Huomasin että Lidlistä saisi siti-colaa jotain 0,82€ 1,5L
Onko kukaan maistanut siti-kolaa? Onko se hintansa väärti vai voiko sitä juoda?
Kommentit (9)
Makeutusaineen ja sokerin sekoitus, siksi niin halpa liemi.
Itse juon vain sokerilla makeutettuja limuja mutta jos kemikaalin maku ei haitaa niin Siti ei ole sen huonompi kuin muut ns. light-juomat. Ja pullo on 1,5 litraa.
Siti on muistaakseni kyllä 1,5 litraa ja siinä on keinotekoisia maketusaineita sokerin lisäksi. Eli ei ole light, mutta kuitenkin pilattu keinomakeutusaineilla.
Se kahden litran cola on aitoa sokerilimua. Siksi ostankin sitä, vaikka litrahinta on 0,63 euroa.
Voi ap, jos sen hinta on tuo 0,82 puoleltatoista litralta, niin onko aivan ylivoimaista ostaa ja maistaa? Paljonko häviät, jos on aivan kauheaa? Täältä kyselemällä saat vain vastakkaisia mielipiteitä asiaan, etkä tule hullua hurskaammaksi.
Tehtiin just sokkotesti Siti vs aito Cokis.
Maun sävy aika sama, mutta Sitissä maku vähän laimeampi. Ostan jatkossakin. Erinomainen hinta/laatu.
En kertakaikkiaan käsitä ihmisiä jotka juo ylipäätään mitään limsaa. Miksi? Siis ruokajuomana? Kai te nyt ymmärrätte ettei se ole edes oikea elintarvike vaan pelkkää sokeria ja turhia kaloreita? Hampaille se on myös hyvin tuhoisaa.
Kun itse en edes pysty juomaan mitään hiilihapotettua kun se on ylipäätään pahaa. Ruokajuomana on vesi ja kahviin laitan maitoa. Näillä olen koko ikäni pärjännyt.
Lapsenikaan eivät ole oppineet juomaan limsoja josta osaltaan lienee ollut vaikutusta hyvällä esimerkillä ja tottumiskysymyksellä ja heidän terveytensä kiittää vuosienkin päästä.
Xtra cola maksaa saman verran muuten.
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan käsitä ihmisiä jotka juo ylipäätään mitään limsaa. Miksi? Siis ruokajuomana? Kai te nyt ymmärrätte ettei se ole edes oikea elintarvike vaan pelkkää sokeria ja turhia kaloreita? Hampaille se on myös hyvin tuhoisaa.
Kun itse en edes pysty juomaan mitään hiilihapotettua kun se on ylipäätään pahaa. Ruokajuomana on vesi ja kahviin laitan maitoa. Näillä olen koko ikäni pärjännyt.
Lapsenikaan eivät ole oppineet juomaan limsoja josta osaltaan lienee ollut vaikutusta hyvällä esimerkillä ja tottumiskysymyksellä ja heidän terveytensä kiittää vuosienkin päästä.
Limu (cola) on ruokajuomana hyvä esimerkiksi hampurilaisaterian kanssa. Maut sopivat yhteen. Eikä ole mitään tuhia kaloreita, kaikki ne tulee käytettyä elämiseen minkä suuhunsa laittaa. Lisäksi limun valitseminen esim. mainitun hampurilaisaterian kanssa vaikka veden sijasta kannattaa siksikin, että samalla hinnalla saa tällöin enemmän kaloreita.
Kotioloissa ei kyllä tule juotua limua ruoan kanssa. Lähinnä käytettyä vodkan kylkiäisenä. Pelkkä raaka viina kilahtaa liikaa päähän ja närästää. Vodkavissy - tai vesi taas on aika mauton juoma. Siksi limua tai tuoremehua.
Ihan samalta ne kaikki kolajuomat maistuvat.