Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 viikkoa ja -4 kiloa. Haluatko kuulla helpot vinkkini?

Vierailija
27.07.2017 |

Tänään puntari näytti -4 kiloa 4 viikon takaiseen painoon verrattuna.

Haluatko kuulla vinkkini?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Kyllä, vinkit julki!

Vierailija
2/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vinkkejäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa on aika hidas aika tuolle. Jos oist viikossa saanut nuo pois, niin sitte. 

Vierailija
4/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko ap laittaa niitä vinkkejä?

Vierailija
5/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko ap laittaa niitä vinkkejä?

Ei se aio. Tai sitte sieltä tulee että "syö vähemmän ja liiku enemmän".

Vierailija
6/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevintähän olisi ne vinkit laittaa jo aloitukseen, eikä jäädä ihmettelemään, haluaako muut kuulla.. vinkit kyllä kelpaa aina, joten antaa tulla.

Salilla käyn 4krt/viikko, kasviksia olen lisännyt ruokavalioon, lihaa ja herkkuja vähentänyt, mutta kilot ei karise :)

Vierailija
7/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse vinkkejäsi, tiedän että tuohon pääsee syömällä 28 000 kcal vähemmän kuin kuluttaa, siis noin 1000 miinuskilokaloria/pv. Ei se sen korkeampaa matematiikkaa vaadi kun tietää, että 1 kg rasvaa = 7000 kcal.

Vierailija
8/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse tiputin 4kg kahdessa viikossa.

Vierailija
9/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevintähän olisi ne vinkit laittaa jo aloitukseen, eikä jäädä ihmettelemään, haluaako muut kuulla.. vinkit kyllä kelpaa aina, joten antaa tulla.

Salilla käyn 4krt/viikko, kasviksia olen lisännyt ruokavalioon, lihaa ja herkkuja vähentänyt, mutta kilot ei karise :)

Ei salilla käynti laihduta. Muuta syömisiäsi, jos haluat laihtua.

Vierailija
10/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro!

Vierailija
11/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää. Toista kertaa en ketjua avaa, selatakseni jaatko vai etkö jaa.

Tuollaisen otsikon jälkeen, ne ketkä haluaa vinkkisi, avaavat viestin ja voilá, mutta kun ei niin ei...

Vierailija
12/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoranaisesti, mutta lisääntynyt aineenvaihdunta auttaa. En vain tiedä kuinka vähän on syötävä, kun en nytkään mitenkään paljoa syö.

Aamulla 1dl puuroa, lounaaksi pieni salaatti, välipalaksi rahka. Päivällinen tänään: paistettua riisiä, jossa vihanneksia ja sieniä. Iltapalaa en yleensä syö, kun päivällinen menee niin myöhään. Ja samalla kaavalla syön joka päivä, päivällinen toki vaihtelee. Juon vettä ja teetä päivän aikana.

Vierailija
13/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsit juuri veistä haavassa ...

Lomakiloja tuli + 4, työhousut ei mahdu jalkaan.

Viikon olen syönyt tosi kevyesti, kolme kertaa olen käynyt lenkillä, joka päivä katsonut että aktiivisuustason tulee täyteen, vettä juonut...

Tulos paino täsmälleen sama kuin viikko sitten.

Ensi viikon imen varmaan tillin vartta...

Vierailija
14/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiputtanut 4,5 kg 7 viikossa, mutta tavoite olisikin saada ne todella pysymään poissa. Ei yhtään jojoa enää, kiitos.

Vierailija
15/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoranaisesti, mutta lisääntynyt aineenvaihdunta auttaa. En vain tiedä kuinka vähän on syötävä, kun en nytkään mitenkään paljoa syö.

Aamulla 1dl puuroa, lounaaksi pieni salaatti, välipalaksi rahka. Päivällinen tänään: paistettua riisiä, jossa vihanneksia ja sieniä. Iltapalaa en yleensä syö, kun päivällinen menee niin myöhään. Ja samalla kaavalla syön joka päivä, päivällinen toki vaihtelee. Juon vettä ja teetä päivän aikana.

Vikahan ei ole välttämättä syömisen määrässä, vaan siinä mitä syö. Sisältöön kannattaa tehdä muutoksia.

Vierailija
16/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen, joka ei saa painoaan laskettua, kannattaa tarkistaa ettei kehossa ole hiivasyndroomaa. Se torppaa painonpudotuksen tehokkaasti ja on toki vaarallinen muutenkin.

Vierailija
17/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.

Voin antaa vinkinkin: jumalaton stressi ja ruokahalu meni.

Söin pakosta, että pysyisin hengissä joten kuten ja ettei kroppa alkaisi temppuilemaan.

Ei mennyt enää edes viina alas, niin join kilokaupalla vettä.

Sellukin taisi enimmäkseen hävitä.

En siltikään ole ilahtunut. Ei elämäntilanne ole siitä muuttunut, saati parantunut.

Ostin kuitenkin vyön, kun housut lököttää. No juhuu.

Vierailija
18/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinus 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.

Voin antaa vinkinkin: jumalaton stressi ja ruokahalu meni.

Söin pakosta, että pysyisin hengissä joten kuten ja ettei kroppa alkaisi temppuilemaan.

Ei mennyt enää edes viina alas, niin join kilokaupalla vettä.

Sellukin taisi enimmäkseen hävitä.

En siltikään ole ilahtunut. Ei elämäntilanne ole siitä muuttunut, saati parantunut.

Ostin kuitenkin vyön, kun housut lököttää. No juhuu.

Ei kuulosta mukavalta, stressin runtelema minäkin olen. Ole varovainen, ettei painosi kohta pongahda yli lähtötilanteen. Jälkiviisaana neuvoisin sinua nyt tankkaamaan b,c,a ja e-vitamiineja sekä laadukkaita (ihmisspesifejä) maitohappobakteereja. 

Vierailija
19/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ateriointi on kuin suora kopio omastani

T: lomakiloja +4

Vierailija
20/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tulee, valmiina?

Jätä hiilihydraatit pois! Niin helppoa ja yksinkertaista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi