Putin on jo onnitellut 100-vuotiasta Suomea puhelussa Niinistön kanssa 2016 vuoden lopulla.
Monatako kertaa hänen pitää onnitella? Nyt hän juhlisti juhlavuotta vierailulla Suomeen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnitteli Niinistölle puhelimessa. Olisiko se ollut liikaa jos jonkun ystävällisen ja rauhanomaisen sanan olisi myös Suomen itsenäisyydestä lausunut näinb juhlavierailulla?
Eikö hän sanonut: "olen täällä Suomen 100-vuotisen juhlavuoden kunniaksi".
Aika paljon sanottu.
No jos niitä onnittelusanoja pihdata täytyy niin tämä on varmaan ihan lottovoitta Suomelle :D
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai joku nyt oikeasti ole niin tosikko että on poistattanut sen mun viestin missä kehasin Putinia charmantiksi seksipommiksi?!😂 Nyt vähän pilkettä silmäkulmaan oikeesti!
Täällä voi sanoa, että Sauli hymyili koko vierailun ajan, kuten Lennu, mutta Putinia ei saa komeaksi kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnitteli Niinistölle puhelimessa. Olisiko se ollut liikaa jos jonkun ystävällisen ja rauhanomaisen sanan olisi myös Suomen itsenäisyydestä lausunut näinb juhlavierailulla?
Eikö hän sanonut: "olen täällä Suomen 100-vuotisen juhlavuoden kunniaksi".
Aika paljon sanottu.No jos niitä onnittelusanoja pihdata täytyy niin tämä on varmaan ihan lottovoitta Suomelle :D
Eikö Venäjä ole ollut hyväksymässä Suomen itsenäisyyden? Onko tämä siis sitä, että Venäjä kokee hävinneensä Suomelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tyypit on saaneet päähänsä että tämä olisi ollut mitenkään erityinen juhlavierailu?
Putte piipahti Valamon mökiltään hetkeksi tarinoimaan Salen kanssa maailmanpolitiikkaa. Kaupan päälle pieni purjehdus, sapuskia ja oopperaa.
Koska Venäjä on niin ilmoittanut ennen vierailua?
Vierailija kirjoitti:
Monatako kertaa hänen pitää onnitella? Nyt hän juhlisti juhlavuotta vierailulla Suomeen.
Muttakun se ei tuo klikkauksia ja mainosrahaa, joten pitää väärentää juttuja pelotellakseen ihmisiä ja saadakseen "uutisia" jostakin aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras lähtee, niin heti alkaa haukkuminen.
Mulle tuli sama mieleen ja kyllähän nämä jutut vieraan korviin kantautuu. Eilen oli jo iltasanomiin nostettu otsikoksi kuinka joku kylän akka kauppareissulla päivitteli Putinin kylmiä viirusilmiä. Käyköhän Putinilla mielessä että on ne vittumaista kansaa nuo suomalaiset😂 Eivät tajua edes pelätä..
Kaksinaamaisia. Oliko kuvaa, minkälaiset silmät sillä kylän akalla oli?
Onkohan Puuttini onnitellut Suomea ensinmäisenä?
Mistä tyypit on saaneet päähänsä että tämä olisi ollut mitenkään erityinen juhlavierailu?
Putte piipahti Valamon mökiltään hetkeksi tarinoimaan Salen kanssa maailmanpolitiikkaa. Kaupan päälle pieni purjehdus, sapuskia ja oopperaa.