Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alastomuus, apuja?

Vierailija
27.07.2017 |

Mies haluaa olla kotona alasti. Muuten sinänsä ihan sama, mutta inhottaa kun toinen istuu perse paljaana sohvalla ja tuoleilla. Miten saisin miehen joko pukemaan uikkarit tai alushousut, tai vaihtoehtoisesti oppisin sietämään tätä ominaisuutta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä keinot tiedät,perinteinen kiukuttelu,mökötys,pihtaaminen.

Vierailija
2/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe alle kun istuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä häiritsee? Minä olen aina alasti kotona ja mies valittaa, muttei ikinä osaa perustella.

Ällöttääkö jalkapohjat sohvalla yhtä paljon? Tai lemmikki? Ulkotakin kontakti sohvan kanssa?

Vierailija
4/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä häiritsee? Minä olen aina alasti kotona ja mies valittaa, muttei ikinä osaa perustella.

Ällöttääkö jalkapohjat sohvalla yhtä paljon? Tai lemmikki? Ulkotakin kontakti sohvan kanssa?

Olin ennen aina kotona alasti, mutta jossain vaiheessa havaitsin sen, että tietokonetuoli haisee perseelle ja siihen on piirtynyt sellainen perse-reidet kuvio, ilmeisesti lievästä hikoilusta kesäkuumilla yms. Ei tossa kai sit mitään ongelmaa, jos käyt kahdesti päivässä suihkussa ja on hyvä ilmanvaihto.

Vierailija
5/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis en oo AP.

t. #4

Vierailija
6/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona molemmat alasti. Sohvalla pidetään lakanaa/vilttiä/pyyhettä, joka otetaan pois/vaihdetaan kun tulee vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme