Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakialoite asiakaspalvelutilanteita koskien

ihimine
28.07.2017 |

Moikka!

Olen miettinyt, että tekisin lakialoitteen koskien asiakaspalvelutilanteita. Uuden lain mukaan asiakaspalvelija saisi kieltäytyä myymästä palvelua tai tuotetta aasiakkaalle, mikäli kokee aasiakkaan käytöksen epäkunnioittavaksi, loukkaavaksi, tai muutoin uhkaavaksi.

Mitä huonoja ( / hyviä) puolia näätte tässä vasta vireillään olevassa aloitteessa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan lakia, kun jokainen yritys voi itse vetää omat linjansa? On johdon heikkoutta jos työntekijöitä ei ole ohjeistettu epäasiallisten tilanteiden varalle. Toki jonnekin julkiselle sote-puolelle tuollainen laki voisi olla tarpeen, he kun eivät noin vain voi asiakastaan valita. Ja huonokäytöksiset asiakkaat todella uhka ja vievät arvokasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän