Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut koiran omistajat pitävät koiriaan vapaana?

Vierailija
27.07.2017 |

Jos saavat koiransa kuriin, asia on ok, mutta näinhän ei aina ole.
t.Ärsyyntynyt koiran omistaja

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää koirat jotka ovat aina kiinni. Meidän koirat aina auki kun vaan mahdollista. Ne on kyllä super kilttejä. Pk seudulla asutaan ja monet huutelee perään. Kultaisetnoutajat kyseessä, jotka ei reagoi ihmisiin eikä koiriin ja kävelee nätisti lähellä. Miten nekin voi jonkun mielen pahoittaa?!!

Oletpa tyhmä ja toimit sitäpaitsi Suomea lakia vastaan.

Ensinnäkin on olemassa PALJON ihmisiä, jotka pelkäävät kaikenlaisia koiria. Toisekseen Suomen lain mukaan koirat ja myöskin kissat on pidettävä kytkettyinä kaupunkialueella. Ainoastaan koirapuistossa saavat koirat olla vapaana.

Voi hellanlettas sentään.. ihan Suomen lakia vastaan. Huh huh! Nyt kireäpipoinen vanhapiika vähän valoja päälle ja hankkimaan ihan omakin elämä! Aloita vaikka dildolla, kun selkeästi vähän pinna kireällä... ja tuollainen tiukkapipo ei varmasti miestä saa.

Sun mielestä varmaan tosiaan ne pedofiilit ja murhaajat ja tuhopolttajatkin on ihan ok, kun kerran siihen Suomen lakiin noin halveksivasti suhtaudut. Vai oletko kaksinaismoralisti kuitenkin, joka haluat itse päättää mitä lakeja viitsit noudattaa ja mitä et, samalla odottaen muilta lainkuuliaisuutta muissa asioissa?

Onko sut pienenä podotettu pääedellä johonkin, kun ajattelet että koirien auki pitäminen ja murha on sama juttu? Mitä helvettiä nyt taas??

En ole kyseinen henkilö, mutta ärsyttää kaltaisesi tyypit. Mitä varten lakeja on jos niitä ei noudateta? Saanko potkia koirasi hengiltä? Saanko pölliä renkaat autostasi kun ne ei ole lukkopultilla kiinni? Saanko lainata sun polkupyörää ja heittää käytön jälkeen Vantaanjokeen? Saanko heittää roskani sun etupihalle? Saanko kaahata sun pihatiellä 200kmh? Jos joku näistä nyt meni tunteisiin, niin kyllä sinä olet se tiukkapipo. Mitä pahaa nyt tyhjällä tiellä on hurjastella?

Mä aattelin valikoida mitä lakeja noudatan ja mitä en. Paskat mä mitään pihakalusteita tai polkupyöriä enää ostele, mä haen ne jonkun pihasta.

Pointtihan on juuri päinvastainen. Haittaa ei ole kellekkään muulle, kuin niille jotka vinkuvat paskat housuissa tyhjästä. 

Kävelin vapaana olevani koirani kanssa sinusta ohi, eikä sitä kiinnostanut vittuakaan sun tekemiset. (koska se osaa elää omaa elämäänsä, toisin kuin paskasaastat)

Sinkkumies

Hyvin sanottu!

Mitä jos nyt vaan kaikki pitäisi huolen omista asioistaan, koiristaan ja kakaroistaan. Molempia voi pitää vapaana, mikäli osaavat käyttäytyä. Mielensäpahoittaja kukkahattutätikin voisi mennä vaikka käymään välillä jossain.

Ei ole mun vika, jos sun koira tulee mun mökin pihaan ja syö suklaata terassilta.

No kuinka usein on koira tullut syömään suklaata?

Tähän en ota kantaa, mutta aina kun tapaan omassa metsässä koiran vapaana, tarjoan sille ksylitolia. Omistajien mielestä väärin, mutta minäkin vain noudatan viettiäni suojella omaisuuttani.

Jos tuosta jäät kiinni, niin kyllä se on poliisiasia. Reaktio koiralla voi olla raju ja koira voi menehtyä maillesi, joten siinähän jäät sitten kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla