Mies ja lapsi ravaa urheilukisoissa
Itse pääsen huonosti liikkumaan eikä urheilu kiinnosta joten olen aina kotona. Ehdotin miehelle että alkaisin tiedustelemaan tms että aika kuluisi. Ei sovi. Mitä teen?
Kommentit (46)
Joka toinen päivä ammattivalittaja valittaa siitä, kun mies ja lapsi ovat kotona ja niille pitää laittaa ruokaa ja muutenkin passata. Joka toinen päivä sitten siitä, että mies ja lapsi eivät ole kotona, vaan hän joutuu kököttämään valittamassa ihan yksikseen... :)
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan, millaisia uusia lukuja on odotettavissa ammattivalittajan tulevaan muistelmakirjaan.
Oi, koskahan noi muistelmat julkastaan? Vuosi sitten oli jo valmiina paljon paperia:)
Luulen, että kirja on tulossa aika pian. Ja menee kuin kuumille kiville, kun on iso ostajakunta täällä jo valmiina.
Ammattivalittajaa kannattaisi muuten hyödyntää myös Suomen matkailumarkkinoinnin keulakuvana. Ollaan valittajakansaa ja ammiksessa ilmiö huipentuu. Turistit - täällä on synkkää, pimeää ja ammattivalittaja! Tulkaa kokemaan ainutlaatuinen elämys!
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten tekisitte jos olisitte melkein joka ilta 3-4 tuntia yksin?
Jaa-a. Minä olen joka viikko noin 160 tuntia yksin.
Se olisi aivan ihanaa! Urheilisin, lukisin jotkin hyvää kirjaa/lehteä, ottaisin aurinkoa ym, ym