Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa seksiä, mutta ei tee mitään sen eteen!

Vierailija
27.07.2017 |

Enkä nyt tarkoita että ei sanoisi että haluaa seksiä, mutta ei tee aloitetta sen eteen, vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksiaan! Saattaa vihjailla että "käyn suihkussa" tai "mennään aikaisin nukkumaan", ja minun pitäisi tuosta tajuta että nyt se haluaa. Ja kun en tajuakaan, niin siinä nukkumaan mennessä sitten kääntää kylkeä. Ei siis mitenkään fyysisesti lähesty minua silloin kun ajattelee että haluaa seksiä, vaan vihjailee aiemmin sanallisesti ja minun pitäisi tehdä se fyysinen lähestyminen. Sängyssä kyllä sitten huomioi ja hoitaa esileikit, mutta haluaisin että tämä esiesileikki ja fyysinen aloitteen teko ei olisi aina minun vastuulla.
Tätä on jatkunut nyt pitkään, joten eilen tein kokeen. Mies taas vihjaili että lähelle pitäisi päästä, minä myötäilin että tässä on kohta menkat tulossa että jos haluaa toimintaa niin sen pitää tapahtua pian. Puhuin myös että haluan että hän koskettelee minua päivän mittaan ja pitäisi liekkiä yllä, että sellainen johtaisi paremmin toimintaan sängyssä. Mies kävi suihkussa, sanoi että mennän aikaisin nukkumaan. No sitten se jämähti katsomaan leffaa ja mentiin myöhemmin. Menin tyypilliseen tapaan nukkumaan, pistin automaattisesti purentakiskot suuhun ja menin sänkyyn. Pyysin että mies halaisi minua, mutta se tiuskaisi ettei voi, kun minulla on ne suussa. Tässä tajusin että mies haluaa seksiä, mutta ei taaskaan tee mitään fyysistä aloitetta. Sanoin että ne voi ottaa pois, ja mies tiuskahtaa että ei voi, ja kääntää kylkeä. Argh. Nyt aamulla lähti töihin ja katseli minua kuin mikäkin koiranpentu taas, että seksiä ei ole saanut ja "voi minua".
Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Minä olen jatkuvasti se jonka pitää lähestyä fyysisesti, ja ottaa sitten vastaan niitä pakkejakin. Teen siis aloitteita silloinkin kun mies ei vihjaile, ja aina hän ei lämpene. Miehen "aloitteet" on vain vihjailua, ja sitten joskus vielä niin huonoa, että en ole edes tajunnut että nyt sillä teki mieli. Eikä minun halut todellakaan nouse siitä vihjailusta, vaan niinkuin miehellekin sanoin, haluan että hän lähestyy minua, niin että saisi tuntea itsensä haluttavaksi. Tätä toimintaa on jatkunut niin pitkään, että nyt alkaa vaan kyrsiä (enkä jaksa tehdä itse fyysistä aloitetta) kun mies aloittaa vihjailunsa, ja odotan vaan että hän tekee sen lähestymisen, ja vihjaan hänelle siitä. No sitä ei tapahdu, mies pahoittaa mielensä ja minä turhaudun.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkänä tuntuu miehesi olevan. Et kai ole ollut hiukka ärjynä itse viime aikoina? Pelkääkö miehesi vähän sinua?

Vierailija
2/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkänä tuntuu miehesi olevan. Et kai ole ollut hiukka ärjynä itse viime aikoina? Pelkääkö miehesi vähän sinua?

No en todellakaan ole mikään ärjy päin vastoin. :D Jotenkin vain tuo seksiasia kolahtaa sen miehisyyteen. Olen aiemmin aina reagoinut tuohon sen vihjailuihin (jos olen ne hoksannut). Ja joskus mies jopa itse lähestyi minua. Mutta miten voi olla niin puupää että kun sanon itsekin melko suoraan että nyt on hyvä hetki harrastella, ja että kaiaan suudelmia, halauksia ja kosketuksia, niin toinen silti olettaa että minun pitäisi lukea ajatukset ja "hoitaa homma".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä :(. Kiltti mies joka ei kestä torjumisia, vähän rikki sisältä.   Voisitko kysyä vähän flirttaillen, että tarkoittiko tuo mitä luulen, tai muuten peitellen tiedustella miten tarkoittaa? Meillä huumori helpotti tilanteita, ei siis mikään ilkeä vaan sellainen höpöttely.

Väsyin eksän muihin piirteisiin, joten erosimme. Eksä on yhä sinkku kymmenen vuoden jälkeenkin kun ei osaa kertoa tunteistaan tai tehdä aloitetta. Muuten hyvä mies menee hukkaan ;(...

Vierailija
4/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava pikkupoika. Ei ole valmis seksiin vielä.

Tässä asiassa on kuin mikäkin änkyröivä teinipoika, vaikka sitten muuten huomioi minua seksin aikana. Tai siis kun on "sovittu" että nyt harrastetaan, ja ollaan jo "valmiina asemissa", alasti sängyssä. Huoh, miten romanttista, spontaania ja kutkuttavaa. Silloin alkaa huomioimaan ja saattaa vetää vaikka pitkäkestoisen kokovartalohieronnan ja huolehtii esileikit ja huomioi itse aktin aikana, eli siis muuten on hyvä sängyssä. Mutta kun tuo seksiä edeltävät hetket vie minulta halut kyllä ihan täysin kun toinen on ihan järkäle, ja pitäisi itse hoitaa lähestymiset. Syttyisin nollasta sataan hetkessä jos mies joskus arjessa hiippailisi niskan taakse ja alkaisi hellästi suutelemaan. Mutta ei. Tästä siis sanoin myös miehelle eilen, mutta niinkuin olisi seinille puhunu.

Ap

Vierailija
5/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun eksältä :(. Kiltti mies joka ei kestä torjumisia, vähän rikki sisältä.   Voisitko kysyä vähän flirttaillen, että tarkoittiko tuo mitä luulen, tai muuten peitellen tiedustella miten tarkoittaa? Meillä huumori helpotti tilanteita, ei siis mikään ilkeä vaan sellainen höpöttely.

Väsyin eksän muihin piirteisiin, joten erosimme. Eksä on yhä sinkku kymmenen vuoden jälkeenkin kun ei osaa kertoa tunteistaan tai tehdä aloitetta. Muuten hyvä mies menee hukkaan ;(...

Ei näytä kestävän torjumisia. Mutta minun pitäisi kuitenkin niitä sitten vastaanottaa, höh? Kun se vihjailu on joskus ihan vaan että "mennän aikaisin nukkumaan" jonka saattaa muutenkin arkisin sanoa, joten tuosta ei sitten voi millään tajuta. Ja sitten nukkumaan mennessä kääntää suoraan kylkeä ja tuhisee niin sitten hoksaan, ja sen jälkeen on peli jo pelattu kun torjuu kaikki läheisyys yritykset.

Minäkin yritin eilen sellaisen huumori flirttailun kautta nätisti ja hyvin suorasti vihjailla kuinka haluan että hän on lähelläni ja tekee sitä aloitetta. No, ehkä ei kannata yhden jutustelun perusteella sitten odottaa tuloksia (vaikak olen jo pitkään sanonut että haluan enemmän fyysistä läheisyyttä). Mies on huono muutenkin puhumaan tunteistaan, joten voi liittyä siihen. Arkena halailua ja läheisyyttä on todella vähän muutenkin, vaikka olen kertonut toiveestani että haluaisin enemmän läheisyyttä, joka sitten auttaisi sänkypuuhia.

Ap

Vierailija
6/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä kestävän torjumisia. Mutta minun pitäisi kuitenkin niitä sitten vastaanottaa, höh? Kun se vihjailu on joskus ihan vaan että "mennän aikaisin nukkumaan" jonka saattaa muutenkin arkisin sanoa, joten tuosta ei sitten voi millään tajuta. Ja sitten nukkumaan mennessä kääntää suoraan kylkeä ja tuhisee niin sitten hoksaan, ja sen jälkeen on peli jo pelattu kun torjuu kaikki läheisyys yritykset.

Minäkin yritin eilen sellaisen huumori flirttailun kautta nätisti ja hyvin suorasti vihjailla kuinka haluan että hän on lähelläni ja tekee sitä aloitetta. No, ehkä ei kannata yhden jutustelun perusteella sitten odottaa tuloksia (vaikak olen jo pitkään sanonut että haluan enemmän fyysistä läheisyyttä). Mies on huono muutenkin puhumaan tunteistaan, joten voi liittyä siihen. Arkena halailua ja läheisyyttä on todella vähän muutenkin, vaikka olen kertonut toiveestani että haluaisin enemmän läheisyyttä, joka sitten auttaisi sänkypuuhia.

Ap

Pelkääkö muuten epäonnistumisia? Tai että ymmärretään väärin? Tykkääkö kyttyrää ohjeista ja opastamisesta? Jos itse lisäisit ohimennen koskettelua, suukottamista, yms. seksitöntä hellyyttä, rentouttaisiko se häntä? Et odota vähään aikaan häneltä mitään, jos hän pelkää olevansa riittämätön sinulle?

Vierailija
7/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelkääkö muuten epäonnistumisia? Tai että ymmärretään väärin? Tykkääkö kyttyrää ohjeista ja opastamisesta? Jos itse lisäisit ohimennen koskettelua, suukottamista, yms. seksitöntä hellyyttä, rentouttaisiko se häntä? Et odota vähään aikaan häneltä mitään, jos hän pelkää olevansa riittämätön sinulle?

No ei kyllä. Muuten on sellainen vahva ja järkevä persoona. Olen tätä hellyyttä ja läheisyyttä koettanut lisätä, mutta se on aika raskasta ollut yksinään. Ja mies saattaa torjua nämä läheisyydet joten taas otan yksin vastaan torjuntaa. Miehen hellyyskiintiöt näyttää täyttyvän siinä seksistä, ja yhdistää läheisyyden ennemmin seksiin. Itselle taas seksi on ihan oma asiansa, ja hellyyttä ja läheisyyttä kaipaa niiden omissa muodoissaan.

Ap

Vierailija
8/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei nauti sellasesta hellimisestä kuin sinä. Ei kaikki. Eikä välttämättä opi.

Vierailija
9/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, ei todellakaan ole tuollaista, hulluksi tulisi.

Jos meillä sanotaan että menee suihkuun, se tarkoittaa, että menee suihkuun.

Jos sanoo, että mennään aikaisemmin nukkumaan, se tarkoittaa että mennään aikaisemmin nukkumaan.

Jos panettaa, sanotaan että panettaa/mun tekee mieli sua/haluan sut sisälleni tms

En kestäisi miestä, joka on niin naismainen, että tarvitsee lukea ajatuksia ja lämmitellä koko päivä.

Vierailija
10/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut suoraan mitä haluat? Kokeile. Ihan suoraan siis. Ja sit yrität olla torjumatta.

Vierailija
11/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt tarkoita että ei sanoisi että haluaa seksiä, mutta ei tee aloitetta sen eteen, vaan minun pitäisi lukea hänen ajatuksiaan! Saattaa vihjailla että "käyn suihkussa" tai "mennään aikaisin nukkumaan", ja minun pitäisi tuosta tajuta että nyt se haluaa. Ja kun en tajuakaan, niin siinä nukkumaan mennessä sitten kääntää kylkeä. Ei siis mitenkään fyysisesti lähesty minua silloin kun ajattelee että haluaa seksiä, vaan vihjailee aiemmin sanallisesti ja minun pitäisi tehdä se fyysinen lähestyminen. Sängyssä kyllä sitten huomioi ja hoitaa esileikit, mutta haluaisin että tämä esiesileikki ja fyysinen aloitteen teko ei olisi aina minun vastuulla.

Tätä on jatkunut nyt pitkään, joten eilen tein kokeen. Mies taas vihjaili että lähelle pitäisi päästä, minä myötäilin että tässä on kohta menkat tulossa että jos haluaa toimintaa niin sen pitää tapahtua pian. Puhuin myös että haluan että hän koskettelee minua päivän mittaan ja pitäisi liekkiä yllä, että sellainen johtaisi paremmin toimintaan sängyssä. Mies kävi suihkussa, sanoi että mennän aikaisin nukkumaan. No sitten se jämähti katsomaan leffaa ja mentiin myöhemmin. Menin tyypilliseen tapaan nukkumaan, pistin automaattisesti purentakiskot suuhun ja menin sänkyyn. Pyysin että mies halaisi minua, mutta se tiuskaisi ettei voi, kun minulla on ne suussa. Tässä tajusin että mies haluaa seksiä, mutta ei taaskaan tee mitään fyysistä aloitetta. Sanoin että ne voi ottaa pois, ja mies tiuskahtaa että ei voi, ja kääntää kylkeä. Argh. Nyt aamulla lähti töihin ja katseli minua kuin mikäkin koiranpentu taas, että seksiä ei ole saanut ja "voi minua".

Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Minä olen jatkuvasti se jonka pitää lähestyä fyysisesti, ja ottaa sitten vastaan niitä pakkejakin. Teen siis aloitteita silloinkin kun mies ei vihjaile, ja aina hän ei lämpene. Miehen "aloitteet" on vain vihjailua, ja sitten joskus vielä niin huonoa, että en ole edes tajunnut että nyt sillä teki mieli. Eikä minun halut todellakaan nouse siitä vihjailusta, vaan niinkuin miehellekin sanoin, haluan että hän lähestyy minua, niin että saisi tuntea itsensä haluttavaksi. Tätä toimintaa on jatkunut niin pitkään, että nyt alkaa vaan kyrsiä (enkä jaksa tehdä itse fyysistä aloitetta) kun mies aloittaa vihjailunsa, ja odotan vaan että hän tekee sen lähestymisen, ja vihjaan hänelle siitä. No sitä ei tapahdu, mies pahoittaa mielensä ja minä turhaudun.

Käyttääkö nainenkin sanaa "kyrsiä"? En ole ennen kuullut.

Vierailija
12/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli ja osittain on vielä samoja ajatuksenlukuluuloja, mutta hiljalleen opetellaan niistä pois. Ei osannut lähestyä eikä sanoakaan mitään. Lapsuus ei ollut turvallinen, eikä vanhemmilla ollut aikaa ottaa syliin tai edes puhua mistään joten sitä epäluottamusta tässä selätellään. Nyt jo puolessa vuodessa tapahtunut mieletön muutos kun otin asian puheeksi. Mies on muuttunut rennommaksi ja tekee ymmärrettäviä aloitteita.

Vierailija
13/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle suoraan että haluat hänen tekevän fyysisen aloitteen.

Vierailija
14/17 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluisitko seksiä"

"Saanko munaa tänään"

"Otanko suihin"

"Oi että olisi ihanaa kun..."

"Muistatko kun joskus teit... Se tuntui ihanalta!"

Tai sitten vedät vaan housut jalasta ja käyt hommiin, jos mies häkeltyy niin rupeet käskyttämään. Tai alat miehesi nähden tyydyttämään itseäsi ja toivot ääneen että joku liittyis seuraan.

On se vaikeaa nykyään, miten ihmiskunta säilyy elossa enää.

Vierailija
15/17 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillakin ihmisillä voi olla näin vaikeaa? En ymmärrä.

Vierailija
16/17 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukupuolet olisi toisin päin niin voisi olla minun kirjoittamani. Vaimo ei ole parinkymmenen vuoden suhteen aikana tehnyt kertaakaan selkeää aloitetta seksiin. Sellaista hyvin varovaista vihjailua vain. Sitten kehtas yks kerta sanoa, että kaipais enemmän seksiä!?! No jos ei itse tee aloitteita ja torjuu osan minun aloitteistani, niin ei pitäisi valittaa.

Vierailija
17/17 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan tuo on ihan yleistä käytöstä. Korkeintaan annetaan ymmärtää ja jätetään vastuu varsinaisesta aloitteesta toiselle. Ja sitten ihmetellään miten huonosti toinen käyttäytyy jos saakin rukkaset. Ja toisaalta pahoitetaan mieli jos toinen ei aloitetta teekään.

Voisi jopa naisten tyyliin sanoa, että sinä vaan olet liian yksinkertainen kun et vihjeitä ymmärrä. Ja herkkis kun valitat jos ei toinen olekaan aina valmiina.