Apuvavaaaaa! Kreeta senkun lähestyy <3!!!!
Ei oo ku koht alle kaks viikkoo :))!!! Sitte ku täs ollaa vielä kolmatta lastaki alettu suunnittelee :)!!!! Ei hitsi!:)<333
Mie oon niin onnellinen<3!!
Kommentit (41)
Saako kysyä sun ikää? 15 vuotta? Vai miksi kirjoitat kuin teinipissis?
Ja että oikein neljättä kertaa oot lähdössä ulkomaille :D Ja oikein Kreetalle :D
Onneksi mä oon nähnyt vähän enemmän maailmaa (63 maata) ja onneksi olen nähnyt muutakin kuin hotellin uima-altaan...
No onpas lapsellista vouhotusta . Kuka aikuinen tulee jotain lapsen yrittämistä ja matkaa hehkuttamaan. Onko ne jotain maailman ihmeitä vai? Jos kuvittelet, että teet ihmiset kateelliseksi ,niin voin sanoa, ettei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät! Aikuinen ihminen tulee hehkuttamaan jotain ulkomaanmatkaa . Me käymme miehen kanssa useita kertoja vuodessa ulkomailla lasten kanssa. Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä :O
Noh noh, hieman empatiaa. Köyhällä ei ole kielitaitoa ja pelänny ulkomaille mnemistä eikä muutenkaan ollu varaa. Tuskin lastenkotikan koskaan vienyt. Nyt kerrankin 34v vanhana on menossa ekan kerran. kaipa sitä sekoaa vähän samalla tavalla ku 5v skidi ekaa kertaa ruotsinlaivalla (tykkäsin jutella kaikkien tuntemattomien kanssa, sain yhdeltä kookospähkinän ku ihmettelin mitä se oli... löysin kolikon ja sain pelikonesta jackpotin 50 markkaa yms hassuttelua)
"Opas muistutti matkalla LINJURILLA hotellille". Apua. Mikä on linjuri? Bussi vai? Voi luoja, onneksi en käy Kreetalla ikinä! Mua ei saisi sinne mikään. Tollasten tyyppien sekaan...
Kyl on julmia ihmisiä täällä. Ulkomaanmatka on aina hieno juttu ja itsellenikin erityistä, vaikka jonkin verran olen matkustellutkin. Ja tuo lapsiasiakin on positiivinen asia, miksi pitää olla noin ilkeitä vastauksia. Ap:lle kaikkea hyvää.
AP! Ootko jotenkin jäänyt vähän jälkeen? Eikö tuo ole vähän syvältä..
Itse asiassa Kreeta vain loittonee jatkuvasti Suomen maanpinnan kohotessa jopa metrin sataan vuoteen.
AP yrittää saada raukka kateelliseksi. Voi hahah! Muutaman kerran päässy ulkomaille ja yrittää lasta. Mä oon niin kateellinen sulle :D
Terv. Kuuden lapsen äiti, joka on käynyt kymmeniä kertoja ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
"Opas muistutti matkalla LINJURILLA hotellille". Apua. Mikä on linjuri? Bussi vai? Voi luoja, onneksi en käy Kreetalla ikinä! Mua ei saisi sinne mikään. Tollasten tyyppien sekaan...
Kirjoitin sen tarkoituksella, jos joku dorka vetäisisi herneet nekkuun. Sait hetken tuntea ylemmyyttä, näin yksinkertainen tää palsta on. Suomen kieli on monimuotoinen, tietenkin olisin voinut kirjoittaa dösä, mutten halunnut.
Vierailija kirjoitti:
AP yrittää saada raukka kateelliseksi. Voi hahah! Muutaman kerran päässy ulkomaille ja yrittää lasta. Mä oon niin kateellinen sulle :D
Terv. Kuuden lapsen äiti, joka on käynyt kymmeniä kertoja ulkomailla.
Sittenhän sinä olet tehnyt ne kuusi lasta jaa matkustellut sata vuotta. Mutta, se että kirjoitan tänne ja kertoakseni kuinka olen onnellinen. Ei tietääkseni tapa ketään enkä tietääkseni kirjoittele siksi että saisin jonkun kateelliseksi. Omas on elämäs. Matkustella pystyy kuka tahansa mutta lapsen saaminen onkin toine juttu :D
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla vähällä älykkyysosamäärällä varustettu ihminen. Ja tuollainen lisääntyy. Lapsista kasvaa samanlaisia. Miten mies voi olla tuollaisen moukan kanssa?
Ei tuo sinun kommentointisikaan sinusta kovin älykästä vaikutelmaa anna.
IMEFAKTAA kirjoitti:
Itse asiassa Kreeta vain loittonee jatkuvasti Suomen maanpinnan kohotessa jopa metrin sataan vuoteen.
Eikö Kreeta pikemminkin lähene? Jos rantaviiva siirtyy etelään maan nousun takia niin etäisyys Kreetalle pienenee sen verran.
Kortit ei välttämättä käy joka paikassa, kannattaa ottaa käteistä, kolikoitakin että saa pikku ostokset tehtyä. Aurinkovoidetta kannattaa käyttää ja maitohappotablettia ottaa, ettei mene pakki sekaisin.
Oikein mukavaa matkaa teille!
Vierailija kirjoitti:
Kortit ei välttämättä käy joka paikassa, kannattaa ottaa käteistä, kolikoitakin että saa pikku ostokset tehtyä. Aurinkovoidetta kannattaa käyttää ja maitohappotablettia ottaa, ettei mene pakki sekaisin.
Oikein mukavaa matkaa teille!
Kiitos noista neuvoista juu kyl myö naatitaa täysillä koko loma :)!
Vierailija kirjoitti:
Kreetalla pitää kaikki vessapaperit laittaa roskikseen, ei pyttyyn. Ahtaat putket. Opas muistutti heti matkalla linjurilla hotellille.
Juuri tuon takia yksi kerta Kreetalle riitti. Tosi kiva kun kaikkien pashapaprut haisee helteessä jopa pari päivää.
Onpa surkea mies. Kreetalle vaan vie :D
Tultiin juuri sieltä. En enää ikinä mene. Kamala paikka. Suunnataan parempaan paikkaan, missä me ja lapsetkin viihtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tultiin juuri sieltä. En enää ikinä mene. Kamala paikka. Suunnataan parempaan paikkaan, missä me ja lapsetkin viihtyvät.
Aijaa. Ikävä kuulla. Mutta myöpäs tykätäänkin siitä :)
Okei :D no Onnea ! Ketä kiinnostaa? Ite lähden kolmatta kertaa ulkomaille tänä kesänä.