Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja lapsi ravaa urheilukisoissa

Vierailija
29.07.2017 |

Itse pääsen huonosti liikkumaan eikä urheilu kiinnosta joten olen aina kotona. Ehdotin miehelle että alkaisin tiedustelemaan tms että aika kuluisi. Ei sovi. Mitä teen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten tekisitte jos olisitte melkein joka ilta 3-4 tuntia yksin?

Se olisi aivan ihanaa! Urheilisin, lukisin jotkin hyvää kirjaa/lehteä, ottaisin aurinkoa ym, ym

Vierailija
42/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä ammattivalittaja valittaa siitä, kun mies ja lapsi ovat kotona ja niille pitää laittaa ruokaa ja muutenkin passata. Joka toinen päivä sitten siitä, että mies ja lapsi eivät ole kotona, vaan hän joutuu kököttämään valittamassa ihan yksikseen...   :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan, millaisia uusia lukuja on odotettavissa ammattivalittajan tulevaan muistelmakirjaan.

Oi, koskahan noi muistelmat julkastaan? Vuosi sitten oli jo valmiina paljon paperia:)

Vierailija
44/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kirja on tulossa aika pian. Ja menee kuin kuumille kiville, kun on iso ostajakunta täällä jo valmiina.

Vierailija
45/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajaa kannattaisi muuten hyödyntää myös Suomen matkailumarkkinoinnin keulakuvana. Ollaan valittajakansaa ja ammiksessa ilmiö huipentuu. Turistit - täällä on synkkää, pimeää ja ammattivalittaja! Tulkaa kokemaan ainutlaatuinen elämys!

Vierailija
46/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten tekisitte jos olisitte melkein joka ilta 3-4 tuntia yksin?

Jaa-a. Minä olen joka viikko noin 160 tuntia yksin.