Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työkaverisi eivät tiedä sinusta?

Vierailija
26.07.2017 |

Kahvitauolla aina jutellaan ja ollaan vähän vieraskoreita. Mitä valehtelet tai jätät kertomatta? Tissutteletko kotosalla, huudatko lapsille, etkö pese käsiä kotona wc-käynnin jälkeen. Totuuksia kehiin!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on sugar daddy, joka maksaa asuntoni, matkani ja merkkilaukkuni.

Vierailija
42/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit tietävät minusta paljonkin - meillä on hyvä ilmapiiri ja puhumme melko avoimesti yksityiselämistämme. Se, mitä työkaverit tuskin osaavat aavistaakaan on, että hyvin keskiluokkaisen elämäntyylini ja harmonisen avioliittoni ohella minulla on (miehen siunauksella) useita rakastajattaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät tiedä noin 99.99% minuun liittyvistä asioista, ainoastaan noin 0.01% tietävät.

Vierailija
44/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja minulla on ollut suhde miehen kanssa naimisissa olevan työkaverini kanssa.

Kuin minun suustani, mutta olimme molemmat naimisissa miehen kanssa, mutta ajauduimme työkaverini kanssa lesbosuhteeseen.

Vierailija
45/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lörppäsuille voi kertoa mitään oleellista. Tässä yhden jutun kerroin kevään aikana ja ystävä (jolla ei ole mitään suoria siteitä työpaikkaan) kertoi tunnistaneensa  juorusta, Sellaista se on naisvaltaisessa työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi