Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että jos nainen jätetään 45-50 -ikäisenä niin elämä on ohi?

Vierailija
27.07.2017 |

Mulle kävi niin ja siltä on nyt kolme vuotta tässä tuntunut. Kaipaisin niin viereeni miestä ja antaisin toiselle kaiken, jos voisin. Mutta kun ei ole ketään...
Ei kai heitä olekaan - kaikki kunnolliset varattuja? Joku pieni varaus jäi sille ajatukselle, että joillakin ollu huonot naiset, vaikka kaikkensa antaneet ja nyt vapaita?? ) no ei varmaan . ap,.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42. Erosimme toukokuussa. Netin kautta aloin etsimään lähinnä kivaa treffiseuraa ja vähän iloa.elämään. Nyt minulla on on ollut uusi vakavampi orastava suhde 3 viikkoa.

Sellaista en missään nimessä etsinyt, mutta sellaisen sain. Minulla ei ollut varsinaisia kriteerejä miehen suhteen, koska sellaista en etsinyt. Tähän nykyiseen olisi voinutkin jäädä alkuunsa tutustumatta, jos tarkoitus olisi ollut parisuhdetta rakentaa. Mutta nyt olen onnellinen. Minulla on uusi mukava, rauhallinen ja turvallinen mies, ja olemme molemmat todella ihastuneita toisiimme.

Itse en ole missään nimessä täydellinen. On esim ylipainoa ja todella riitaisa ja raastava ero meneillään. Hymyllä ja avoimella asenteella varmasti löytyy muillekin omansa :)

Vierailija
42/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria poikia on kiva vaan ***. Ei niistä vakaviin suhteisiin ole. Sellaista aikuisen naisen päivähuvia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 40v ja nyt lähellä 50v on ikää. Olen seurustellut pitempään kerran tuon jälkeen ja sitten oli muutaman kuukauden suhde miehen kanssa, joka vei vapauteni täysin. Jätin sen ja nyt olen kovin onnellinen , että on tilaa elää ja hengittää. Olisi raskasta treffailla miehiä keinotekoisesti netin kautta, jotenkin odotuksia varmaan olisi todellisuutta enemmän. En jaksaisi miestä saman katon alla jatkuvasti, en yhteisiä aamukahveja tai yhdessä menoa nukkumaan.

Voin suunnitella päiväni ihan tahtoni mukaan, maksan laskuni ja ostan jotain kivaa halutessani. Tapaan ystäviäni, käyn luennoilla oman kiinnostukseni mukaan. Lomat pidän, milloin itselle käy.

Tällaisen ajattelun ja elämän ymmärtää ainoastaan samassa tilanteessa elävä nainen. 

Vierailija
44/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monesti, ettei ihmisen kuulu elää yksin tai ettei ole hyvä olla yksin. Voi jösses sentään. Parisuhteissa tuntuu elävän aika paljon onnettomia ihmisiä ja olisivat varmasti yksin paremmassa kunnossa. Mutta ei. Kun kuuluu elää suhteessa.

Vierailija
45/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu. 45-50v. nainen voi nykyään helpostikin kelvata esim. 3-kymppiselle miehelle, joka ei halua lapsia, vaan hyvää stressitöntä aikuista seuraa ja fantastista seksiä. Täytyy vain pitää itsestään hyvää huolta, niin henkisesti kuin fyysisesti!

Kyllähän sitä paremman puutteessa voi puumaakin panna, mutta älkää nyt kuitenkaan kuvitelko siitä sen enempää.

No mitä luulet vanhempien naisten etsivän! On talous kunnossa, kiva koti, lapset isoja, harrastuksia jne... Seksi on ainoa, mihin miestä kaivataan. Mutta kyllähän niitä suhteitakin syntyy.

En tiedä, mutta kuten huomasit, niin kommentissa johon vastasin puhuttiin jotain "hyvästä stressittömästä aikuisesta seurasta", minkä tulkitsen tarkoittavan jotain vutin filosofointia tai muuta lässytystä, joka ei todellakaan kiinnosta nuoria miehiä.

Vierailija
46/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 41 vuotiaani miehestäni. En ole kaivannut sen jälkeen suhdetta. Olen tyytyväinen sinkkuelämääni. Saan olla rauhassa, ei tarvitse väkisin harrastaa seksiä miehen kanssa, joka kerran viikossa käytti minua tyhjennykseen. Nyt olen 54 vuotias ja edelleen tyytyväinen valintaani. Yksineläminen on upeata. Joka päivä tunnen kiitollisuutta rauhallisesta elämästäni. Saan elää miten haluan, eikä tarvitse miellyttää hullua miestä.

Minäkin erosin 41 vuotiaana. Nyt 43 vuotiaana olen uudessa parisuhteessa. Allekirjoitan tämän "Joka päivä tunnen kiitollisuutta rauhallisesta elämästäni. Saan elää miten haluan, eikä tarvitse miellyttää hullua miestä." Tässä uudessa parisuhteessa ei tarvitse miellyttää ketään, kelpaan sellaisena kuin olen. Elämä on kivaa ja leppoisaa. Seksikin on upeaa, kun mies on oikeasti kiinnostunut pitämään minutkin tyytyväisenä. Piti näköjäön elää näinkin vanhaksi, että sain nähdä millainen on oikeasti hyvä, tasa-arvoinen suhde. Kyllä niitä hyviäkin miehiä on toisella kierroksella. Ja teille, jotka heti ajattelette, että ei se voi olla hyvä, kun kerran on eronnut. Ero tuli, kun vaimo päätti, että haluaa juhlia kuin sinkku eikä enää leikkiä perheenäitiä.

Vierailija
47/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika sama tilanne kun miehellä kun kaljuuntuminen tulee ajankohtaiseksi. Sitten sitä naista on vaikea löytää kun ei kenellekään kelpaa

Nuorelle kaljuuntuminen on paha paikka. Keski-ikäiselle ei niinkään.

Vierailija
48/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu. 45-50v. nainen voi nykyään helpostikin kelvata esim. 3-kymppiselle miehelle, joka ei halua lapsia, vaan hyvää stressitöntä aikuista seuraa ja fantastista seksiä. Täytyy vain pitää itsestään hyvää huolta, niin henkisesti kuin fyysisesti!

Kyllähän sitä paremman puutteessa voi puumaakin panna, mutta älkää nyt kuitenkaan kuvitelko siitä sen enempää.

No mitä luulet vanhempien naisten etsivän! On talous kunnossa, kiva koti, lapset isoja, harrastuksia jne... Seksi on ainoa, mihin miestä kaivataan. Mutta kyllähän niitä suhteitakin syntyy.

En tiedä, mutta kuten huomasit, niin kommentissa johon vastasin puhuttiin jotain "hyvästä stressittömästä aikuisesta seurasta", minkä tulkitsen tarkoittavan jotain vutin filosofointia tai muuta lässytystä, joka ei todellakaan kiinnosta nuoria miehiä.

Minä taas tulkitsen hyvän stressittömän aikuisen seuran tarkoittavan pääasiassa seksiä ja tapailua, mihin ei sisälly srjen yhteensovittamista, kotitöistä, rahasta ja aikatauluista riitelyä, lapsiperheen arjea eikä muita parisuhteen vaatimuksia, jotka yleensä rajoittavat pääasisssa naisen elämää.

T. 46 v nainen

Vierailija
49/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parinmuodostus on aina ollut vaikeaa ja suhteeni ovatkin olleet kovin lyhyitä. Olen 52 v ja nyt jo kyllästynyt koko aiheeseen, en vaan pysty altistamaan itseäni uusille sydänsuruille.

Ei kaikkea kaikille tässä elämässä. Asia on käsiteltävä ja tehtävä itsensä sinuiksi sen kanssa. Päätettävä, ettei se ole elämän tärkein ja arvokkain asia. Voi myös opetella elämään jatkuvassa toivossa jos tuntuu paremmalta niin.

Vierailija
50/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap sinua ei olisi jätetty, olisit mahdollisesti joutunut petetyksi. Parempi on erota jos ei toisen kanssa halua olla. Elämässä on niin paljon muutakin kuin parisuhde. Näe se mahdollisuutena. Moni ei osaa elää itseään varten, vaikka juuri se on yksi onnellisuuteen johtavista asioista.

Vierailija
51/51 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tulkitsen hyvän stressittömän aikuisen seuran tarkoittavan pääasiassa seksiä ja tapailua, mihin ei sisälly srjen yhteensovittamista, kotitöistä, rahasta ja aikatauluista riitelyä, lapsiperheen arjea eikä muita parisuhteen vaatimuksia, jotka yleensä rajoittavat pääasisssa naisen elämää.

T. 46 v nainen

Aivan näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi