Mitä työkaverisi eivät tiedä sinusta?
Kahvitauolla aina jutellaan ja ollaan vähän vieraskoreita. Mitä valehtelet tai jätät kertomatta? Tissutteletko kotosalla, huudatko lapsille, etkö pese käsiä kotona wc-käynnin jälkeen. Totuuksia kehiin!
Kommentit (45)
Työkaverit tietävät minusta paljonkin - meillä on hyvä ilmapiiri ja puhumme melko avoimesti yksityiselämistämme. Se, mitä työkaverit tuskin osaavat aavistaakaan on, että hyvin keskiluokkaisen elämäntyylini ja harmonisen avioliittoni ohella minulla on (miehen siunauksella) useita rakastajattaria.
He eivät tiedä noin 99.99% minuun liittyvistä asioista, ainoastaan noin 0.01% tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo ja minulla on ollut suhde miehen kanssa naimisissa olevan työkaverini kanssa.
Kuin minun suustani, mutta olimme molemmat naimisissa miehen kanssa, mutta ajauduimme työkaverini kanssa lesbosuhteeseen.
Ei lörppäsuille voi kertoa mitään oleellista. Tässä yhden jutun kerroin kevään aikana ja ystävä (jolla ei ole mitään suoria siteitä työpaikkaan) kertoi tunnistaneensa juorusta, Sellaista se on naisvaltaisessa työpaikassa.
että minulla on sugar daddy, joka maksaa asuntoni, matkani ja merkkilaukkuni.