Seiska: "HOTTIS-JUHA IMMOSEN UUTISPOMMI: MINUSTA TULEE NAINEN JA OTAN JÄTTIRINNAT!"
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että osalle naiseus = jättirinnat, korkkarit, paljastavat vaatteet ja räikeät meikit. Toiv. hänen kohdalla ei. Olen itse nainen eikä mikään edellä mainituista kiinnosta minua. Nainen olen silti.
Samaa miettinyt. Olen pohtinyt transnaisten kohdalla, että onko tuo överiksi vetäminen joku henkinen reaktio siihen, ettei ole niitä naisen elämään niin isosti vaikuttavia juttuja kuten kohtu ja kuukautiset. Tai onko se pelkoa siitä, ettei tule tunnistetuksi naisena, ja pitää siksi haalia kaikki "tunnusmerkit"? Toisaalta, harvemmin kohtaa transmiehiä, jotka olisivat ihan yltiömiehekkäitä machoja.
Ne näkyvimmät havaitsee. Suurin osa ei kuitenkaan puhu ulkopuolisille transsukupuolisuudestaan ja esimerkiksi transmies sulautuu todella hyvin muiden miesten joukkoon, sitä ei vain huomaa.
Tiedän/tunnen muutamia transihmisiä, joista ei tosiaankaan päällepäin osaisi arvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että osalle naiseus = jättirinnat, korkkarit, paljastavat vaatteet ja räikeät meikit. Toiv. hänen kohdalla ei. Olen itse nainen eikä mikään edellä mainituista kiinnosta minua. Nainen olen silti.
Samaa miettinyt. Olen pohtinyt transnaisten kohdalla, että onko tuo överiksi vetäminen joku henkinen reaktio siihen, ettei ole niitä naisen elämään niin isosti vaikuttavia juttuja kuten kohtu ja kuukautiset. Tai onko se pelkoa siitä, ettei tule tunnistetuksi naisena, ja pitää siksi haalia kaikki "tunnusmerkit"? Toisaalta, harvemmin kohtaa transmiehiä, jotka olisivat ihan yltiömiehekkäitä machoja.
Jutussahan henkilö itse toteaa, että haluaa isot rinnat, koska on harteikas. Rintsikan ympärysmitta on transnaisella helposti 85 ja vyötärö ja hartiat voivat olla leveät. Tuntemani kaunis trans-nainen otti omalla kustannuksellaan silikonirinnat, hormonihoidot maksoi yhteiskunta ja sen tuloksena rinnat kasvoivat vähän, mutta ei hänen mielestään tarpeeksi. Rinnat eivät ole mitenkään överit, kaverini on hoikan ja sporttisen näköinen. Fitness-piireissä olen nähnyt paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää jo valmiiksi 50+ kulahtaneelta pubiämmältä.
Ei puutu kuin käynti Tiinan klinikalla, niin se on siinä :)
Joissakin piireissä on varmaan cool olla transsukupuolinen.
Eikö Juha olekaan homo? Leikkauksen jälkeen olis sitten ilmetty Tuksu.
Henryn mahdollisen leikkauksen ymmärtäisin, koska hän on trans ollut aina.
Osa transsukupuolten leikkauksista voidaan tehdä verovaroin. Se on vuosien terapian ja hoitojen yhteisvaikutus, kuka saa minkäkin korvauksen.
Turhamaisuus leikkaukset kustantaa potilas itse.
Näyttää jo valmiiksi 50+ kulahtaneelta pubiämmältä.