Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joita työhönpaluu loman jälkeen EI masenna - missä olette töissä?

Vierailija
28.07.2017 |

Minulla alkoi juuri 4 vkoa.
Yö-Postilainen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisia ei masenna ketkä on työyhteisössään hyvässä sosiaalisessa asemassa niin ettei kiusata ja tulee hyvin toimeen muiden kanssa. Sellaisille jotka haluaa olla enemmän yksin on mahdollisuus olla töissä yksin ja sellaisille ketkä kaipaa juttuseuraa on sellaista. Minusta tuo sosiaalinen puoli on aika merkitsevä siinä että viihtyykö työssään, se tarviiko päivästä toiseen jännittää ja murehtia miten sosiaaliset tilanteet sujuvat.

Vierailija
2/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sellainen ihminen joka viihtyy työssään, masentuu loman loppumisesta. Tottakai sitä aina mielellään lomailisi kauemmin, mutta kyllä jokainen järkevä ihminen ymmärtää ja osaa asennoitua siihen, että aina se loma loppuu.

Jos työssään ahdistuu, eikä viihdy, kokee stressiä tms. niin töihin paluu on varmasti vaikeaa.

Itse en yleensä juurikaan ahdistu. Olen motivoitunut työhöni ja viihdyn hyvin.

t. hr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla keskisuuressa firmassa konsulttina, teen monipuolisesti koulutustani (FM) vastaavia töitä. Mutta kuten edellinenkin vastaaja sanoi, meillä on aivan mahtava työyhteisö, joka merkkaa tosi paljon. Ihanat työkaverit, mahtavat pomot, ei mitään hierarkiaa etteikö asioista voisi puhua kenelle vaan yms. Olen nähnyt työkavereita myös lomalla, koska meillä on yhteistä tekemistä myös työajan ulkopuolella (ja työasioista ei puhuta!). Tällainen työpaikka tuntuu etuoikeutetulta, vaikka varmasti monilla muillakin on asiat tosi hyvin :) Ja toisilla valitettavasti ei ole :(

Vierailija
4/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaa loma, kun ei ole mitään tekemistä ja odotan töihinpaluuta. Oon opettaja

Vierailija
5/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni ei masenna ja hän on lastenhoitajana päiväkodissa :)

Vierailija
6/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossussa. Pääsee taas hylkäämään anomuksia.

Vierailija
7/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä,pieni media-alan yritys. Lomaa pidän pari viikkoa. Lomallakin kyllä vastaan puhelimeen.

Harrastuksesta on tullut työ, ja hyvin harvassa ovat päivät, kun työ tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
8/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo innolla töiden alkamista. Vielä viikko pitäisi jotenkin saada kulumaan, ennen kuin saan ensimmäisen lukujärjestyksen käsiini ja muut alkavan lukukauden paperit ja tiedot opetettavista luokista jne. Olen siis yläkoulun opettaja, meillä ei koskaan anneta uuden lukuvuoden tietoja ennen kuin juuri ennen alkamista. En millään malttaisi odottaa, kesäloma on aina ihan uuvuttava!

Haluaisin tosiaan hiukan muunnella tätä opetuksettomien aikojen sijoittelua. Lukuvuosi voisi olla kolmen lukukauden pituinen ja välissä aina kuukausi lomaa: joulu-tammikuussa, huhti-toukokuussa ja elo-syyskuussa. Se olisi minulle paras järjestelmä. Viikko silloin tällöin nykyiseen tapaan ei tee kuin kiukkuiseksi, ne viikot kun menevät aina rästitöiden purkuun, kokeiden ja aineiden korjaamiseen jne.

Vierailija
9/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-alalla. Meillä on noin 2000 ihmistä firmassa. Hyvä työyhteisö ja mielenkiintoinen työ niin ei harmita lomalta paluu. Päinvastoin. Yleensä viimeisen viikon odotan, että pääsee duuniin.

Vierailija
10/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja eläinklinikalla. Lähinnä mietin koska tämä loma loppuu että pääsee taas töihin. :D Rakastan työtäni ja hoidan eläinpotilaani rakkaudella, järkkymättömällä ammattitaidolla ja aidolla välittämisellä.

Hui kun tuli ikävä töihin🐱🐈🐎🐕🐮🐷🐏🐭🐁🐇🐿️🐢🐍🦎

Vierailija
11/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töihin meno masenna. Lähinnä se arkirumban alkaminen. Ja lähestyvä talvi ja pimeys 😢😢😢

Vierailija
12/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä omassa artesaanialan yrityksessäni. Pidän työstäni, voin suunnitella omat aikatauluni, ei ole keljuja työkavereita, tosin ei niitä mukaviakaan, kun yksin teen. Minulla on talomme alakerrassa työpaja ja myymälä, joka on avoinna sopimuksesta.Yritykseni tuotteita on oman myymäläni lisäksi myynnissä mm. sisustusliikkeissä.

Tänään on viimeinen työpäivä ennen neljän viikon lomaa:)))

Vierailija
13/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja olin kolme viikkoa lomalla. Kaksi viikkoa olisi ollut ihan tarpeeksi. Se kolmas viikko oli täysin turha ja harkitsin vakavasti, että lähden mökiltä töihin ja perhe saa jäädä sinne vielä lomailemaan. Kymmenes vuosi yrittäjyyttä on nyt menossa ja tykkään tästä entistä enemmän vuosi vuodelta. On ihanaa kun parin viikon kuluttua alkaa taas normaali arki, kun lapsetkin lähtevät taas kouluun!

Vierailija
14/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on loma vasta tulossa. Ei ahdista sen enempää loman alkaminen kuin töihin paluukaan. Lomalla ehtii sopivasti ladata akkuja ja sitten jaksaa taas tapahtumatuottajan paikoin hektistäkin työtä. Viihdyn työssäni todella hyvin, joten sinne on ihana palata sitten loman jälkeen levänneenä. 

Vierailija
15/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjanpitäjä, hyvä ja tiivis työporukka ja paljon töitä!

Vierailija
16/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla työskentelen. Työ ei aina ole herkkua, mutta se on hyvin mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Kun on mukavat ja osaavat työkaverit sekä kivat asiakkaat, niin töihin meno ei todellakaan masenna. 

Vierailija
17/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY, paluu töihin ensiviikolla ei harmita vaikkajo ensikesän lomia odotellaan.

Vierailija
18/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynnin ohjaaja pienluokalla. Ei harmita, vaikka loma (työttömänä kesät) loppuu. Viihdyn työssäni erityislasten kanssa älyttömän hyvin, eikä aamuisin tai lomien jälkeen harmita töihin lähteä.

Vierailija
19/25 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opo. Tänä vuonna sain kaikkien ysiluokkalaisten jatkopaikat kuntoon jo ennen koulun päättymistä, joten olen voinut keskittyä muihin asioihin (uuden ops:n päivittämiseen koulun nettisivuille). Kiva kun koulu taas alkaa ja pääsee tunteja pitämään.

Vierailija
20/25 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, teollisuudessa töissä, vuorotyötä ja rento työporukka. Varmaan mielellään lomailisin kauemminkin jos olisi seuraa reissuille ym. Näin yksin vähän alkaa jo odottaa töihin pääsyä ja jutteluseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän