Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työkaverisi eivät tiedä sinusta?

Vierailija
26.07.2017 |

Kahvitauolla aina jutellaan ja ollaan vähän vieraskoreita. Mitä valehtelet tai jätät kertomatta? Tissutteletko kotosalla, huudatko lapsille, etkö pese käsiä kotona wc-käynnin jälkeen. Totuuksia kehiin!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noeivät paljon mitään tiedä. Helpompi olisi kertoa mitä tietävät. Tietävät perhesuhteet, miehen ammatin, muutaman harrastuksen.

Vierailija
2/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän viihdekäyttönä piriä, metkua sillointällöin sekä kannabista.

Perjantain juhliminen venähtää yleensä sunnuntaipäivään.

Siinäpä suurimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nimen tietävät

Vierailija
4/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään ystävää, eikä näin ollen minkäänlaista sosiaalista elämää. Eipä tule työkavereidenkaan kanssa aikaa vietettyä, en enää osaa oikein olla ihmisten kanssa kun on niin vähän sosiaalisia kontakteja.

Vierailija
5/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on poikuus tallella. m27

Vierailija
6/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia äänestänyt perussuomalaisia. Luulevat, että olen samanlainen liberaali suvaitsevikko kuin he itsekin.

Vierailija
7/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä todellista syytä pitkään sairaslomaani. Eivät tiedä onko minulla miestä, lapsista olen puhunut.

Vierailija
8/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työ: Ei minun mielestä meillä ollut kiva työporukka. Inhosin paria tyyppiä.

Vierailija
9/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä oikeastaan mitään. Ihana työpaikka, kukaan ei kysele mitään. Edellinen olikin toista maata.

Vierailija
10/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on erittäin riettaita seksisuhteita, mm. myös yhden miehen kanssa joka on myös samassa firmassa. Vaikka olen kuitenkin varattu. Pitävät minua hiljaisena ja ujona ja varmaan ihan nössönä, mutta oikeasti olen aivan erilainen. Osaan vain käyttäytyä töissä enkä juoruile turhia.

N25

Vierailija
11/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria poikkeusta lukuunottamatta eivät tiedä juuri mitään ammatin ja siihen liittyvien näkemysten lisäksi ;) Jokunen tuskin edes nimeä, asuinpaikkakuntaa tai perhesuhteitakaan.

Vierailija
12/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sairastan keskivaikeaa masennusta ja käyn psykoterapiassa 2 kertaa viikossa. Olen esimiesasemassa ja uskoisin suurimman osan pitävän minua rauhallisena, pätevänä, mukavana ja vähän laiskana.

Vierailija
13/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lyö minua usein kännipäissään, onneksi ei lyö kasvoihin en kehtaisi töihin tulla silmät mustana.

Vierailija
14/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutan kunnolliselta ja kiltiltä. Puhun lämpimästi perheestäni, mutta minulla on ollut rakastaja kolmen vuoden ajan + muut miessuhteet päälle.

Ei tätä tiedä kyllä kukaan muukaan.

Vierailija
15/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on poikuus tallella. m27

Sama. Siis neitsyys. Olen hoikka ja tavallisen näköinen nainen, joten oletan, että työkaverini eivät koskaan voisi ajatellakaan sellaista. Miespuoliset työkaverit flirtttailevat minulle paljon. Hauskuutan joskus itseäni kuvittelemalla, että miten he reagoisivat jos tietäisivät totuuden.

Vierailija
16/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen herkempi kuin miltä ulospäin annan vaikuttaa.

Olen syvällinen ihminen, mutta en paljasta herkkyyttäni tai pohdiskelevampaa puoltani.

Ei ihmisiä kiinnosta töissä mitkään pohdiskelut ja herkkyys on vain lyömäase toisille, muut luulevat minua tosi kovapintaiseksi.

Samoin olen töissä iloisempi välillä mitä oma olo on. En halua paljastaa esim että minulla on paha olo/ahdistaa/masentaa esim ihmissuhde-ongelma tmv. En kaada omia vastoinkäymisiä /ongelmia toisten kannettavaksi etenkään töissä, vaikka jotkut väärinkäyttävät työyhteisöä ja kaatavat esim oman pahan olon veemäisenä käytöksenä muita kohtaan tai esim itkevät julkisesti jotta saavat huomiota /empatiaa yms. Tämä on naisten keskuudessa yleistä. Olen myös tosi kiltti ja mukautuvainen läheisilleni, mieheni sanoo että olen lämpimin eli empaattisen ja rakastettava ihminen mitä on kohdannut, seurusteltaessa rakastui juuri tähän puutteeseeni eniten. Töissä osaan pitää pintani, koska on pakko, muuten jää jalkoihin ja herkkänä koen helposti että sinut raadellaan palasiksi jos suostut kynnysmatoksi. Mutta sisimmissäni inhoan sitä "roolia" koska inhoan aidosti kovapintaisuutta ja dominoivuutta. Lisäksi olen tosi äidillinen ja lempeä mutta töissä en näytä sitä, pitää olla virallinen, iloinen, reipas ja kovapintainen pärjääjä. Tämän opetti se, kun jouduin erään aiemman esimiehen kiusaamaksi. Elämä opetti, sanotaan näin.

Vierailija
17/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sitä, että olen käynyt sukupuolenkorjauksessa.

.

.

.

Mtf

Vierailija
18/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen herkempi kuin miltä ulospäin annan vaikuttaa.

Olen syvällinen ihminen, mutta en paljasta herkkyyttäni tai pohdiskelevampaa puoltani.

Ei ihmisiä kiinnosta töissä mitkään pohdiskelut ja herkkyys on vain lyömäase toisille, muut luulevat minua tosi kovapintaiseksi.

Samoin olen töissä iloisempi välillä mitä oma olo on. En halua paljastaa esim että minulla on paha olo/ahdistaa/masentaa esim ihmissuhde-ongelma tmv. En kaada omia vastoinkäymisiä /ongelmia toisten kannettavaksi etenkään töissä, vaikka jotkut väärinkäyttävät työyhteisöä ja kaatavat esim oman pahan olon veemäisenä käytöksenä muita kohtaan tai esim itkevät julkisesti jotta saavat huomiota /empatiaa yms. Tämä on naisten keskuudessa yleistä. Olen myös tosi kiltti ja mukautuvainen läheisilleni, mieheni sanoo että olen lämpimin eli empaattisen ja rakastettava ihminen mitä on kohdannut, seurusteltaessa rakastui juuri tähän puutteeseeni eniten. Töissä osaan pitää pintani, koska on pakko, muuten jää jalkoihin ja herkkänä koen helposti että sinut raadellaan palasiksi jos suostut kynnysmatoksi. Mutta sisimmissäni inhoan sitä "roolia" koska inhoan aidosti kovapintaisuutta ja dominoivuutta. Lisäksi olen tosi äidillinen ja lempeä mutta töissä en näytä sitä, pitää olla virallinen, iloinen, reipas ja kovapintainen pärjääjä. Tämän opetti se, kun jouduin erään aiemman esimiehen kiusaamaksi. Elämä opetti, sanotaan näin.

Puutteeseeni=piirteeseeni

Vierailija
19/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että mulla on 32cm lerssi housuissa.

Vierailija
20/45 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on erittäin riettaita seksisuhteita, mm. myös yhden miehen kanssa joka on myös samassa firmassa. Vaikka olen kuitenkin varattu. Pitävät minua hiljaisena ja ujona ja varmaan ihan nössönä, mutta oikeasti olen aivan erilainen. Osaan vain käyttäytyä töissä enkä juoruile turhia.

N25

Muuhun en ota kantaa kuin tuohon työpaikan sisällä olevaan suhteeseen: jos siis mies samassa rakennuksessa ja kyseessä toimistotyö = kaikki tietää, usko mua.

Se puhuuko siitä kukaan tai puhuuko siitä sulle kukaan on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme