Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuskatastrofi. Kampaaja vaalensi, hiukset putosivat päästä. Neuvoja kuinka palauttaa hius tästä?

Vierailija
27.07.2017 |

En voi sanoin kuvailla sitä harmituksen ja suoranaisen surun ja järkytyksen määrää, mitä koin tänään kampaajalla. Halusin siis kirkastusta hiustenväriini, latva vaalea ja tyvi omaa maantienväristä. Kampaaja laittoi väriä tyveen ja pesupaikalla koko tukkaan. Tulos: hiuksia lähtee ihan solkenaan. Hän yrittää harjata ja hius vaan venyy niinkuin purkka siinä harjassa. Alkoi syyttämään edellistä kampaajaani ja vaikka mitä, meni selkeästi itsekin paniikkiin. Koko lystistä maksoin 80 euroa ja en uskaltanut edes väittää vastaan. Antoi jonkun hoitoainepurkin mukaan. Itkettää itkettää itkettää. Hiukset olivat about rintaan saakka pitkät, nyt ovat vähän yli olkapään. Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Ajattelin varata huomiselle eri kampaajalle ajan, että tätä reuhkaa leikattaisiin lisää. Kuinka lyhyt tukka saa olla, että se menee vielä ponnarille? Voiko tässä enää tehdä mitään hoitoja vai onko nyt hius ihan totaalisen pilalla? Vielä kerran: itkettää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vielä

Vierailija
42/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä kampaajalla, joka teki kyseisen mokan, pyysin saada edes osan rahasta takaisin. Ei suostunut. Puoli tuntia varmaan seisoin siellä ja perustelin asiaa yms mutta hän ei taipunut. Syytti minua, että minulla pitäisi olla vastuu mitä pyydän ammattilaista tekemään. Sanoin, että eikö ammattilaisella ole mitään vastuuta, että kuinka minä voin tietää tavallisena tallaajalla mitä hiuksiin voi teetättää ja mitä ei. Haukkui minut tyyliin ulos liikkeessään. Jäi paska maku suuhun. Todella paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookiin heidän sivuille avoin valitus!

Vierailija
44/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä kampaajalla, joka teki kyseisen mokan, pyysin saada edes osan rahasta takaisin. Ei suostunut. Puoli tuntia varmaan seisoin siellä ja perustelin asiaa yms mutta hän ei taipunut. Syytti minua, että minulla pitäisi olla vastuu mitä pyydän ammattilaista tekemään. Sanoin, että eikö ammattilaisella ole mitään vastuuta, että kuinka minä voin tietää tavallisena tallaajalla mitä hiuksiin voi teetättää ja mitä ei. Haukkui minut tyyliin ulos liikkeessään. Jäi paska maku suuhun. Todella paska.

Kerro nyt, mikä kampaamo kyseessä ja missä päin maata. Ehkä se estää edes jotakuta tätä ketjua lukevista menemästä samaan paikkaan ja saamasta samaa kohtelua.

Vierailija
45/52 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö näin ?

https://www.facebook.com/jaymzmarsters/videos/1895419867341409/

Hyi kamala! Todella ällöttävää purkkaa tuo hius!

Vierailija
46/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus.

Vierailija
47/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla kirjaimellisesti loksahti suu auki tätä lukiessani. Törkeää!!!!!

Vierailija
48/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat hiukseni eivät ihan ylety olkapäille, mutta ne saa kyllä pienelle ponnarille.

Ihme, kun ei antanut mitään hyvitystä tms. käynnistä, jos selvästi havaitsi ettei kaikki mennyt niin kuin piti.

Minusta tuosta ei olisi pitänyt maksaa jos käsittelemättömän juuren tuolla lailla pilasi. Ei sitä purkkahiusta pelasta mikään. Ainoa tapa korjata asiaa on leikkauttaa pixie ja hoitaa vaikka XZ:n öljyhoidolla ainakin kerran viikossa ja muutenkin antaa hiuksille kosteutta hoitoaineen mukana. Humektania voi käyttää ennen hiustenpesua öljyhoidon korvikkeena jos XZ:n haju ottaa nenään. Sitä saa apteekista ja on hyvä apu myös kuivan hilseiselle päänahalle. Erisanin kosteuttavan hoitoaineeseen voi lisätä teelusikallisen rypsiöljyä keittiössä olevasta pullosta. Kannattaa vispata sekaisin huolella vaikka haarukalla kunnes öljy on emulgoitunut hoitoaineen kanssa kunnolla.

Nyt kannattaa olla hellä hiuksille eli kuumat laitteet ja karkeat tyynyliinat pois puoleksi vuodeksi.

Vierailija
49/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookiin heidän sivuille avoin valitus!

Itse ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiahenkilöön. Https://www.kkv.fi.

Vierailija
50/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla kirjaimellisesti loksahti suu auki tätä lukiessani. Törkeää!!!!!

Eihän esimerkiksi autopesulassa käyneestä autosta iljetä selittää tuolla tavalla, että asiakkaan vika jos tulit meille ja meillä ei ymmärretty autopesulassa laitosta mitään ja ympäriinsä lentelevä metalliroskis ja muu lattialla oleva sälä pilasi autosi. Yksikään ihminen ei kyllä jättäisi asian käsittelyä kiltisti siihen. No, joku ylikiltti ja varovainen voisi olla hiljaa. Kiinnostaisi tietää, että mistä oppilaitoksesta valmistuu tuollaisia kampaajia?

Vierailija
51/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis minun kannattaa nyt välttää jopa hiusten ponnarilla pitämistä? Käykö edes mitkään pehmeät hiusdonitsit?

Onko Henkkamaukan myymälöissä niitä pieniä silkillä päällystettyjä donitseja? Niitä tekee itse hurjan määrän kun ostaa puoli metriä silkkiä ja kolme metriä sentin levyistä kuminauhaa. Ei tarvi kuin suorakaiteet siksakata, taivuttaa kaksinkerroin, ommella päät käsin yhteen ja loppuvaiheessa vasta pujottaa kuminauha kahden hakaneulan avulla donitsin sisään. Laitat siitä lähtöpäästä kuminauhan hakaneulalla kiinni ja sitten solmit yhteen kun kuminauhat kohtaavat toisensa ja päällyskangas rypyttyy reilusti. Ompelet päät lopullisesti yhteen käsin. On helppo jatkaa kun on jättänyt pitkän ompelulangan ja pujottaa siihen neulan takaisin ja pistelee loput pistot valmiiksi ja tekee päättelypistit ja solmut. Sitten neula lakkoineen sieltä donitsin kankaan sisältä ulos, langan kiristys ja katkaisu.

Vierailija
52/52 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on tästä 2017 tapahtuneesta tragediasta jo päässyt yli.🙄😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän