Kaverini tuo aina miehensä tyttöjen iltaan.
Pari kertaa tuonut mukanaan kysymättä meiltä mitään. Todella ärsyttävää! Kuinka vihjata hänelle ettei miehensä ole tervetullut illanviettoon?
Kommentit (109)
En ymmärrä miksi se puoliso pitää tuoda niihin illanistujaisiin mukaan. Meillä on entinen tiivis kaveriporukka johon kuuluu miehiä ja naisia, eli ei ole tyttöjenillasta kyse, mutta samalla periaatteella. Kokoonnumme harvoin, ja silloin kun kokoonnutaan käydän kaikki asiat maan ja taivaan välillä läpi, niin miksi juuri niihin iltoihin tarvitsee tuoda se kumppani mukaan? Ihan yhtälailla sinne ei tuoda uutta ystävääkään, nuo illat eivät ole sitä varten että voisimme tutustua uusiin ihmisiin vaan toisiamme varten. Ne hetket kun tutustutaan uusiin ihmisiin ovat joskus toiste. Ryhmän dynamiikkakin muuttuisi jo sinne tuotaisiin tuntematon ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin nuorempana moni nainen käyttää noita tyttöjen iltoja tai reissuja savuverhona pettämiselle, joten en yhtään ihmettele etteivät kaikki miehet päästä naisiaan sellaisiin tai haluavat mukaan jos puolison on kyseiseen tapahtumaan ehdottomasti päästävä.
Itsekin olen tämän miehenä kokenut. Kun sitten aikani oltuani sinisilmäinen aloin selvittelemään tilannetta niin kävi ilmi, että alkuilta kyllä oltiin tyttöjen kesken (ryyppäystä, syömistä, saunomista), mutta sitten loppuilta oltiinkin baarissa miehiä metsästämässä. Sitten kun tulee aamuyöllä kotiin, niin siihenhän on jäänyt vielä kätevästi pari tuntia aikaa tehdä temput baarista löytyneen miehen kanssa tämän kotona.
Päästä?! Huoh. Voi sitä pettää työpaikan vessassa, vanhempien luona käymässä, tyttöjen illalla, kotona ollessa yms. Jos on peittääkseen niin sen voi tehdä. Aika sairas suhde jos toiselta pitää kysyä lupa tai toisen on pakko olla vieressä 24/7 töissä, kaveri tapaamisissa ja kaikessa ettei toinen petä. Luottamus on kova sana. Jos ei siihen pysty niin ei kannata olla suhteessa.
Huvittaa tämä naisten ulina luottamuksesta vaikka kaikkien indikaattorien mukaan naisten pettäminen kasvaa koko ajan. Cheek totesi kirjassaan, että kaikki naiset pettää ja olen samaa mieltä. Kaikilla on se oma raja jolloin houkutus käy liian suureksi ja varsinkin naisilla on biologiassa se kilpailevien geenien haku kun silmä välttää. Lisäksi nykyään naiset saavat niin helposti seksiä ilman sosiaalista paheksuntaa, että on vaikea kuvitella miten joku pystyy pysymään uskollisena jos ravaa jatkuvasti baarissa ja muissa paikoissa missä on kiusauksia.
Ekan avioliiton kohdalla tuo pettäminen oli minulle kova isku kun ex-vaimo teeskenteli sitoutuneensa elinikäiseen suhteeseen, mutta niin vain mieli muuttui. No nyt se ei minua enää hetkauta, sillä perustan parisuhteeni jatkossa ihan eri asioille, mutta ihan turha tulla hurkastelemaan asiasta. En luota enää yhteenkään naiseen.
Olen tuo kenen viestiä lainasit.Itse olen tavannut kaikki seksikumppanini harrastuksessa tai töissä. Oli se parisuhde tai yhden illan juttu. Pettänyt en ole mutta ihmettelen aina miksi baari on se ongelma. Miksi parisuhteessa siihen vedettän se "sallimis" raja? Siis tietysti baaristakin niitä löytyy mutta omista ympyröistä olen huomannut ettei yökerhot ja tyttöjen illat ole ollut niitä vaan ihan muualta on "salarakkaat" hankittu. Pettäminen onnistuu missä vaan ja sen "kilpailevan geenin" löytää ihan mistä vaan. En siis ymmärrä miksi kontrolloida toista ja kieltää puolisoa tekemästä mitään.
Mielenkiintoinen sanoa että enää et luota yhteenkään naiseen. Jos et odota yksiavioisuutta ainakaan seksuaalisessa mielessä niin eihän silloin edes tehdä mitään lupausta jota voidaan pettää. Luottamukseen kuuluu paljon muitakin kuin seksi joten miten silloin rakennetaan suhde jos ei toisen sanaan voi luottaa missää asiassa? Onko silloin järkeä olla parisuhteessa? Vai koskeeko tuo vain seksiä?
Ei voi ymmärtää mitään tyttöjen iltoja. Oikeastiko pitää erikseen kokoontua keskustelemaan niistä menkoista? Meillä päin kaveriporukat toimii ihan sukupuolineutraalisti. Ja uudet kumppanit otetan mieluusti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni raahaa minua miesvaltaisiin tapaamisiin. Eli olen ainoa nainen ja muut ovat miehen mieskavereita. Hyvin ovat ottaneet minut mukaan, mikseivät olisi?
Jos minun kaverini pitäisivät jotain tyttöjen iltoja, joihin ei saa tuoda kumppania (oli sitten nainen tai mies) niin en menisi itsekään.
Raahaa? Eli et ole kiinnostunut, mutta menet. Erikoista. Onko mies niin mustasukkainen, että pelkää sinun tekevän sillä aikaa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää mitään tyttöjen iltoja. Oikeastiko pitää erikseen kokoontua keskustelemaan niistä menkoista? Meillä päin kaveriporukat toimii ihan sukupuolineutraalisti. Ja uudet kumppanit otetan mieluusti mukaan.
Ja kaikkien pitää tehdä samoin kuin teillä päin??
Oli tyttöjen ilta tai mikä tahansa tapaaminen, mutta sinne tulee vain ne kutsutut. Ei ylimääräisiä. En ikinä voisi mennä kuokkimaan mihinkään, minne on muut kutsuttu. Moukkamaista ja kyllä pitäisin idioottina jo sellaista miestä, joka väkisin tunkee tyttöjen tapaamiseen. Samoin ei mikää järjenjättiläinen ole nainen, joka miehensä joka paikkaan raahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikkien pitää tehdä samoin kuin teillä päin??
Olenko sanonut, että tarvitsisi?
Tyttöjen ilta = pettäjien ilta.
Kokemuksia on.
M34
No sinähän ap et voi määritellä kaverisi miehen sukupuolta, sen tekee vain hän itse. Kenties tuntee itsensä transsukupuoliseksi mutta sekään ei ole sinun bisneksesi. Jos kaverisi parisuhdeoletettu sinua niin sieppaa niin pysy kotona kutomassa sukkaa.
Minulla on yksi kaveri joka tuo aina meidän tyttöporukan iltoihin molemmat lapsensa...Ihan yhtä ärsyttävää kun tuo että toisi miehensä.
Yksi tuo äitinsä tyttöjen iltaan. Mitä tehdä?
Miksei saisi tuoda miestä mukana? En ymmärrä.
Voihan sitä vihjata, että hei muuten tiesitkö, että olet ihan erillinen ihminen ja vielä suhteellisen nuori, et tarvitse isää etkä saattajaa mukaan.
Ei ole laillista estää tulemasta sukupuoli perusteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on naisporukka, joka koostuu kymmenestä tyypistä. Ollaan oltu yhdessä ala- ja yläasteella, osan kanssa vielä luonnossakin ja osa on opiskellut samassa yliopistossa/tiedekunnassa. Yhdenkään puoliso ei ole noilta ajoilta eivätkä puolisot tunne toisiaan.
Meillä on tapana tavata n. kolmen vuoden välein esim. jonkun mökillä. Saunotaan pitkän kaavan mukaan, loikoillaan nakuna paljussa, tehdään ruokaa ja juorutaan. Vaikka ei olla nähty pitkiin aikoihin ollaan heti samalla aaltopituudella. Ekat pari tuntia menee kun päivitetään kunkin kuulumiset, ne kipeätkin asiat. Illan kuluessa muistellaan menneitä ja sitä " onko kukaan ollu sen ja sen kanssa yhteydessä? Mitähän sille ja sille mahtaa kuulua?
Olis todella kummallista jos joku raahasi siippansa tuonne mukaan. Taustoittaisi koko ajan tälle ulkopuoliselle että kenestä puhutaan jne. Sauna pitäisi vuoroittaa ja uikkarit käyttöön uidessa ja paljussa jne. Tää on meidän juttu eikä meillä ole tarvetta tutustuttaa puolisoitamme keskenään.
Olis mielenkiintoista kuulla miksi tässä on jotain pahaa?
Ollaan kaikki samaa vuosikertaa ja täytetään tänä vuonna 47 vuottvuotta.
Näihin vuosiin mahtuu jo ensimmäisten yhteisten ystävien kuolemaa, yhdellä meistä oman lapsen kuolema, eroja, uusia rakkauksia, lapsia, omien vanhempien (moni meistä tuntee myös toistensa vanhempia) kuolemia jne. Ja tietty voittopuolisesti mukavia asioita.
Mutta ilmapiiri muuttuisi heti jos tonne tulisi mukaan jonkun puoliso, jolla ei olis historiaa meidän kanssa. Erityisesti joku yksittäinen puoliso joka olis kaikille tuntematon. Onneksi näin ei ole koskaan ollutkaan, kaikilla on sama ajatus noista harvinaisista reissuista.
Mun kaveriporukka on tuntenut toisensa 30-40 vuotta, en ymmärrä miks joku äijä edes haluais kuunnella meidän huonoja sisäpiirivitsejä. Puhumattakaan kunkin vanhempien tai lasten voinnista, hormoneista, työstä tai muista henk koht asioista. Parisuhteestakin pitää joskus avautua. Tai sen puutteesta,
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kaverin mies on tyttö?
Meillä on ollu kaverin puoliso (=tyttö) mukana, oli tosi kiva, tuli toimeen kaikkien kanssa, mutta hieman tunti olonsa ulkopuoliseksi kun muut oli vanhoja tuttuja.
No mutta jospa hänkin haluaa tyttöillä.
Huvittaa tämä naisten ulina luottamuksesta vaikka kaikkien indikaattorien mukaan naisten pettäminen kasvaa koko ajan. Cheek totesi kirjassaan, että kaikki naiset pettää ja olen samaa mieltä. Kaikilla on se oma raja jolloin houkutus käy liian suureksi ja varsinkin naisilla on biologiassa se kilpailevien geenien haku kun silmä välttää. Lisäksi nykyään naiset saavat niin helposti seksiä ilman sosiaalista paheksuntaa, että on vaikea kuvitella miten joku pystyy pysymään uskollisena jos ravaa jatkuvasti baarissa ja muissa paikoissa missä on kiusauksia.
Ekan avioliiton kohdalla tuo pettäminen oli minulle kova isku kun ex-vaimo teeskenteli sitoutuneensa elinikäiseen suhteeseen, mutta niin vain mieli muuttui. No nyt se ei minua enää hetkauta, sillä perustan parisuhteeni jatkossa ihan eri asioille, mutta ihan turha tulla hurkastelemaan asiasta. En luota enää yhteenkään naiseen.