Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen perheväkivaltaa? Meidän muutettua yhteen mies on alkanut toimimaan omituisesti.

Vierailija
28.07.2017 |

Siis ei suoraan ole väkivaltainen mutta käyttää ns.tilaisuutta hyväkseen oudoissa tilanteissa satuttaa mua. Mm. ihan leikin varjolla useamman kerran alkanut kutittaa mua kovakouraisesti, vaikka pyydän lopettamaan pitää väkisin kiinni sylissä ja kutittaa kovaa mahasta ja kainaloista niin että sattuu eikä meinaa saada henkeä :( Tätä samaa tekee lapselleen (7v, aiemmasta suhteesta) ja on kurjaa katsoa vierestä :( Mies ei siis lopeta vaikka pyytäisi miten.
Sitten seksissä on kovakourainen, ja saa sanoa monesti, ennen kuin kuuntelee jos silloinkaan.
Jos olen kotona esim menossa olkkariin ja mies on pyytänyt hakemaan jonkun jutun keittiöstä enkä oo kuullu, tulee "taluttamaan" mut oikeaan suuntaan hiuksista. Siis leikin varjolla, mutta niin että sattuu. Samoin "siirtelee" mua paikasta toiseen (oon pienikokoinen, mies iso, eli siis nostelee kuin jotain nukkea)

Miten tämmöisen ottaa puheeksi ?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sekasin toi on.

Vierailija
2/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut väkivaltaisessa parisuhteessa aiemmin ja ei tämä sellaista ole, kuitenkin päivittäin koen omassa kodissani että mun fyysistä koskemattomuutta loukataan ja se ahdistaa.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tuo on väkivaltaa. Meinasitko, että ihmiseen saa käydä käsiksi jos muistaa nauraa päälle? Haloo hei. Nyt valot päälle ja nostat kytkintä. Seuraavaksi leukaluu murskana, ihan vaan vitsillä kato.

Vierailija
4/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parista miehestä lähipiirissäni oon huomannu, että koittavat saada lapsen nauramaan kutittamalla. No, sehän on helpoin tapa naurattaa lasta. Moni mies tekee tätä, kun henkistä yhteyttä ei niin helposti saa aikaan.

Vierailija
5/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh pyydä lopettamaan heti, ihan selvää  väkivaltaa. 

Vierailija
6/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Sairaalta kuulostaa. Veikkaan että ukon otteet kovenevat ja yrittää saada sut alistumaan. Lähde heti!

Vierailija
7/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä toi aika oudolta kuulostaa. Voiko olla, että tekee sitä tiedostamattaan? Jos ei jotenkin tajua omaa kokoaan? Tai sit ei. Ehkä tekee tahallaankin.

Koita ottaa puheeksi ihan suoraan, kun ei ole mikään tilanne päällä ja ootte hyvällä tuulella. Sano suoraan, että kuule, en muuten tykkää noista, mitä teet. Sit kerrot ne asiat ja miltä ne susta tuntuu. Jos ei tajua, hän on pöljä. Jos vähättelee ja sanoo, että leikillä hän vain, niin sano, että joo ehkä, mut se leikki tuntuu susta tosi kamalalta eikä se silloin oo enää leikkiä.

Ehdottomasti myös pitää lopettaa lapsen kutitus, kun hän ei tykkää. Lapsellakin on oikeus olla rauhassa tuollaisilta.

Pystyttekä yleensä keskusteleen asioista ihan hyvin?

Vierailija
8/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin toi hiuksista vetäminen, hyi kamala.

Vierailija
9/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja äkkiä.

Minusta on muuten todella karmivaa kun jotkut miehet sanovat tykkäävänsä erityisesti pienikokoisista naisista. Tulee heti mieleen että onko kyseessä joku tällainen alistaja. En halua että kukaan mies on minun kanssani vain sen takia että olen helpommin väkivallalla alistettava. Terveisin 152 cm 49 kg nainen.

Vierailija
10/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Eksällä oli tapana kutittaa väkisin. Edelleenkään en kestä kun esim. lapset yrittävät kutittaa, vaan tulee sellainen pakokauhuolo ja pelkään että huitaisen. Olenkin kokonaan kieltänyt lapsia kutittamasta minua, ja he kyllä tottelevat. Eksä ei totellut, se oli hänestä vain hauskaa kun nikottelin ja haukoin henkeä. 

Ja joo, kyllä tuli muukin väkivalta sitten kuvioon, niin että jos ei kunnioita toisen fyysistä koskemattomuutta, ei kunnioita. 

Vierailija
11/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on riidellessä? Seurustelitteko kauan ennen yhteen muuttoa.

Vierailija
12/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parista miehestä lähipiirissäni oon huomannu, että koittavat saada lapsen nauramaan kutittamalla. No, sehän on helpoin tapa naurattaa lasta. Moni mies tekee tätä, kun henkistä yhteyttä ei niin helposti saa aikaan.

Juu ja naiseen saa helpoimmin yhteyden vetämällä hiuksista.

Ap, lähde. Hommaa ensin itsellesi asunto yms. Todennäköisesti tuo on vain alkusoittoa paljon vakavemmalle väkivallalle.

Vierailija
13/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...perheväkivaltaa on mm. se, kun hakkaa päätä seinään, lyö nyrkillä kovaa kasvojen alueelle, potkii kovalla voimalla ympäri kehoa, kuristaa tajuttomuuteen saakka, katkoo sormia... Kutittaminen ei ehkä ole kuitenkaan. Kusipäistä käytöstä ja vallan käyttöä kyllä mutta en varsinaiseksi väkivallaksi nimittäisi. Potkaise kaveria kerran oikein navakasti nivusiin ja vedä nyrkillä tattiin niin eiköhän käytös ala paranemaan ;)

Vierailija
14/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla niitä ihmisiä jotka ei suutu mistään tai näytä suuttumusta? Normaali reaktio hiuksista vetämiseen olisi nimittäin se "lopeta nyt saatana!". Tuollaiset naiset vetävät puoleensa alistamisesta innostuneita miehiä.

Vierailija
15/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No...perheväkivaltaa on mm. se, kun hakkaa päätä seinään, lyö nyrkillä kovaa kasvojen alueelle, potkii kovalla voimalla ympäri kehoa, kuristaa tajuttomuuteen saakka, katkoo sormia... Kutittaminen ei ehkä ole kuitenkaan. Kusipäistä käytöstä ja vallan käyttöä kyllä mutta en varsinaiseksi väkivallaksi nimittäisi. Potkaise kaveria kerran oikein navakasti nivusiin ja vedä nyrkillä tattiin niin eiköhän käytös ala paranemaan ;)

Kovakouraisuus ja se että ei lopeta vaikka pyytäisikin, ovat väkivaltaa.

Vierailija
16/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei väkivallan tarvitse olla "kovaa" jotta se olisi väkivaltaa. Väkisin kutittaminen tuntuu lähinnä kidutukselta ja miten hiuksista vetäminen niin että sattuu ei muka olisi väkivaltaa? Itse väkivaltaiseksi alkaminen onkin tosi fiksu keino ja ratkaisee varmasti kaiken.

Vierailija
17/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eli tavallinen potkiminen ok, hakata saa kaikkialle muualle kuin kasvoihin, kuristaakin saa kunhan ei mene taju ja varpaita saa katkoa muttei sormia. Hiuksista saa vetää kunhan ei lähde päänahka mukaan ja puukottaakin saa kunhan se ei ole se keittiön isoin veitsi vaan esim. fileerauspuukko.

Vierailija
18/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei väkivallan tarvitse olla "kovaa" jotta se olisi väkivaltaa. Väkisin kutittaminen tuntuu lähinnä kidutukselta ja miten hiuksista vetäminen niin että sattuu ei muka olisi väkivaltaa? Itse väkivaltaiseksi alkaminen onkin tosi fiksu keino ja ratkaisee varmasti kaiken.

No jos pieni nainen potkaisee väkivaltaan muutenkin taipuvaista miestä munille, niin eiköhän sieltä saata hyvinkin löytyä se ns. lopullinen ratkaisu...

Vierailija
19/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pieni nainen potkaisee väkivaltaan muutenkin taipuvaista miestä munille, niin eiköhän sieltä saata hyvinkin löytyä se ns. lopullinen ratkaisu...

Eimutkato nyrkillä tattiin heti potkun jälkeen. Sitten se korsto vasta tokenee.

Vierailija
20/41 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei pikkupimpsasi kuitenkin vähän kostuisi kovista otteista esim. nussiessa.

Kostuu tietenkin, en sitä kielläkään, mutta on vähän liikaa tuoda seksimaneereita muuhunkin elämään noin voimallisesti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän