Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen perheväkivaltaa? Meidän muutettua yhteen mies on alkanut toimimaan omituisesti.

Vierailija
28.07.2017 |

Siis ei suoraan ole väkivaltainen mutta käyttää ns.tilaisuutta hyväkseen oudoissa tilanteissa satuttaa mua. Mm. ihan leikin varjolla useamman kerran alkanut kutittaa mua kovakouraisesti, vaikka pyydän lopettamaan pitää väkisin kiinni sylissä ja kutittaa kovaa mahasta ja kainaloista niin että sattuu eikä meinaa saada henkeä :( Tätä samaa tekee lapselleen (7v, aiemmasta suhteesta) ja on kurjaa katsoa vierestä :( Mies ei siis lopeta vaikka pyytäisi miten.
Sitten seksissä on kovakourainen, ja saa sanoa monesti, ennen kuin kuuntelee jos silloinkaan.
Jos olen kotona esim menossa olkkariin ja mies on pyytänyt hakemaan jonkun jutun keittiöstä enkä oo kuullu, tulee "taluttamaan" mut oikeaan suuntaan hiuksista. Siis leikin varjolla, mutta niin että sattuu. Samoin "siirtelee" mua paikasta toiseen (oon pienikokoinen, mies iso, eli siis nostelee kuin jotain nukkea)

Miten tämmöisen ottaa puheeksi ?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolusta lasta, mene väliiniin tai ota lapsi pois tilanteesta. 7-vuotias ei pysty puolustautumaan mitenkään.

Keskustele ensin ja sano miehelle, että et hyväksy miehen toimintaa. Et itseesi kohdistuvaa etkä lapseen.

Jos mies ei lopeta tai ei muka ymmärrä miltä sinusta tuntuu, tai lapsesta, niin siinä paljon vaihtoehtoja ole kuin lopettaa suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi