Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista, ettei nainen saa keneltäkään seksiä vailla haluaisi?

Vierailija
28.07.2017 |

Tuli mieleen viime päivinä puhutuista 40-v. neitsytmiehistä, jotka eivät kuulemma kelpaa kenellekään.

Onko kuvio mahdollinen niin päin, että nainen ei saa seksiä, vaikka haluaisi? Ollessani eron jälkeen sinkkuna seksiä oli tarjolla joka tuutista - koko ajan oli joku säätö meneillään ja välillä montakin yhtä aikaa. Tuolloin yksi miespuolinen kaverini totesi, että helppoahan teillä naisilla on kun saatte seksiä aina halutessanne.

Onko näin?

Kommentit (36)

1/36 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ehkä joku mies jollekki naiselle pystyy sanomaan ei mutta 85-90 % miehistä ei varmasti sano. Itsekkin olen vain keskinkertainen ulkonäöltäni ja tavoiltani niin en pysty kelleen ei sanomaan jos tässä joskus meinaa naisen kanssa olla, välillä taas käy munkkiki ja sattuu oikeinki nätti tyttö seuraan(3v välein). Se taas aiheuttaa sen että sitä se se 3v väli muistellaanki :( ja mikä typerintä niin vuosien jälkeen kysyä viekä kuulumisia...

2/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee ettei aloituksesta huomaa että kilttimieshän se siellä 😃. Tuhannetta kertaa taas selitetään ettei sellainen ole minkään arvoista jota kohde ei halua. En minä ainakaan naisena halua irtoseksiä kenen vaan miehen kanssa joka baarissa tulee vastaan. Mitä jos ap joku sanoisi sinulle että helppoahan se sulla onnkun voit aina halutessasi mennä kuraojaan kieriskelemään? Tulisiko heti niin etuoikeutettu olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, mutta se on hyvinkin mahdollista ettei nainen kelpuuta ketään niistä ehdokkaista, joten silloinhan tulos on plusmiinusnolla :D

4/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaverin kanssa toisinaan käyn stadin yössä. Hän on keski-ikäinen, pyylevä ja vanttera nainen, ei käytä meikkiä, hiukset todella lyhyet ja suomalaisen ohuet. Eikä erityisen kaunis luonteeltaankaan. Pukeutuu tylsästi, eikä erityisen varakaskaan.

Lähdetään pubiin, niin hän "saalistaa". Menee pöytään, jossa nuoria miehiä. Sanoo, että kiima on kova, tahtoo panon. Sen jälkeen niistä herroista on kolme tai neljä tarjoamassa juomia yms. Noloa!

Aina on pano löytynyt, kun panettaa. Omien sanojensa mukaan, että vaikka on itse ruma, niin ei suostu ottamaan rumaa panoa.

Nainen saa aina.

Vierailija
5/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos ei huoli mitään rumaa runkkaria ja/tai ei itse tee aloitteita.

Vierailija
6/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä oon saanut useampaan otteeseen pakit eli on ollut tyytyminen omaan kivaan. Niin ja viimeiseen puoleen vuoteen en ole saanut edes omalta aviomieheltä.

Vierailija
7/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt selibaattia takana neljä vuotta. Yksikään mies ei ole lähestynyt ja itse lähestyessäni olen saanut aina pakit. En tietenkään voi sanoa, että en saisi keneltäkään, koska en ole kaikkia maailman miehiä edes tavannut enkä toki tehnyt kaikille aloitteitakaan. Mutta tällaista mulla on ollut aina sinkkuna. Ei edes nuorena koskaan ole miehiä pyörinyt ympärillä. Ap:n kuvailema tilanne, jossa on miehiä tarjolla joka tuutista, on minulle täysin utopistinen ajatuksenakin.

Vierailija
8/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Kyllä itseltään aina saa. Niin naiset kuin miehetkin. Puutteesta on ihan turha tehdä numeroa!

Vierailija
9/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa on kaksi miestä, joilta haluaisin seksiä, mutta en saa kummaltakaan. Muilta en edes halua. (Ja ennen kuin joku ehtii kysyä niin ei, nuo miehet eivät ole mitään julkkiksia tms. vaan oma aviomieheni ja entinen työkaverini.)

Vierailija
10/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei pyöri mitään säätöjä ympärillä, viimeksi viisi vuotta sitten sellainen oli.

Vierailija
11/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri jouduin pohtimaan tätä kun kärvistelin yksin kotona. Olen klassisen kaunis nainen, jolla on aina miehiä "jonossa takaovella". Voin luottaa täysillä siihen että ne komeat seksikkäät miehet joista minä kiinnostun, kiinnostuvat myös minusta. Se tuntuu vieläkin uskomattomalta. Mutta en tahdo sänkyyn tuntemattomien kanssa, minun täytyy olla tavannut mies muutaman kerran. Olen parisuhteessa, mutta en luultavasti enää kauaa. Seksiä ei ole tulehtuneesta tilanteesta johtuen ollut pian kuukauteen ja se alkaa olla liikaa. Minulla on kaksi muuta miestä ollut "hollilla" ystävänä jo kauan, olen tuntenut heidät kauemmin kuin mieheni. Tilaisuuksia on ollut, mutten ole pystynyt kun en ole vielä vapaa. Kukaan kolmesta ei ollut eilen maisemissa. Olin valmis jopa oman mieheni kanssa seksiin, vaikka hän on kohdellut minua rumasti. Olen jo monta kertaa tehnyt niin, muuten tulisin hulluksi puutteessani ja mies tietää tämän ja niinpä ruma kohtelu on voinut jatkua..

Siispä mieleeni tuli vielä yksi mies, jonka tapasin mieheni kautta keväällä, asuu tässä ihan lähellä. Jos pystyisin elää asian kanssa, olisin lähestynyt häntä eilen tai tänäänkin.. toivoin törmääväni häneen sattumalta, ja tunnen syyllisyyttä koska haluaisin ainakin kerran mennä sänkyyn hänen kanssaan, koska hän on jotenkin puoleensavetävä..hänellä on seksikäs nimi ja hänessä on sellaista stevebuscemimaista viehätystä, tiedättehän, ei mikään perinteinen komistus mutta jotain sellaista hänessä on mikä vihjaa mahdollisuuteen saada häneltä kunnon kyydit, sellaista kanimaista panemista seinää vasten, uuh..

Eli ei. En saa tänä viikonloppuna vaikka haluaisin.

Vierailija
12/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uskalla poistua kotoa eikä ottaa mitenkään yhteyttä ulkomaailmaan, se on mahdollista.

Vierailija
13/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmekymppinen neitsytkaveri. Isokokoinen (ei erityisen lihava, mutta reippaasti yli 180 cm pitkä ja roteva), kasvoista erikoisen/vähän höpsähtäneen näköinen ja itsestään epävarma. On kuitenkin puhelias ja nauraa ja hymyilee paljon.

Hän on ollut aloitteellinen, mutta ei ole irronnut.

Vierailija
14/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kaunotar tarkentaa vielä, etten siis voi lähestyä tuota miestä koska hän arvostaa miestäni suuresti, ja luultavasti vain järkyttyisi ja paheksuisi jos alkaisin lähentelemään.

Vierailija
15/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita en ole edes hakenut, kun en niitä halua, mutta suhdepakkeja ja jopa kaveerauspakkeja on sadellut miehiltä nyt neljä vuotta, eli koko sen ajan, kun olen aktiivisesti etsinyt suhdetta. Oikeassa elämässä pari kertaa kuukaudessa olen ehdotellut, netissä 20-30 kertaa viikossa.

Harvaa naista kiinnostaa pelkkä seksi.

Vierailija
16/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän että kuka tapaansa saa seksiä kun jokaiselta vastaantulevalta menee suoraan kysymään. Voi olla että täytyy muutamalta sadalta kysyä mutta ennemmin tai myöhemmin tulee vastaan sellainen pubiruusu tai vanhasetä joka suostuu.

Jos taas puhutaan sellaisista luonnollisista tilanteista missä ihmiset tapaa ja ei oteta ketätahansa niin ei naisetkaan aina saa seksiä halutessaan. En näe sukupuolten välistä eroa asiassa. Itselläkin oli nuorena pitkiäkin taukoja kun ei löytänyt sopivaa kumppania tähän. Varmasti joku kännissä oleva keski-ikäinen olisi löytynyt 20- vuotiaalle perusnätille mutta ei sellaista tavallista poikaa.

Vierailija
17/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmekymppinen neitsytkaveri. Isokokoinen (ei erityisen lihava, mutta reippaasti yli 180 cm pitkä ja roteva), kasvoista erikoisen/vähän höpsähtäneen näköinen ja itsestään epävarma. On kuitenkin puhelias ja nauraa ja hymyilee paljon.

Ja siis nainen kyseessä, jos jäi epäselväksi.

Vierailija
18/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää ymmärtää, että lassu ei ymmärrä tätä. Kun puhutaan miehistä, hänet lasketaan vähintään keskivertoukoksi, yleensä paljon sellaista laadukkaammaksi. Kun on puhe niistä naisista, jotka eivät lähde hänen mukaansa, niin perusnainen on nuori, kaunis, hyväluonteinen ja timmi. Noita isoja, vanhoja tai oudon näköisiä naisia ei ole edes olemassa lassumaailmassa, joten heitä ei oteta laskuun missään debaatissa.

Vierailija
19/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kirjoiteltu vastauksia aivan ohi tehtävänannon. Purkakaa kysymys osiin. Tekijä on nainen, hänen halunsa on saada seksiä ja antajatahoksi on rajattu "keneltäkään", eli kuka vaan. Kysymys ei siis ole esim. "Onko mahdollista, ettei nainen saa seksiä keneltäkään ulkoisesti miellyttävältä/tapailumielessä kiinnostavalta henkilöltä, vaikka haluaisi?"

Vastaus: Ei ole mahdollista. Aina saa joltakulta, eikä tarvitse edes tyytyä siihen Sorsapuiston puliukkoon. Joko lähtee jonnekin, missä on muitakin ihmisiä tai sitten kirjautuu jonnekin netin treffisivustolle.

Vierailija
20/36 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että huonoa seksiä on aina tarjolla, hyvää on vaikea löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän