että samankaltaiset ihmiset (tässä tapauksessa tyylitajuttomat) vetävät toisiaan puoleensa. Milloinkahan nämäkin muuten tajuavat lopettaa, kun nuoremmat ja paremmat musiikkimaailmassa ajavat ohi oikealta ja vasemmalta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palefacen rikas pankkiiri-isä on kustantanut pojalle kaikki ihan nuoresta lähtien, joten siksi kundista ei tunnu pahalta tuhota muiden vaivalla hankkimaa omaisuutta kun itse ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään. Autot vain säpäleiksi pesäpallomailalla, kato se on niin radikaaliakin nyt. Itse asiassa taitaa vain lapsellisesti kapinoida kapitalistista isäukkoaan vastaan vieläkin, aikuinen mies.
Lähde?
Oman kertomansa mukaan hänen isänsä on Kokoomuksen puoluekirjan omistava pankinjohtaja.
Paleface taputtelee vaimonsa vatsaa Albertinkadun Gran Delicato Cafén ylätasanteella. Nainen on raskaana. Kuukauden päästä syntyvä uusi ihminen jyrää elämän rankinglistalla Helsinki–Shangri-La-levyn ohi.
Onko Paleface yhä naimisissa? Av:n palstailijoiden mukaan sekä Cheek että Pale ovat kovia naistenmiehiä ja vetelevät mieluiten paljaalla yhden illan juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patomäki on kaupunginosa eteläisessä Lahdessa. Alueella on runsaasti omakotitaloja sekä omistusasuntoja.
Siellä on myös kaupungin ja vvo:n vuokrakämppiä rivitaloissa. Ja ne omakotitalot on suurelta osin 70-luvulla rakennettuja tasakattoisia tiilikuutioita jotka ei varmaan paljon maksa. Nuorisorikollisia siellä asui ainakin vanhoina hyvinä aikoina.
Cheekin isän firmalla on mennyt aika hyvin kun on ollut varaa ostaa omakotitalo ja työllistää toinen pojistaankin yritykseen (ehkä molemmat mutta Cheek halusi opiskella lukiossa). Cheekin veljeltä riitti rahaa auttaa opiskelevaa veljeään taloudellisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Palefacella on muitakin saavutuksia: mm. haukkunut Mannerheimiä sotarikolliseksi, tehnyt Suomi 100v juhlasta fiaskon, vaatii sossupummeille enemmän sosiaalitukia ja töissä käyville korkeampia veroja. Tosi hieno ihminen. :D
Cheekin musiikki on samanlaista kuraa kuin Palefacenkin, mutta ainakin on omilla ansioillaan hankkinut omaisuutensa koska tuli köyhästä perheestä Lahdesta. Siinä mielessä ehkä ihan hivenen korkeammalle voi Cheekin arvostaa.
Ja sekö ei ole hieno ihminen joka puolustaa köyhiä?? ja haluaa rikkailta enemmän veroja??
Palefacen naamaa en montaa sekuntia pysty oksentamatta katsomaan! Siinä on kunnon suomivastainen anarkisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palefacella on muitakin saavutuksia: mm. haukkunut Mannerheimiä sotarikolliseksi, tehnyt Suomi 100v juhlasta fiaskon, vaatii sossupummeille enemmän sosiaalitukia ja töissä käyville korkeampia veroja. Tosi hieno ihminen. :D
Cheekin musiikki on samanlaista kuraa kuin Palefacenkin, mutta ainakin on omilla ansioillaan hankkinut omaisuutensa koska tuli köyhästä perheestä Lahdesta. Siinä mielessä ehkä ihan hivenen korkeammalle voi Cheekin arvostaa.
Ja sekö ei ole hieno ihminen joka puolustaa köyhiä?? ja haluaa rikkailta enemmän veroja??
Ei
Elastinen ratsastaa lähinnä vanhalla maineella, koska fintelligens oli aikanaan jotain aika erikoista Suomessa. Hänellä ei mielestäni ole oikeastaan yhtään hyvää biisiä, eikä ole mielestäni persoonanakaan mikään kovin erikoinen.
Cheekillä on mielestäni ihan hyviä kappaleita ja ihan kohtalaista lyriikkaakin kirjoittanut joskus nuorempana. Hyvin on osannut markkinoida itseään.
Paleface on henkilönä todella vastenmielinen, mutta osaa kirjoittaa hyvää lyriikkaa. Ihmetyttää, että miten niin tyhmästä päästä voi tulla noin oivaltavaa lyriikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palefacen rikas pankkiiri-isä on kustantanut pojalle kaikki ihan nuoresta lähtien, joten siksi kundista ei tunnu pahalta tuhota muiden vaivalla hankkimaa omaisuutta kun itse ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään. Autot vain säpäleiksi pesäpallomailalla, kato se on niin radikaaliakin nyt. Itse asiassa taitaa vain lapsellisesti kapinoida kapitalistista isäukkoaan vastaan vieläkin, aikuinen mies.
Miten oikeistolaisen porvari-Cheekin seura kelpaa Palefacelle kun Stubbia haukkui ystävineen Rolexanderiksi.
Stubbi käyttää kylläkin Polar urheilukellon lippulaivamallia
Kai ne yrittää kupata nyt viimeiset pennoset irti mitä saa puupäiltä jotka tollasta ää-ää-ää soopaa kuuntelee vielä. Paleface on kyl 2000 luvun vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No musiikillisesti en arvosta ketään noista, mutta Paleface on hyvä sanoittaja, se on pakko myöntää. Erittäin osuvia sanoituksia osaa tehdä yhteiskunnallisista aiheista.
Äärivasemmistolaista öyhötystä sen sanoitukset ovat eikä mitään osuvaa lyriikkaa.
Samaa mieltä olen 99% sen biiseistä. Ainoastaan Helsinki Shangrilan sanoitusta oli aika mahdoton sanoa epätodeksi. Toki ei biisissä ehdottanut mitään, miten tilannetta voisi parantaa, kunhan jauhasi itaestäänselvyyksiä. Halpatyövoimasta ja terveydenhuollon ongelmista olen hänen kanssaan pitkälti samoilla linjoilla, vaikka muuten tunnenkin itseni oikeistolaiseksi.
Polarr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oikeistolaisen porvari-Cheekin seura kelpaa Palefacelle kun Stubbia haukkui ystävineen Rolexanderiksi.
Stubbi käyttää kylläkin Polar urheilukellon lippulaivamallia
Polaxanderi?
Eikös Arhinmäelläkin ollut joku Tag Heuer -ökykello, nyt kun kelloista puhuttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paleface puolustaa köyhiä, siis ihan käytännössä eikä puheiden tasolla. Tyhjää lässytystä osaa jokainen. Rikkaiden verotus on taas mantra jota hokee joka vasuri. Siinäkin ne ovat väärässä.
Varmaan esiintyvät nimellä Väärät profeetat.
Vierailija kirjoitti:
Onko Paleface yhä naimisissa? Av:n palstailijoiden mukaan sekä Cheek että Pale ovat kovia naistenmiehiä ja vetelevät mieluiten paljaalla yhden illan juttujaan.
Minun tietääkseni on. Flow-festareilla ainakin oli naisen seurassa, oletin vaimoksi.
Arhinmäkeä ei ainakaan pyydetä videolle, eikä tappajaakaan. Paleface katkaisi välit eikä tuntenut koko tyyppiä kun teko selvisi.