Asko astianpesukone rikki,apua!!!
Asko D5437 SOF astianpesukone ei pesun jälkeen suostu avaamaan ovea eikä tee mitään muutakaan.
Jos yrittää laittaa jonkun pesun ei tee mitään ja näyttöön tulee kolmessa rivissä vaakapalkkeja,ei mitään vikakoodia,manuaalin mukaan pitäisi olla F Alkuisia vikakoodit.
Kommentit (20)
Vastaan itse itselleni sitten.
Korjaaja kävi eikä saanut ovea auki,sen mielestä se on avattava väkisin mihin en suostunut.
Nettiä selasin aikani ja lontoonkielisiltä sivuilta löytyi pakkoavausohje,tein työkalun ja meni 2 minuuttia että ovi aukesi.
Sitten ihmettelin lukkoa,ei toiminut,purin oven osiksi ja huomasin että kahvasta on katkennut pieni "kynsi" , sen takia kahva oli kokoajan auki asennossa, rajakytkin ilmoitti koneelle oven olevan auki ja sen takia mikään ei toiminut= vaakapalkit näytössä.
Nyt odottelen uutta kahvaa.
Miten maahantuojan valtuuttamassa korjaamossa on noin kädetöntä porukkaa?? Eivät ymmärtäneet koko laitteen päälle mitään.
Sehän se tällä palstalla poraamalla selviää.
Sinkkumies
Miksi täällä rääyt? Ketään ei kiinnosta.
Mä luulin, että miehesi nimi on Asko:)
Tulit sitten tänne kertomaan miten osasit purkaa kahvan ja huoltomiestä ei kiinnostanut tippaakaan romusi. (Varmaan ajatteli, että ostaisi tämäkin akka uuden ja toimivan koneen)
Sinkkumies
Sen kytkimen tietenkin älykäs korjaa vaikka teipillä, niin että ei enää ilmoita virhettä koneelle.
Naiset..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
T. Asko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
T. Asko
Oletko otettu huonekalumainoksista.
Entisjan sanonnan mukaan vanhaan autoon ei kannata haaskata rahojaan sen enempää kuin naiseen. Koskee myöskin kodinkoneita.
Sinkkumies
Siinäpähän odotat kahvaa muutaman viikon, (hinta), superasentajana laitat paikoilleen (asennustyö + matkat). Olet sitten taitava ja säästäväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulit sitten tänne kertomaan miten osasit purkaa kahvan ja huoltomiestä ei kiinnostanut tippaakaan romusi. (Varmaan ajatteli, että ostaisi tämäkin akka uuden ja toimivan koneen)
Sinkkumies
Jospa ap onkin ukko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jospa ap onkin ukko ?
Onko tädillä munat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jospa ap onkin ukko ?
Onko tädillä munat?
Palstan tädeillä on ainakin.
Askosta mennyt juuri takuu umpeen.
Oisko linkkiä sivulle jossa tarinaa oven aukaisusta?
Itellä Asko pidättäytynyt ja ovi on visusti kiinni. Sieltä tipahtikin pieni musta "kynsi" joka aiheittaa luultavammin tän homman...
Nyt pitäis saada ovi auki...
Sinkkumiehellä taitaa olla se ...keskellä kämmentä... kun ei osaa olla edes asiallinen.
En ole missään keskusteluthreadissa nähnyt näin paljon typeriä kommentteja.
Ei mitään.