Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa miehelle?

Vierailija
01.04.2006 |

Kyse on orgasmista. En saa orgasmia enään, vaikka itse yrittäisin.

Tiedän syynkin siihen. n.4kk:tta sitten minut raiskattiin todella raa' asti. Kuolema oli lähellä.

Tuon tapauksen jälkeen en ole saanut kertaakaan orgasmia. Yllätyin itsekkin, siitä etten tule, niin paljon, että aloin ihan kuin vaistomaisesti teeskennellä. Hassua sanoa etten tee sitä tahallani, mutta en tee.

Nyt olen todella pettenyt itseeni kun olen antanut mieheni uskoa, että kaikki on seksin suhteen ok. Haluisin niin kertoa, mutta se ei ole helppoa. Raiskausken jälkeen olen joutunut tekemään ja sanomaan vasten tahtoani niin paljon asioita, etten siihen enään pysty.

Itse yhdyntä ei minusta tunnu vastenmieliseltä, koska toinen osapuoli on oma mieheni.

Mutta miten ihmeessä kerron miehelleni etten saa orgasmeja enään? ja kuinka kaun tätä voi kestää? Ja olen terapiassa puhunut tästä, mutta enpä ole sieltä paljoo apua saanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä, mitä sulle on tapahtunut :( !

Vierailija
2/7 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä toisen vastaajan kanssa, että sinun kannattaisi puhua miehesi kanssa. Tuo on todella inhottava tilanne, tiedän mistä puhut. Olen itse kokenut vähän samankaltaista.

Ole rehellinen miehellesi, jaa asia hänen kanssaan. Ja anna itsellesi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikee muuta sanoa ko toivon voimia jaksaa eteenpäin ja että pystysit jättämään ton kauheen tapauksen taakses.

Hyvähän tässä on jeesustella ko ei oo itelle sattunu.. olen tosin mies mutta enivei...

Ja mikä tommoseen sitte avuksi.. että onko ongelma henkinen vai fyysinen.. vai pahimmassa tapauksessa molempia ?

Ja mitä kertomiseen tulee niin eikai siinä muu auta ko nyppästä hihasta.. pyytää kuuntelemaan ja kertoa suoraan... tai sitten tuo kirje mitä joku jo ehdotti ? tai.. kai noita tapoja useita on jos oikeen keksimään alkaa.

Mutta.... voimia sulle toivoo hän.

Vierailija
4/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje on minulla edelleen.. En uskalla antaa sitä hälle... Kaikki muuttuu niin totaallisesti huonompaan suuntaan jos annan kirjeen hälle. Ääneen en sitä pysty kertomaan. Niin monta kertaa olen sitä yrittänyt.

Syy miksen tule enään on täysin spyykkinen. Vaikka kuinka rentoutuisin ja olisin täysillä mukana hommassa, en vaan tule millään..

Asia todella syö minua... Olen lääkäreiltä kysellyt, josko syy olisi lääkkeissä joita olen joutunut tuon tapauksen jälkeen syömään, mutta eivät kuulemma pitäisi vaikuttaa siihen asiaan mitenkään....

Nyt täytyy vaan kerätä rohkeutta jostakin (ja paljon) Että saisin annettua sen kirjeen miehelleni....

AP

Vierailija
5/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kaikessa karmeudessaan tosi. Olen ollut nyt vuoden alusta asti sairaslomalla koska en kykene tapahtuneen vuoksi suoriutumaan normaalisti jokapäiväisistä toimistani.

Mieheni on ikään kuin jo " unohtanut" että näin on tapahtunut, tai sitten ei vaan halua käsitellä sitä. Jokatapauksessa hän kuvittelee kaiken olevan normaalia eikä minulla ole mitään ongelmaa enään.

Eilen revin tuon kirjeen, koska älysin kuinka lapsellista ja älytöntä olisi ollut antaa se hälle. Joten olen varannut minulle ja miehelleni yhteisterapia ajan, jossa asia tulee sitten esille.

Sovin terapeuttini kanssa että ottaa asian esille, jos minä en siihen tuolloin kykene.

Kiitos kuitenkin teille jotka asiallisesti vastasitte koetitte auttaa..

Elämä hymyilee minukkin vielä joskus. Niin uskon.

AP

Vierailija
6/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet masennuslääkkeet ja rauhoittavat vaikeuttavat orgasmin saamista. Jos osin johtuisi kuitenkin siitä.

Vierailija
7/7 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tuosta kokemusta, mutta toivon, että ajan myötä pääset siitä ylitse.

Itse uskon, että tilannettasi varmasti helpottaa, jos saat oltua miehellesi rehellinen ja kerrottua kaiken. Hyvä seksi ja orgasmin saaminen vaativat kuitenkin sellaista läheisyyttä ja että uskaltaa toisen seurassa antautua, olla jännittämättä jne. Teeskenteleminen tekee sinusta näyttelijän, etkä pysty enää keskittymään omiin tuntemuksiisi.

Hyvä idea tuo yhteisterapia-aika. Voimia sinulle ja miehellesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi