Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset ovat maailman rumimpia - Espanjalaiset viehättävimpiä

Vierailija
28.07.2017 |

Tuore tutkimus listää suomalaiset häntäpäähän, espanjalaiset ja italialaiset ovat kärjessä. http://www.is.fi/matkat/art-2000005306267.html Mitenköhän en ole yllättynyt? Naapurin akallakin uusi kouvolatukka ja oli pelkät legginssit jalassa kaupapreissulla eilen...

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen nainen: ylipainoinen ja tatuoitu, tukka värjätty  mustaksi tai punaiseksi tai kukertavaksi. Jalassa valkoiset leggingsit ja minihame. Ei meikkiä tai tatskatut kulmat ja lävistyksiä. Rööki huulessa ja kiroilu päällä. Viehättävää?

Vierailija
42/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ulkonäköä tarkoiteta vaan viehättävyyttä. Siinä luonne ja lähestyttävyys ovat ykkösasia.

Huudat tuuleen. Ei keskimääräisen palstamamman kapasiteetti riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä suomalaisten ylläpitämä itseinho kumpuaa? Uskomatonta. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut monessa maassa, ja voin sanoa että kyllä suomalaiset naiset sekä miehet ovat monen muun maan ihmisiin verrattuna todella kauniita. Pääkaupunkiseudulla, varsinkin Helsingissä, näen päivittäin kauniita ihmisiä. 

t. suomessa syntynyt ja koko ikänsä asunut ulkomaalaistaustainen ihminen

Minäkin olen ulkomaalaistaustainen mutta Suomessa syntynyt ja siellä koko lapsuuden ja nuoruuden asunut mutten ole samaa mieltä kanssasi. Minun mielestäni varsinkin suomalaiset naiset rankkaavat aika avoimesti itsensä korkealle kauneuden suhteen. Siis ihan avoimesti pitävät itseään kauniina ja käyttäytyvät myös niin. 

Joka maassa on rumia ja kauniita. Myös Espanjassa. Ja joka maassa tavalliset naiset antavat itsensä rupsahtaa tietyssä kohtaa elämää. Ainoastaan Suomessa siitä on tehty ongelma. Muualla ihmiset elävät elämäänsä sen mukaan mitä ovat. Suomessa eletään sen mukaan mitä julkkikset tekevät. Siis aivan tavallinen Suomimamma elelee ajatuksissaan ja manöövereissään kuin Kim Kardashian konsanaan:))))

Määritelkää "ulkomaalaistaustainen".

Vierailija
44/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen nainen ja aina Suomessa käydessä ihmetyttää heidän huono pukeutumisensa. Halvalla saa kauniita vaatteita mutta suomalaiset eivät tätä ymmärrä. Jotkut osaavat pukeutua hyvin mutta suurimmalla osalla kaprit, crocksit, joku kulahtanut tunika ja joko mustaksi tai punaiseksi värjätty tukka. Kaiken kruunaa tatuoinnit ja lävistykset. Suomalaiset eivät olisi sen rumempia kuin muutkaan jos osaisivat korostaa parhaita puoliaan ja pukeutua tyylikkäästi.

Vierailija
45/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Asun Espanjassa ja vientiä riittää :D Onnea teille kaikille

Vierailija
46/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri Espanjasta kotiutuneena pakko sanoa, että näin on. Niin monta kaunista naista ja komeaa miestä tuli nähtyä. Ihan kaiken ikäisiä. Omaa kuvaa kun peilistä katsoo ei paljon ilahduta. Ei ole koskaan ilahduttanut.

Vierailija
47/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset, ei suomalaiset naiset. Oli se tuolla jo aiemminkin mainittu, mutta ei näemmä huomioitu.

Vierailija
48/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suomalaiset naiset ovat parhaita, en muita kelpuuta.

Vierailija
49/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo joku deittisivusto joka sallii vain kauniita ihmisiä listasi myös suomalaiset naiset vähiten hyväksytyiksi. Miehet olivat keskikastia.

Noh, vauva foorumilla ihan pokkana mammat ovat väittäneet itsensä jollei nyt maailman niin ainakin pohjolan kauneimmiksi. Huoh, sitä narsismin määrää.

Toisten mielestä nekin ovat kauniit. Älä universalisoi omia näkemyksiäsi.

Irlantilaiset miehet taas olivat maailman rumimpia.

joo, koska punertavia hiuksia ei pidetty kauniina, oli sitten luomu tai värjätty.

Toisten mielestä nekin ovat kauniit. Älä universalisoi omia näkemyksiäsi.

Ei ollut minun näkemykseni. Itse pidän punasävyisistä hiuksista, varsinkin jos on sellaiset vaaleat joissa punapigmenttiä, suomalaisilla suht yleiset.

Vierailija
50/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joku deittisivusto joka sallii vain kauniita ihmisiä listasi myös suomalaiset naiset vähiten hyväksytyiksi. Miehet olivat keskikastia.

NIIN! Eli nyt se on sitten todistettu, että Suomessa todellakin on enemmän komeita miehiä, kuin kauniita naisia!

Hyväksykää siis suomalaiset naiset jo lopultakin se, että ette todellakaan ole mitään kansainvälisen tason kaunottaria, eikä teillä ole siksi yhtään mitään syytä nirsoilla ainakaan tämän maan miesten suhteen. Siihen kun ottaa mukaan suomalaisen naisen miesmäisyyden ja monin paikoin lähes TÄYDELLISEN naisellisuuden puuttumisen lähes asiassa kuin asiassa ja aihealueella kuin aihealueella, niin mitä siihen voi enää sanoa.

Vierailija
51/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä suomalaisten ylläpitämä itseinho kumpuaa? Uskomatonta. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut monessa maassa, ja voin sanoa että kyllä suomalaiset naiset sekä miehet ovat monen muun maan ihmisiin verrattuna todella kauniita. Pääkaupunkiseudulla, varsinkin Helsingissä, näen päivittäin kauniita ihmisiä. 

Minäkin olen ulkomaalaistaustainen mutta Suomessa syntynyt ja siellä koko lapsuuden ja nuoruuden asunut mutten ole samaa mieltä kanssasi. Minun mielestäni varsinkin suomalaiset naiset rankkaavat aika avoimesti itsensä korkealle kauneuden suhteen. Siis ihan avoimesti pitävät itseään kauniina ja käyttäytyvät myös niin. 

Joka maassa on rumia ja kauniita. Myös Espanjassa. Ja joka maassa tavalliset naiset antavat itsensä rupsahtaa tietyssä kohtaa elämää. Ainoastaan Suomessa siitä on tehty ongelma. Muualla ihmiset elävät elämäänsä sen mukaan mitä ovat. Suomessa eletään sen mukaan mitä julkkikset tekevät. Siis aivan tavallinen Suomimamma elelee ajatuksissaan ja manöövereissään kuin Kim Kardashian konsanaan:))))

Kaveripiirisi taitaa koostua Martinan ja Marika Fingerroosin kaltaisista ihmisistä, nimittäin normaalit ja tavalliset ihmiset eivät ajattele mainitsemillasi tavoilla.

Itseasiassa olet täysin väärässä. Ystäväpiirini on erittäin kansainvälinen ja kuten Suomessa sanottaisiin, akateeminen. Kauniita ja vähemmän kauniita ihmisiä sulassa sovussa keskenään. Ainoastaan suomalaisnaiset ovat keskittyneet sekä omaan ulkonäköönsä että muiden ulkonäön ja persoonan ruotimiseen. Tietysti parhaimmillaan silloin kun ollaan illanvietossa ja muut ovat juoneet sen puoli lasia viiniä kun suominaiset vetävät toista lasia ja kielenkannat aukeavat:) Silleen "fiksusti" esittävät asiansa pienessä hiprakassa keskellä työviikkoa:)

Vierailija
52/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suomalaiset ovat rumia. Niin miehet kuin naisetkin.

Rumaa porukkaa kautta linjan.

Asun ulkomailla ( 21. vuosi menossa) ja tunnistan suomalaisen HETI katukuvasta

Ihan oikeasti hävettää. Itsekin onneton olen Suomessa syntynyt suomalaisen äidin ja Venäläisen isän lapsena. Isä hyvin tumma ja rotevarakenteinen, pitkä. Onneksi olen perinyt eniten isältä, mm. tummuuden ja venäläiset kasvonpiirteet.

Suomalaiset ovat paitsi rumia täysin tyylittömiä ja ryhdittömiä. Lyhyitä persjalkaisia naiset kuten miehetkin. Siihen sitten vielä räkäkänni ja sivistymätön käytös. Huh!

Vierailija
53/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, vauva foorumilla ihan pokkana mammat ovat väittäneet itsensä jollei nyt maailman niin ainakin pohjolan kauneimmiksi. Huoh, sitä narsismin määrää.

Irlantilaiset miehet taas olivat maailman rumimpia.

joo, koska punertavia hiuksia ei pidetty kauniina, oli sitten luomu tai värjätty.

Tätäkään en ymmärrä. Irlantilaiset miehet on melko komeita, vai onko Colin Farrell, Liam Neeson, Bono, Cillian Murphy, Gabriel Byrne tai Pierce Brosnan muka rumia? Irlantilaiset on yleisesti ottaen tummia, ei mitään pisamanaamaisia punapäitä, vaikka heitäkin on siellä paljon.

Irlantilaisia on joskus kutsuttu "Euroopan mustiksi". Tämä johtuu siitä, että ovat vaaleita kuten muut, mutta muuten tosi tummapiirteisiä. Mustat hiukset eivät ole harvinaisuus Irlannissa.

Vierailija
54/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaiset ovat yleensä ainakin ryhmissä aivan kauhean äänekkäitä. Voi sitä papatuksen määrää, mikä kuuluu ties kuinka kauas, kun espanjalaiset ovat liikkeellä.

Lisäksi espanjalaiset naiset vaativat suhteissa vaikka esim. suomalaisilta miesystäviltä paljon lahjoja ja muutakin hemmottelua. Se on miehen tehtävä ostaa silloin naiselle kaikenlaista. Ei ole samanlaista "yhteisten rahojen" käsitettä kuin vaikka täällä. Ovat monet myös melkoisen mustasukkaisia naisia, jotkut vetävät helposti kilarit siitä, jos mies viettää aikaa toisten naisten kanssa. Ja sitten kun espanjatar suuttuu, niin se tumma ja tulinen luonne tuleekin todella esiin. On nimittäin sellaiset raivarit, että siinä jää varmasti suominainen kakkoseksi.

Että onnea vain suhteisiin espanjattarien kanssa kaikki suomalaiset miehet. Voi tulla vielä suomalaisia naisia ikävä. :D

Vierailija
55/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en törmännyt heihin matkalla... tavallistakin tavallisempia. Ehkä olin väärässä kaupungissa...

Vierailija
56/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Helsingin keskustassa tulee joka päivä vastaan kauniita ihmisiä ja sitten ihan tavallisia ihmisiä. Lähinnä ihmetyttää, että kuvitellaan ruohon olevan vihreämpää jossain toisaalla. Kaikissa kansoissa on hyvännäköisiä ja sitten niitä taviksia. Matkustaessa huomaa, että joka maassa paikalliset tavikset elää arkeaan.

Vierailija
57/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirisi taitaa koostua Martinan ja Marika Fingerroosin kaltaisista ihmisistä, nimittäin normaalit ja tavalliset ihmiset eivät ajattele mainitsemillasi tavoilla.

Itseasiassa olet täysin väärässä. Ystäväpiirini on erittäin kansainvälinen ja kuten Suomessa sanottaisiin, akateeminen. Kauniita ja vähemmän kauniita ihmisiä sulassa sovussa keskenään. Ainoastaan suomalaisnaiset ovat keskittyneet sekä omaan ulkonäköönsä että muiden ulkonäön ja persoonan ruotimiseen. Tietysti parhaimmillaan silloin kun ollaan illanvietossa ja muut ovat juoneet sen puoli lasia viiniä kun suominaiset vetävät toista lasia ja kielenkannat aukeavat:) Silleen "fiksusti" esittävät asiansa pienessä hiprakassa keskellä työviikkoa:)

Jos sun tuntemasi suomalaiset naiset ovat ulkonäkökeskeisiä, se ei tarkoita sitä, että kaikki ovat. Niissä piireissä missä minä liikun naiset (sekä suomalaiset että muun maanalaiset) puhuvat mm. koulutuksesta, harrastuksista, politiikasta jne. Sun kaveripiiri kuulostaa hyvin pinnalliselta.

Vierailija
58/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIIN! Eli nyt se on sitten todistettu, että Suomessa todellakin on enemmän komeita miehiä, kuin kauniita naisia!

Hyväksykää siis suomalaiset naiset jo lopultakin se, että ette todellakaan ole mitään kansainvälisen tason kaunottaria, eikä teillä ole siksi yhtään mitään syytä nirsoilla ainakaan tämän maan miesten suhteen. Siihen kun ottaa mukaan suomalaisen naisen miesmäisyyden ja monin paikoin lähes TÄYDELLISEN naisellisuuden puuttumisen lähes asiassa kuin asiassa ja aihealueella kuin aihealueella, niin mitä siihen voi enää sanoa.

Et ole nähtävästi lukenut tutkimustuloksia, joista selviäisi miksi suomalaiset sinkut eivät kohtaa? Mitä se ulkonäkö auttaa, jos arvomaailmat eivät kohtaa ja ihmiset haluavat elämältään eri asioita.

Vierailija
59/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettet sinä saa naista, johtuu kommenttisi perusteella ilkeästä luonteestasi ja ala-arvoisesta suhtautumisestasi naisiin.

Vierailija
60/63 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalat, leveä lantio, pottunokka, ohut tukka ja siniharmaat tihrusilmät, siinä perinteinen suominainen ja päälle veemäinen luonne.

Leveä lantio ei ole naisella mikään huono asia. Miehellä se on taas tarpeeton ja nolo juttu.