Mies ja lapsi ravaa urheilukisoissa
Itse pääsen huonosti liikkumaan eikä urheilu kiinnosta joten olen aina kotona. Ehdotin miehelle että alkaisin tiedustelemaan tms että aika kuluisi. Ei sovi. Mitä teen?
Kommentit (46)
Kuule,sul on isä joka tekee lapsensa kanssa jitain eikä istu sohvalla kaukosäädin kourassa ja kaljaa tissutellen ja sanoo vaan muksuille että ei nyt,isi kattoo telkkua. Eli otappa kahvikuppi käteen,kirja kainaloon ja nauti tyhjästä kodista sen aikaa, äläkä valita typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne Neste rallissa?
Ei ole.
Tiedustelu on kyllä jännää puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelu on kyllä jännää puuhaa.
Tiedustelu tarkoitin.
Parempi vaan alkaa tiedustelemaan, siitä tissuttelusta ei hyvä seuraa.
Jatkat valittamista täällä kuten jo niin monen vuoden ajan ennenkin. Minne katosi se henkilö joka paljasti sinut tällä palstalla? Tulisipa taas paljastus, niin saataisiin edes hetken tauko näistä turhanpäiväisistä valituksistasi.
Ehkä tiedustelu olisi sittenkin parempi harrastus kuin tissuttelu, varsinkin perheelliselle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tiedustelu olisi sittenkin parempi harrastus kuin tissuttelu, varsinkin perheelliselle.
Minähän olen kuin sinkku. Aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkat valittamista täällä kuten jo niin monen vuoden ajan ennenkin. Minne katosi se henkilö joka paljasti sinut tällä palstalla? Tulisipa taas paljastus, niin saataisiin edes hetken tauko näistä turhanpäiväisistä valituksistasi.
Älä nyt. Ap on vihdoin löytänyt itselleen kehittävän harrastuksen.
Mitä te sitten tekisitte jos olisitte melkein joka ilta 3-4 tuntia yksin?
Ehkä sinun kannattaisi pakottaa itsensä mukaan ja näytellä itsellesi, että onpas tämä mukavaa.
Mies-vaa kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaisi pakottaa itsensä mukaan ja näytellä itsellesi, että onpas tämä mukavaa.
Ei ne taitaisi mua huolia mukaan. On niiden kahdenkeskinen juttu.
Hulvaton ajatus. Ap tiedustelijana:)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuin sinkku miksi en siis voisi iltoja tissutella tai käydä baareissa?
Vierailija kirjoitti:
:D
Kukaan ei kiinnittäisi huomiota, kun ap muina miehinä ryhtyisi valittelemaan muiden maiden salaisille agenteille... :D
Tänään voisin illalla vetää viinaa. Ne on kuitenkin vähintään neljä tuntia pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuin sinkku miksi en siis voisi iltoja tissutella tai käydä baareissa?
Huonosti liikkuvana ei ehkä kannata pahemmin dokailla. Eikös sulla oo muutenkin sydänvaivoja?
Siis tissuttelemaan.