Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen perheväkivaltaa? Meidän muutettua yhteen mies on alkanut toimimaan omituisesti.

Vierailija
28.07.2017 |

Siis ei suoraan ole väkivaltainen mutta käyttää ns.tilaisuutta hyväkseen oudoissa tilanteissa satuttaa mua. Mm. ihan leikin varjolla useamman kerran alkanut kutittaa mua kovakouraisesti, vaikka pyydän lopettamaan pitää väkisin kiinni sylissä ja kutittaa kovaa mahasta ja kainaloista niin että sattuu eikä meinaa saada henkeä :( Tätä samaa tekee lapselleen (7v, aiemmasta suhteesta) ja on kurjaa katsoa vierestä :( Mies ei siis lopeta vaikka pyytäisi miten.
Sitten seksissä on kovakourainen, ja saa sanoa monesti, ennen kuin kuuntelee jos silloinkaan.
Jos olen kotona esim menossa olkkariin ja mies on pyytänyt hakemaan jonkun jutun keittiöstä enkä oo kuullu, tulee "taluttamaan" mut oikeaan suuntaan hiuksista. Siis leikin varjolla, mutta niin että sattuu. Samoin "siirtelee" mua paikasta toiseen (oon pienikokoinen, mies iso, eli siis nostelee kuin jotain nukkea)

Miten tämmöisen ottaa puheeksi ?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kutitti väkisin. En nauranut vaan huusin kauhusta ja lopulta oksensin exän päälle. Vieläkin muistan sen hämmästyneen katseen, kun sen käsissä oli tomaatinpaloja ja keltaista sappinestettä. Sen jälkeen se uskoi kieltojani, mutta minä ymmärsin lähteä.

Vierailija
22/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus, jos kukaan ei ole muistanut mainita. Tai ainakin kertoa äidille ja velvoittaa huolehtimaan ettei lapsi altistu väkivallalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei pikkupimpsasi kuitenkin vähän kostuisi kovista otteista esim. nussiessa.

Kostuu tietenkin, en sitä kielläkään, mutta on vähän liikaa tuoda seksimaneereita muuhunkin elämään noin voimallisesti. Ap

No sitten vain sanot, että seksissä on ok, mutta muuten miehen pitää rajoittaa käytöstään.

Vierailija
24/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUN! RUN FOR THE HILLS!

Vierailija
25/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja lasua perään. Elämä on liian lyhyt tuollaisessa roikkumiseen.

Vierailija
26/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti suutu? Itse pimahdan heti ja kunnolla kutittamisesta ja hiuksista vetämisestä (ei vahingosta tietenkään). Tosin tulee myös kerrottua tämä etukäteen. Lapsena minua kutitettiin väkisin ja rangastuksena tukistettiin, molemmat koen edelleen sietämättämäksi. 

Vierailija
27/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ilmeisesti sinun on vaikeaa vetää rajoja. Itse olen hyvin tempperamenttinen ja tulistun, jos minulle tehdään jotain, mistä en pidä. Ei jää epäselvyyksiä. Jos kumppani ei kunnioita minun rajojani senkään jälkeen, kun olen rajat selvästi ilmaissut, hän ei kunnioita minua.

Miksi eläisin ihmisen kanssa, joka ei kunnioita minua?

Suosittelen ap, että teet miehelle selväksi missä rajasi menevät. Ihan vakavalla naamalla. Sanot, että jos hän ei kunnioita sinun rajojasi, et voi elää hänen kanssaan.

Mitä muutakaan voit tehdä? Kukaan ei kaiketi pakota sinua asumaan tuon miehen kanssa.

Vierailija
28/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei pikkupimpsasi kuitenkin vähän kostuisi kovista otteista esim. nussiessa.

Kostuu tietenkin, en sitä kielläkään, mutta on vähän liikaa tuoda seksimaneereita muuhunkin elämään noin voimallisesti. Ap

Ei ollut mun vastausviesti tämä todellakaan!

Kiitos vastauksista muuten.

- oikea ap

Vierailija
29/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapsuuden kodissa opitulta ärsyttävältä tavalta. Miehelläni on rasittava tapa huudattaa lapsia kutittamalla ym. Minusta lapset osaavat kiljua ihan tarpeeksi muutenkin, ei niitä tarvitse aikuisten huudattaa. Miehestäni tämä on hauskaa. Omat rajani olen joutunut valitettavasti määrittämään potkimalla ja hakkaamalla, koska mies ei puhetta uskonut, vaikka kuinka yritin. Nykyään hän tietää paremmin, mistä pidän ja mistä en.

Vierailija
30/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan äijän lopetettua kutituksen sano että idiootti, toi on karseeta, en tykkää yhtään ja anna olla viimeinen kerta!

Lapsina isompi serkku teki just noin ja läppäsin päähän kunhan sain taas henkeä.

Vierailija
31/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ja äkkiä.

Minusta on muuten todella karmivaa kun jotkut miehet sanovat tykkäävänsä erityisesti pienikokoisista naisista. Tulee heti mieleen että onko kyseessä joku tällainen alistaja. En halua että kukaan mies on minun kanssani vain sen takia että olen helpommin väkivallalla alistettava. Terveisin 152 cm 49 kg nainen.

Minä tykkään erityisesti juurikin pienikokoisista naisista, mutta en todellakaan haluaisi alistaa ketään. En tiedä johtuisiko siitä, että ensimmäinen tyttöystäväni oli hyvin pienikokoinen ja siitä jäänyt, tosin kaikki hänestä seuraavat eivät olleet pienikokoisia vaan ihan "normaalikokoisia" ja minun painoisia.

Alistaminen ehkä seksileikkinä voisi olla joskus kokeilun arvoista, mutta todellakin vain niin että se on molemmille okei ja ketään ei satuteta.

Meni vähän ot:n puolelle

AP:lle vastaus, ei kenenkään pidä tuntea parisuhteessa turvattomuuden tunteita ja varsinkaan jos kiellot ei mene perille, sinua tulee kunnioittaa

M30

Vierailija
32/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin h.....n ne miehet on nyt hävinnyt kommentoimasta tätä juttua. Vai eikö kantti kestä!

Vierailija
33/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaat sille vaan tämän ketjun.

Vierailija
34/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei suoraan ole väkivaltainen mutta käyttää ns.tilaisuutta hyväkseen oudoissa tilanteissa satuttaa mua. Mm. ihan leikin varjolla useamman kerran alkanut kutittaa mua kovakouraisesti, vaikka pyydän lopettamaan pitää väkisin kiinni sylissä ja kutittaa kovaa mahasta ja kainaloista niin että sattuu eikä meinaa saada henkeä :( Tätä samaa tekee lapselleen (7v, aiemmasta suhteesta) ja on kurjaa katsoa vierestä :( Mies ei siis lopeta vaikka pyytäisi miten.

Sitten seksissä on kovakourainen, ja saa sanoa monesti, ennen kuin kuuntelee jos silloinkaan.

Jos olen kotona esim menossa olkkariin ja mies on pyytänyt hakemaan jonkun jutun keittiöstä enkä oo kuullu, tulee "taluttamaan" mut oikeaan suuntaan hiuksista. Siis leikin varjolla, mutta niin että sattuu. Samoin "siirtelee" mua paikasta toiseen (oon pienikokoinen, mies iso, eli siis nostelee kuin jotain nukkea)

Jos kohtelee sinua kuin tottelematonta koiraa, jota otetaan niskavilloista ja retuutetaan minne haluttiin sen menevän; niin on alistavaa, nöyryyttävää, epäkunnioittavaa, vapaan tahtosi alistamista ja myös väkivaltaa ja voimankäyttöä.

Ilmeisesti sinulla on perhetausta jossa ei ole olut luvallista asettaa ja varjella omia rajoja. Joko fyysisen tai henkisen väkivallan uhalla. Esim kontrolloiva, väkivaltainen tai alkoholisti vanhempi.

Yhtä huolestuttavaa kuin miehesi pelottava ja alistava käytös jota ei missään nimessä voi hyväksyä, on sinun kykenemättömyys tunnistaa asiaton ja väärä käytös.

Erityisesti olen huolissani sinun lapsesi vuoksi. Jos häntä jo alistetaan noin, hänkin on ehtinyt jo oppia, että hänellä ei ole ruumiillista koskemattomuutta, eikä oikeutta sanoa ei kun häneen kajotaan tavalla jota hän ei halua.

Mietipä mitä hänelle tapahtuu teininä ja aikuisena. Häntä käytetään hyväksi, koska hän ei osaa sanoa ei eikä asettaa rajoja.

Sinun vastuu vanhempana. Sinun syy.

Nyt ryhdistäydy ja vie lapsesi pois tuollaisesta, ja aika pian.

Vierailija
35/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tarkkaan:

Keskustelu ei auta koska mies ei  koe tekevänsä mitään väärää vaikka  väärää käytöstä ja sinun alistamista tuo onkin. Tuollainen käytös on vallankäyttöä ja väkivaltaa.Ei tuo ole oikeasti  mitään leikkiä, kohta huomaat että sut eristetään kaikista ja olet täysin miehen armoilla. Ala pliis katella omaa asuntoa jottei sulle käy  niinkuin patjallanukkujanaiselle joka hakattiin ja aivopestiin niin että sen oma järki ei sano enää mitään vaan se puolustelee psykoexäänsä täällä ja keksii naurettavia tekosyitä kun sitä käsketään vetämään sille exälle rajat.

Juokse.Oikeasti. JUOKSE!!  kamat vaikka varastoon ja väliaikaisesti kaverin luo kämppäämään. Älä varoita miestä muutosta etukäteen ettei se syyllistä sua jäämään.

Ja tee miehen lapsesta lasu heti muutettuasi veks.

Vierailija
36/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtelee sinua kuin tottelematonta koiraa, jota otetaan niskavilloista ja retuutetaan minne haluttiin sen menevän; niin on alistavaa, nöyryyttävää, epäkunnioittavaa, vapaan tahtosi alistamista ja myös väkivaltaa ja voimankäyttöä.

Ilmeisesti sinulla on perhetausta jossa ei ole olut luvallista asettaa ja varjella omia rajoja. Joko fyysisen tai henkisen väkivallan uhalla. Esim kontrolloiva, väkivaltainen tai alkoholisti vanhempi.

Yhtä huolestuttavaa kuin miehesi pelottava ja alistava käytös jota ei missään nimessä voi hyväksyä, on sinun kykenemättömyys tunnistaa asiaton ja väärä käytös.

Erityisesti olen huolissani sinun lapsesi vuoksi. Jos häntä jo alistetaan noin, hänkin on ehtinyt jo oppia, että hänellä ei ole ruumiillista koskemattomuutta, eikä oikeutta sanoa ei kun häneen kajotaan tavalla jota hän ei halua.

Mietipä mitä hänelle tapahtuu teininä ja aikuisena. Häntä käytetään hyväksi, koska hän ei osaa sanoa ei eikä asettaa rajoja.

Sinun vastuu vanhempana. Sinun syy.

Nyt ryhdistäydy ja vie lapsesi pois tuollaisesta, ja aika pian.

Luetun ymmärtäminen?? Lapsi ei ole ap:n vaan miehen.

Vierailija
37/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa tuollainen. Ei väkivaltaan vastata väkivallalla.

Vierailija
38/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41 jatkaa... tämä oli siis tarkoitettu sille, joka ehdotti että AP potkaisisi miestään nivusille!

Vierailija
39/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41 jatkaa... tämä oli siis tarkoitettu sille, joka ehdotti että AP potkaisisi miestään nivusille!

Äh. Ei pelkästään monoa nivusiin vaan lisäksi nyrkillä kipakasti tattiin. Ei tollaisiin mulkeroihin puhe tehoa.

Vierailija
40/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh. Ei pelkästään monoa nivusiin vaan lisäksi nyrkillä kipakasti tattiin. Ei tollaisiin mulkeroihin puhe tehoa.

mene jo tatteinesi muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän