Pelästyin suihkun jälkeen . Kai tähän voi ollaankin selitys kuin raskaus? !
Rintakehässä sekä rinnoissa suonet näkyvät TODELLA selvästi, aikaisemmin näin on ollut vain raskauksien aikana !:O Rinnat eivät ole turvonneet ja minulla oli jokin aika sitten kuukautiset, joten en kai voi herranjumala voi olla raskaana. ..
Kommentit (26)
Kyllä ja kyllä, minulla on ehkäisykapseli
A.p
Ärsyttää kun otsikko päin mäntyä eikä voi korjata! Kännykällä niin vaikea kirjoittaa. .
A.p
Se johtuu lämpimistä säistä. Laajentaa verisuonia.
Lapset nukkuu ja minä vain tuijotta tissejäni kylppärissä..Yritän miettiä ,voiko jokin muu syy saada suonet pomppaamaan noin esiin?
Aika. P
Ehkäisykapselin omaavat kaksi kaveriani tulivat raskaaksi.Ei ole luotettavin ehkäisyistä. Mutta ehkä ap lämmin suihku sai veren kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu lämpimistä säistä. Laajentaa verisuonia.
Eiköitä näin siten pitäisi käydä joka kesä?
A.p
Voisko olla korkea verenpaine tms?
Osta testi :)
Itse asiassa naureskelin miehelle jokin aika sitten että olen varmaan raskaana, kun koko ajan järjetön nälkä! Mutta se oli vitsi.
A.p
Olen nyt ihan paniikissa täällä :( Molemmissa raskauksissa oli raskausmyrkytys, toinen käynnistettiin ja toinen päätyi Hätäsektioon.
Lääkäri sanoi suositgelevanda etten enää raskaudu!
MiesKin sanoi, kun kerran puhuimme puoliksi leikilläään kolmannesta lapsesta etää ei hän enää jaksaisi, 45 vuotias.
Niitä yöheräilyjä, vaippasirkusta, potalle opettamista. ..
A.p
Jospa et ole raskaana. Itse (44 v) tein juuri paniikissa raskaustestin, kun oli jos mitä oiretta. Ehkä se on tää ikä? <3 Tsemppiä!
JOS olisin. . Miten pitkällä pitkällisen voisi olla? Minulla oli tämön kuun alussa ihan normimenkat ja joki aika sitten muutamana päivä veristä vuotoa.
HITUO MITEN VIHAAN Kännykällä KIRJOITTAMISTA! Ei ihme että mieskin luulee aina miu olevan kännissä. .
Koettakaa saada selvää :D
Älä nyt ihmeessä tee mitään testiä. Pähkäile vaan enemmän ja kirjottele tänne paniikissa ja kysele ja arvaile.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ihan paniikissa täällä :( Molemmissa raskauksissa oli raskausmyrkytys, toinen käynnistettiin ja toinen päätyi Hätäsektioon.
Lääkäri sanoi suositgelevanda etten enää raskaudu!MiesKin sanoi, kun kerran puhuimme puoliksi leikilläään kolmannesta lapsesta etää ei hän enää jaksaisi, 45 vuotias.
Niitä yöheräilyjä, vaippasirkusta, potalle opettamista. ..
A.p
Kuink avanha olet?
Kapseli myös ollut ja raskaaksi tulin.
Oli kyllä hiljaisin lääkäri reissu ikinä.
"No ethön sinä voi olla, huippu suomessa valmistettu ehkäsykapseli ihon alla. No mutta tehdään testi jos noin kovin väität. "
Tulokset tuli, silmät suureni herralla.
Pelkkä ömmmmmmhhh mumina tuli, kertaakaa ei lattiasta ylös katsonut ja repi vain äkkiä kapselin pois ja häippäs sanomatta sanaakaa. :D
Mäkin olen lukenut, että noi ehkäsykapselit ovat vähän niin ja näin... luotettavuudeltaan. Siksi halusin ehdottomasti steriloinnin...
Vierailija kirjoitti:
JOS olisin. . Miten pitkällä pitkällisen voisi olla? Minulla oli tämön kuun alussa ihan normimenkat ja joki aika sitten muutamana päivä veristä vuotoa.
HITUO MITEN VIHAAN Kännykällä KIRJOITTAMISTA! Ei ihme että mieskin luulee aina miu olevan kännissä. .
Koettakaa saada selvää :D
Lieköhän olet enää kovin hedelmällisessä iässä, jos olet sitä ikäluokkaa, ettet osaa korjata kännykällä kirjoitusvirheitä...
Huomenta. Jos nyt sujuisi tällä läppärillä paremmin tuo kirjoittaminen ;D
Eli, olen siis 39v ja lapsia on ennestään kaksi, 11 ja 9-vuotiaat. Lisää en todellakaan aio tehdä, syistä joka jo mainitsin. Juon kahvia tässä ja lähden sitten asioille, ostan samalla sen testin niin saan mielenrauhan!
A.p
Siis oikeasti? Mitään muita oireita ei ole ja kuukautisetkin tulkeet normaalisti? No ey ole raskaana, ihan voin ilman testejä sanoa. Se, että suonet näkyy rintakehällä voi johtua useista syistä. Esum. kylppärissä on useun just selkainen valaistus, että suonet näkyvät hyvin. Voi olla myös vähän kuuma ja silloin verisuonet laajenee. Tai jos on laihtunut. Vähäisempi tasvakeros saa myös suone5 mäkymään paremmin. Tai yksinkertaisesti, sä vain satuit kiinnittämään niihin enemmän huomiota.
Ohis, mutta mä en ole huomannut rintakehän verisuonten näkyvän yhtään sen paremmin kuin normaalistikaan, kun olen raskaana. Imetyksen aikana suonet saattavat sitten ehkä välillä pullottaa, mutta muuten ei eroa.
Jos aloitetaan helpoista kysymyksistä. Oletko harrastanut seksiä? Oletko käyttänyt ehkäisyä?