Suihinotto
Miten saan lypsättyä tietoa miehestäni. Tykkään kovasti ottaa suihin. Ei oikeastaan ole asiaa mitä en tee ja mies monesti sanonut et tuntuu hyvältä ja että olen uskomaton ja että olen hyvä ottamaan suihin. Kuitenkaan koskaan ei mies ole lauennut kun saan kullia imeskellä. Kerran tilasi suihinoton mutta sitten yllätykseni keskeytti ja pyysi ratsastamaan. Hämmästyin ja myöhemmin kysyin kui keskeytti ni sano vaa haluavansa kaikkea. Yleensä meillä on tuo kyllä alkulämmittelyä mutta haluaisin ottaa suihin ihan loppuun asti.
Olen yrittäny kysellä millasen suihinoton haluaa mut vastaus on että kyllä sä tiiät.
Hitto mä haluan olla sille paras!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos se ei kerro niin ei kait sille voi mitään ja se on varmaan tyytyväinen?
Kattele "alan" videoita, sieltä näkee uusia tekniikoita. Sanoisin kuitenkin että se mitä käsillään tekee siinä samalla vaikuttaa paljon. Kunnolla ruuvaa ja hieroo samalla.. ja tuijottaa suoraan silmiin. Kyllä lähtee, ainakin täällä.
Joskus myös suikin aikana saattaa vaan tulla pakottava tarve työntää se sinne, se vähän riippuu.
Itsellä taas ei toimi yhtään jos kädet tai käsi on kullissa samaan aikaan kuin suu. Mieluummin hieroo vaikka kasseja, mutta ei varresta samaan aikaan kun suu käy. Syväkurkku on parasta. Reisien tai pakaroiden rapsuttelu ja hierominen tuntuu myös hyvältä.
Syväkurkku ja jos kielen saat samalla peräaukkoon, niin kuti lähtee satasella. Itselläni oli yksi tälläinen nainen ja toista ei ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Syväkurkku ja jos kielen saat samalla peräaukkoon, niin kuti lähtee satasella. Itselläni oli yksi tälläinen nainen ja toista ei ole tullut vastaan.
Whaaat?! Onko tää mahdollista? Täytyy olla aika pitkä kieli et saa kielen kivesten yli tai ali, miten sitä nyt vois kuvailla.. Tai sit penikseen koolla on merkitystä.. Syväkurkus en saa edes mieheni vehjettä kokonaan suuhun joten täytyis olla kieli tosi pitkä että sen saa peräaukolle asti..
Täytyy kyllä kokeilla illalla!
Videoita katellu sekä kumppanin kanssa että yksinään ja kokeiltu eri juttuna ja mies tai sen kroppa kyllä reakoi selkeesti tiettyihin juttuihin enemmän. Ehkä se sit on tyytyväinen ku niin sanoo mut jotenki sitä ite vaa kaipais sanoina mitä se haluaa. Muutakin kuin sen että kyllä tiiät. Ja kyllä se minun suuni sinne haluaa :)
Kestävyys on kyllä miehellä muutenkin hyvä paitsi sillon kun ollaan oltu vaikka viikko töiden takia erillään. Täytyy yrittää ajottaa suikkari siihen ja toivoo et pystyn pitää alapääni erossa sieltä.
Syväkurkku on jees mutta heppi iso joten tää kieli peräaukkoon on aika saavutus jos sen tekee. Ei muutaku kokeilemaan
Ap
Kokeilemalla ja kyselemällä opit parhaiten. Miesystävältäsi ei kannata kysellä, vaan tee se jonkun kokeneemman herrasmiehen kanssa. Jos olet täysi-ikäinen, niin voin opettaa sinut suihinoton saloihin ja tekniikoihin, joista miehesi varmasti tykkää. Olen nuorekas, hoikahko 68m. Haluaisitko oppia?
Tässä mallia https: //apina.biz/160636
En minä niinkään oppia kaipaa vaan kuinka saan tiedon mieheltäni mistä hän tykkää eniten. Kysymyksiin kun ei suoraan vastaa eikä turhia puhu. Kehua kyllä tykkää mutta ei niin että huomio olisi hänessä.
Aikasemmat kumppanit olen kyllä saanut tulemaan ja teen ehdottomasti muutakin kuin laitan munan suuhun. Vaan nytpä ei ole kyse muiden vekottimista vaan oman mieheni.
Ap
No jos se ei kerro kun kysyt niin sitten se ei kerro. Varmaan on ihan tyytyväinen, vaikutat kuitenkin naiselta joka laittaa eforttia tähän. Respect!
Meillä ihan sama juttu! Ärsyttää ku haluaisin tietää teenkö edes mitään oikein! On toki monesti lauennut suuhun mutta silti.. Muutenkin mies ei juuri puhu fantasioitaan tms vaikka oon kysynyt ja pyytänyt et kertois mistä pitää ja mikä tuntuu hyvälle.. Ite kyllä puhun ja kerron mut mies ei.
Minun vaimoni on mahtava myös suihinotossa. Kyllä hän tietää mitä tekee, mutta tuossa suihinotossa. Kyllä osaa olla pirullinenkin, juuri se kun hän tietää mikä tuntuu minusta hyvältä. Halutessaan tulen alle viiden minuutin, välillä nielee spermani ja välillä nuolee mulkkuani samalla käsi hivelee palleja, tulen voimalla hyvä ettei spermat lennä kasvoilleni. Välillä kiusoittelee niin että haluaisin tulla vaan lopettaa ja hieroo reisiäni kunnes taas hengitykseni on lähes normaali ja taas jatkaa. Tosiaan tietää mitä tekeeM50+.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201707262200287450_ul.shtml
Ajatelkaapa mikä älämölö nousisi naisten taholta, jos miehet istuisivat keskenään iltaa ja järjestäisivät porukalla tekorömpsän revittäjäisiä. :D
Muista nuoleskella myös välilihaa. Se kuulemma tekee nannaa.
Tässä on aito tilanne TT-kuvauksella otettu, josta voi ottaa mallia kuinka syvälle pääsee. https://matochan.net/imgdata/thread/1103/1103540_48_0_large.jpg Harjoittelemaan jokainen joka kynnele kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on mahtava myös suihinotossa. Kyllä hän tietää mitä tekee, mutta tuossa suihinotossa. Kyllä osaa olla pirullinenkin, juuri se kun hän tietää mikä tuntuu minusta hyvältä. Halutessaan tulen alle viiden minuutin, välillä nielee spermani ja välillä nuolee mulkkuani samalla käsi hivelee palleja, tulen voimalla hyvä ettei spermat lennä kasvoilleni. Välillä kiusoittelee niin että haluaisin tulla vaan lopettaa ja hieroo reisiäni kunnes taas hengitykseni on lähes normaali ja taas jatkaa. Tosiaan tietää mitä tekeeM50+.
Älä nyt pappa taas unta näe.
Niin, jos se ei kerro niin ei kait sille voi mitään ja se on varmaan tyytyväinen?
Kattele "alan" videoita, sieltä näkee uusia tekniikoita. Sanoisin kuitenkin että se mitä käsillään tekee siinä samalla vaikuttaa paljon. Kunnolla ruuvaa ja hieroo samalla.. ja tuijottaa suoraan silmiin. Kyllä lähtee, ainakin täällä.
Joskus myös suikin aikana saattaa vaan tulla pakottava tarve työntää se sinne, se vähän riippuu.