Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylla on mennyt nuo teidan synttareiden jarjestamiset ihan overiksi!!! Ei stia tarvi hirveesti mitaan ohjelmaa jarkata! Hyvaa syomista ja leikkia! Ma en ainakaan mitaan " teema"

Vierailija
01.04.2006 |

synttäreitä pidä! Hankkikaan oma elämä, teillähän lapsi pompottaa aikuisia! Otan osaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien asioiden kanssa.

Vierailija
2/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen ja sen jälkeen voi taas olla ilman kummempia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa... tätini jaksoi aina järjestää sellasia. Millon oli lumikunungatar-juhlat ja milloin mitäkin. Itse tehden eivät olleet järin kalliit, mutta olivat juhlan tuntuiset, koska oli nähty vaivaa.

Vierailija
4/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemat on kivoja ja hauskoja! Mulla on todellakin oma elämä eikä tarvitse järjestää mitään kivaa lapsille itseni tähden. Pidän siitä, että laitetaan kivat juhlat, kun juhlat pidetään. Jos ei halua panostaa, on parempi jättää pitämättä.

Musta sellaiset tyhjänpäiväiset kahvittelut on aikuistenkin juhlina todella tylsät. Mitä sellaisia edes pitämään, kun kenelläkään ei oikeasti ole kivaa.

Vierailija
5/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään?

Meilläkin järjestettiin naamiaiset. Ja kivaa oli!

Vierailija
6/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta ja synttäreitä on vuosien mittaan ehditty järjestää kaikenlaisia. Parhaimmat ovat lasten itsensä mielestä olleet ne, joissa ei ole ollut mitään sen kummempaa ohjelmaa kuin ehkä yksi ohjelmanumero ihan synttärien lopussa, kun jokainen osallistuja saa omalla vuorollaan etsiä oman " aarrepussinsa" , jonka muut ovat häntä varten piilottaneet. Muut antavat etsijälle vinkkejä tyyliin: kylmenee, kuumenee jne. Se on ollut ehdoton kohokohta, kaikki muut yritykset ja viritykset ovat unohtuneet jo aika päiviä sitten :-)

Tarjoilukin on ollut parhaimmillaan hyvin rajoitettu valikoima ihan perusjuttuja, paras valtti on ollut jätskikakku, kermakakuista eivät lapset kerta kaikkiaan ole huolineet. Paras vaihtoehto lapselle ei siis tarkoita välttämättä poniratsastusta tai pelle-esitystä:-) Itse asiassa lapset arvostavat ihan toisenlaisia juttuja.

Vierailija
7/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää miten haluatte, mutta antakaa meidän reippaampien iloita lastemme kanssa!

Vierailija
8/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kermakakuista oikeasti tykkää kukaan? Perinteinen hillotäytteinen kermakakku on ihan yök. Mummoni niitä teki, ei kai kukaan enää niitä väsää?

Vierailija
9/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä. Se on kiva kultturelli elämys lapselle. Kaikki kun ei vie lapsiaan sellaisiin paikkoihin... Mun tyttö on aina tykänny käydä siellä ja koska se on hänen lempipaikkojaan, miksi ei voisi pitää siellä synttäreitä? Kannattaa tutustua turun linnan sivuilla siihenkin mahdollisuuteen. Musta se on kiva idea!

Vierailija
10/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä tuon edellisen viestini kirjoitin, että on sitä meilläkin " iloisesti ja reippaasti" järjestetty kaikenlaisia teemasynttäreitä ynnä muita muodissa kullakin hetkellä olleita viritelmiä, mutta parhaimmat muistot nyt jo vähän isommilla lapsilla on niistä " yksinkertaisista" synttäreistä, joissa sai vapaasti leikkiä kavereiden kanssa ilman että kukaan oli järkkäämässä mitään sen kummempaa äksöniä... :-) T. Neljän äiti

Vierailija
11/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei satanu vettä tai ollu kauhee pakkanen teemana oli riehuminen pihalla ja kakut ja mehut jossain välissä.

Huonolla ilmalla teemana oli riehuminen sisällä ja kakut ja mehut jossain välissä.

Ja riitti kaikille ja oli tosi hauskaa.

Epäilenpä onko lapset nykyään yhtään sen kummempia... Vanhempien arvot on vaan niin päälaellaan, mikään muu ei merkitse, paitsi raha ja tavara ja se, että se näkyy myös muille. Eihän pikku Nico-Jessica saa olla tavallinen, Nico-Jessican pitää saada kaikki mitä se haluaa! (vaikka Nico-Jessica ei ymmärtäs ilman äitylin ja isukin tuputusta edes mitään haluta...)

Vierailija
12/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei se, että on teemasynttärit tarkoita, etteikö lapset saisi vapaasti leikkiä. Mutta se voi tarkoittaa sitä, että koristelu seuraa tiettyä linjaa ja kenties tarjottavatkin on muotoiltu tietynlaisiksi.

Vierailija
13/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kummempaa teemaa ei ole ollut syntymäpäivillä, mutta pientä ohjelmaa olen järjestänyt.

Vierailija
14/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis ei se, että on teemasynttärit tarkoita, etteikö lapset saisi vapaasti leikkiä. Mutta se voi tarkoittaa sitä, että koristelu seuraa tiettyä linjaa ja kenties tarjottavatkin on muotoiltu tietynlaisiksi.

Lapsia sellainen ei oikeasti kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
15/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei huomaisi onko synttärit huolella tehty vai vaan cittarista haettu jädekakku just ennen kekkereitä. Minä olen tehnyt iltaisin koristeita yksin ja päivisin lasten kanssa. Ja kyllä ovat lapsivieraat itse ne huomanneet ja kommentoineet niitä.