Mies ja lapsi ravaa urheilukisoissa
Itse pääsen huonosti liikkumaan eikä urheilu kiinnosta joten olen aina kotona. Ehdotin miehelle että alkaisin tiedustelemaan tms että aika kuluisi. Ei sovi. Mitä teen?
Kommentit (46)
No senkus alat ryyppäämään. Onhan ne nyt kamalaa että mies harrastaa lasten kanssa, eihän se nyt sovi ja on passeli syy sinun alkaa ryypätä, mieshän on ihan sika.
Vierailija kirjoitti:
No senkus alat ryyppäämään. Onhan ne nyt kamalaa että mies harrastaa lasten kanssa, eihän se nyt sovi ja on passeli syy sinun alkaa ryypätä, mieshän on ihan sika.
Hyvä juttu se on mutta mulla on tylsää niin voin hyvin ryypätä. Ei se ketään haittaa.
Okei, nyt mä ymmärrän, mitä tarkoitit selittäessäsi, ettet ehdi vesiä lämmittelemään. Kun on niin paljon muutakin tekemistä. Siis ryyppääminen on sitä tekemistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulvaton ajatus. Ap tiedustelijana:)
Mä olen kuin sinkku miksi en siis voisi iltoja tissutella tai käydä baareissa?
Huonosti liikkuvana ei ehkä kannata pahemmin dokailla. Eikös sulla oo muutenkin sydänvaivoja?
Mitä sitten?jotakin tekemistä se on minullakin oltava.
No, sitten ryyppäät jos siltä tuntuu. Älä meille kiukuttele.
Vierailija kirjoitti:
Mille valtiolle tiedustelisit?
Ap on tietenkin Aruban salainen agentti.
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt mä ymmärrän, mitä tarkoitit selittäessäsi, ettet ehdi vesiä lämmittelemään. Kun on niin paljon muutakin tekemistä. Siis ryyppääminen on sitä tekemistä. :D
Joo joo. Aina halutaan käsittää väärin. Tottakai mä kerkiän mutta nykyään pitäisi lämmin vesi tulla suoraan hanasta ja tulisihan se jos mies öljyä tilaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Aina halutaan käsittää väärin. Tottakai mä kerkiän mutta nykyään pitäisi lämmin vesi tulla suoraan hanasta ja tulisihan se jos mies öljyä tilaisi.
Siellähän sä perseelläsi istut. Luuri kauniiseen käteen ja soitto öljyfirmaan. Kyllä se ukkos sen laskun sitten ajallaan maksaa.
Oikea asenne. Salaisilla agenteilla on muutakin tekemistä kuin tilailla öljyä.
Erikoinen lajivalinta ihmiselle, ravaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne. Salaisilla agenteilla on muutakin tekemistä kuin tilailla öljyä.
Agentti Ammattivalittaja 007 - jee, nyt ei tarvitse odottaa uutta Bond-elokuvaa, kun voi seurata tätä!
Nimeni on Valittaja. Ammattivalittaja.
Nythän ratkesi kerralla ammattivalittajan työllistymisongelmat. Ja kiitos ammattimaisen tiedustelun, Aruba on kohta supervalta!
Joo, ja jotkut ihmiset laukkaa raveissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten tekisitte jos olisitte melkein joka ilta 3-4 tuntia yksin?
Tollanen olis mun unelma. Tekisin vaikka mitä. Tai olisin tekemättä. Olisi ihana valinnanvapaus!!!!
Nyt muuttuivat ammattivalit-, korjaan, ammattitiedustelijan ketjut kerta heitolla kiinnostavammiksi! Maltan tuskin odottaa tulevia postauksia kansainvälisen agenttivehkeilyn kuumimmasta ytimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tiedustelu olisi sittenkin parempi harrastus kuin tissuttelu, varsinkin perheelliselle.
Minähän olen kuin sinkku. Aina yksin.
Minä olen sinkku, olen absolutisti enkä aina yksin:D
Puhumattakaan, millaisia uusia lukuja on odotettavissa ammattivalittajan tulevaan muistelmakirjaan.
Vuodesohva viileni - ammattiagentin ura urkeni.
Mitä sitten?jotakin tekemistä se on minullakin oltava.