Radiossa puhutaan sekasaunomisesta. Kerran olen ollut mut toiste en mene!
Se meni pelkäksi panemiseksi sillä porukalla. Saunomisesta ei tietoakaan, muuta kuin että kiuasta sai varoa. Pikku känni päällä kaikilla ja sitä morkkiksen ja häpeän määrää seuraavana aamuna, huh. Tästä onneksi jo toistakymmentä vuotta aikaa enkä mielellään muistele sitä.
Kommentit (3)
Mullon samanlaisia ja erilaisia kokemuksia.
Kyllähän se ihan porukasta riippuu mitä siellä tapahtuu
Opiskeluvuosina joissain illanistujaisissa oli sekasaunoja. Nuoret ajattelevat olevansa seksuaalisesti liberaalimpia ja kaikin puolin jännittävämpiä ja säännöistä vapaampia kuin vanhempansa, mutta yleensä nuoruuden kokeilut jäävät jossain vaiheessa pois ja tilalle tulee häveliäisyys.
Mistähän tämä käytännössä johtuu? Muistan, että minäkin kurkistelin mielelläni miesten varustuksia saunassa, ja kavereiden kanssa puhuttiin paljon seksistä. Nykyään minua ei oikeastaan kiinnosta, miltä muiden kuin oman mieheni kalut näyttävät, enkä itsekään enää välitä pukeutua paljastavasti. Seksistä ei tule myöskään puhuttua enää kavereiden kanssa. Ei oikeastaan kiinnosta, millaista muiden seksielämä on. Itse seksin suhteen en ole kuitenkaan sen estyneempi kuin ennenkään.
Kerro toki lisää :)