Kuka vielä maksaa puhelinlaskuja, on kai melkein kaikilla puhelinetu??
Ehkä ei kaupan kassoilla mutta kun opiskelijoillakin on jo työpuhelimet ja nettikin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vai huono diili? Mulla iphone7 töistä ja siinä nopea 4g. voi käyttää ulkomaita myöden. Eli mielestäni saan sellaiset 900 e puhelin ja 25 e kk palkan päälle.
On puhelinetu ja että saa minkä tahansa puhelimen millä tahansa liittymällä. Eipä tuo taida toteutua juuri koskaan.
Ei kukaan puhelimella SOITA. Mut netin appien ja navigaattorin käyttö ulkomailla ja Suomessa.
Paljon selkeämpää kun on työpuhelin ja siviilipuhelin erikseen. Työpuhelin menee kiinni kun tulen kotiin töistä, samoin se on kiinni viikonloput ja lomat. Siviilipuhelinlaskut on yleensä n. 25 eur parissa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon selkeämpää kun on työpuhelin ja siviilipuhelin erikseen. Työpuhelin menee kiinni kun tulen kotiin töistä, samoin se on kiinni viikonloput ja lomat. Siviilipuhelinlaskut on yleensä n. 25 eur parissa kuukaudessa.
Suomi nousuun!
Minulla on työpuhelin, jota käytän tasan ja vain työaikana. Se ei tule mukanani kotiin ikinä. Saisin ottaa sen, mutta en halua. Se on niin vaikeakäyttöinen, etten halua tuhlata vapaa-aikaani sen näpräämiseen. Helpompi hoitaa omat puhelut yms. omalla yksinkertaisemmalla puhelimella.
Tottakai kaikilla on puhelinetu. Siivoojilla, päiväkodin työntekijöillä, opettajilla, sairaanhoitajilla, puusepillä, autonasentajille jne. Ihan jokaisella puhelinetu, eikö niin?
Puhelinetu?? Mikä se on? Ei ole näkynyt eikä kuulunut, vaikka työasioita pitääkin soitella. Soittelu tehdään omalla puhelimella ja omaan laskuun. Näin kunnan palkkalistoilla.
Ap, taidat elää kuplassa :D
Minulla on työpuhelin, mutta en ottanut puhelinetua, koska omat soitot jäävät alle 20 €/kk. Samalla voin kätevästi pistää työpuhelimen hiljaiselle vapaalla, koska siviilipuhelin (10 €/kk) on erikseen.
paikallinen operaattori on pikkujuisen liemessä kun vähän isommat it -talot ja muut puuhaavat omaa "sim" äänkin eikä kehitykselle näytä olevan loppua.
pankki, operaattoria ja muita "man in the middle" toimijoita kun ei tarvita. täytyy tyytyä tikkuiseen lankkuun naisen sijasta, todella valitettavaa. mutta itsehän on ongelmansa valinnut.
paikallinen operaattori on pikkujuisen liemessä kun vähän isommat it -talot ja muut puuhaavat omaa "sim" äänkin eikä kehitykselle näytä olevan loppua.
pankki, operaattoria ja muita "man in the middle" toimijoita kun ei tarvita. täytyy tyytyä tikkuiseen lankkuun naisen sijasta, todella valitettavaa. mutta itsehän on ongelmansa valinnut.
yritätkö kenties leuhkia jollain esihistoriallisella tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi nousuun!
Yritätkö vihjata, että n. sadan vuosittaisen palkattoman ylityötunnin sekä 24h kikyilyn lisäksi pitäisi olla aina välittömästi tavoitettavissa myös lomilla ja viikonloppuisin?
Suomalaiset ei ole persjalkaisia, matkusta Aasiaan ja ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse puhun niin vähän että puhelinetu minulle olisi huono diili, mieluummin otan sen rahana.
Miten voi olla kenellekään huono diili? 240e lisää verotukseen eli käytännössä ilmainen ja parin vuoden välein ilmainen puhelin.
Mikähän logiikka tässä on, miksi kahden vuoden välein tarvitsee vaihtaa puhelin?
Niinpä! Kyllä vuoden välein puhelin vaihtuu koska sitä vanhempi puhelin on jo hidas ja järkyttävä käyttää.
No ei. On kaksi puhelinta, oma ja firman. Työmatkoille otetaan molemmat mukaan.