Sillanpää ihan seis aamutv:ssä
Silmät harittaa, puhuu hitaasti ja avautuu kiusallisista asioista. Liekö eron jälkeen liian kova lääkitys, jotain muuta kuin pulkkaa on kyllä tullut vedettyä. Ja lapsia pitäis saada...
Kommentit (33)
Hämmästelin jo pari viikkoa sitten kun oli joku haastattelu. Ihan kuin olisi itsekseen naureskellut ja höpissyt. Olisko sitä ruotsalaista kevyttä hömppäjutustelua joka on kohteliasta siksi ettei puhuta ongelmista liian vakavasti. Antaa kyllä sellaisen kuvan että puhuja on jotenkin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli Jarin kanssa kiihkeä yö. Tarkoitus oli saada lisää pikku Jareja. Raukka ei ole vielä topinut. ;D
Ai se olit sinä :D Taidat olla aika peto. Toivottavasti herra pystyy vielä laulamaan.
Oisko tuo alkoholi liikaa kuvioissa tällä hetkellä.
Ainahan se on tunteella elävä ollut, kuten nuo taiteilijat tuppaa olemaan. Itkee ja nauraa yhtä aikaa. Suruunsa ryyppää. Toivottavasti ei romahda kokonaan. En tunne, mutta vaikuttaa sydämelliseltä tyypiltä, oiskohan...
Onkohan ollut huumeissa? Hänellä kyllä kahlata n ollut kaikenlaista. Väkivaltaista isää. Pääsärkyä. Vähän huolissani alan olla.
Mä yritän small talkata kohteliaasti vaikka itku meinaisi tulla. Onkohan hänellä sama kyseessä?
Koomikot ja pellet ovat aina niitä onnettomimpia oikeasti.
Olen kerran ollut lentokoneessa yhtä aikaa Sillanpään kanssa ja istunut ihan lähekkäin. Ympärillä oli naisia jotka oli aivan täpinöissään ja yrittivätä väkisin koko ajan vääntää keskustelua Sillanpään kanssa, joka näytti olevan todella väsynyt ja stressaantuneen näköinen, olisi varmasti halunnut olla ihan omassa rauhassa. Kyllä suorastaan sääliksi kävi, ei voi muuta sanoa.
Pystyykö tämän aamutv.n jostain näkemään?
Ette olis ennen edes huomanneet mitään ellei olis uutisiin tullut juttua
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on aloitettu ennen huumeuutista
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tämän aamutv.n jostain näkemään?
Ei ollut aamu-tv vaan Huomenta Suomi. Ihan Googlella löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on aloitettu
On se huomattu. Mites toimittajat? Ihan seis ja ei haise viina.
Menkää itse aamuteeveeseen. Heräätte kolmelta, että ehditte viideksi meikkiin ja ohjeitukseen. Nukkumattoman yön jälkeen vain Jari on tööt? Älkää naurattako!
No onhan Jari käytös muuttunut. Ennen käytti alkoa, sen pysty salaamaan.
Täällä on ihmetelty hänen puhettaankin, kuinka on muuttunut.
Kuinkahan pohjalla hän on. Eikö keikoillakin ole sattunut outoja?
Vierailija kirjoitti:
Menkää itse aamuteeveeseen. Heräätte kolmelta, että ehditte viideksi meikkiin ja ohjeitukseen. Nukkumattoman yön jälkeen vain Jari on tööt? Älkää naurattako!
Harvoin kukaan vieras on noin tööt, vaikka ei se aamuherääminen ole helppoa muillekaan.
Meillä oli Jarin kanssa kiihkeä yö. Tarkoitus oli saada lisää pikku Jareja. Raukka ei ole vielä topinut. ;D