Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun istut vessassa ja joku vieras tulee kotiisi sisälle

Vierailija
26.07.2017 |

Meinasin pudota pyttyyn kun oven takana huhuiltiin hyvää iltaa, missä on isäntä. Missä on miesten käytöstavat?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hänellä mahtava uusi katto myytävänä?

Vierailija
2/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihan kaikki miehet oli siellä huhuilemassa? Miksi pidät ulko-ovesi lukitsemattomana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ihan kaikki miehet oli siellä huhuilemassa? Miksi pidät ulko-ovesi lukitsemattomana?

Ei maaseudulla juuri lukita ovia eikä soitella ovikelloja.

Minä en yleensä edes yöksi lukitse ovia.

Vierailija
4/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hänellä mahtava uusi katto myytävänä?

Tai uudet mahtavat ikkunat,ryöstöhintaan tietysti.

Vierailija
5/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin juntti saa mut tipahtaan pyttyyn. Ovia ei päivällä pidetä lukossa, mutta silti vieraiden pitäis soittaa ovikelloa ja odottaa tuleeko joku ovelle. T:Ap

Vierailija
6/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin että hei, oon páskalla, ootas siinä ulko-oven takana hetki.

Vierailija
7/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikin juntti saa mut tipahtaan pyttyyn. Ovia ei päivällä pidetä lukossa, mutta silti vieraiden pitäis soittaa ovikelloa ja odottaa tuleeko joku ovelle. T:Ap

Mun veli ajaa jakeluautoa ja tekee juuri noin. Kun kukaan ei tule avaamaan, hän ei jätä pakettia ja sitten soitellaan perään, että missä se on. No se olisi ollut ovella, jos olisit tullut sovittuun aikaan avaamaan.

Vierailija
8/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis velikö menee itse sisään vaikka isäntä olisi vessassa?   Vai mitä tarkoitit?????

Vierailija
9/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi lukkoon. Unohda se "ei ovia lukita yöksi". Se on muuttunut muotoon ovet lukitaan vrkauden ympäri. Muista myös hälytysjärjestelmä sekä teljetä myös ikkunat. Myös alakerrasta. Parempi olla myös kättä pidempää tarvittaessa saatavilla.

Vierailija
10/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisämaustetta hommaan saa, kun kotona on 1,5 vuotias, joka avaa sen vessanoven istuessasi pytyllä. Pytty tietenkin niin kaukana ovesta, ettei ovea ylety sulkemaan ja ulko-ovi siinä vessan vieressä. Siinä sitten tarpeitasi hoidat, kun ulko-ovi aukeaa ja sisään saapastelee joku naapurinukoista isäntää kyselemään. Ei taatusti tule toista kertaa koputtamatta sisään. Kymmenen vuotta tapahtuneen jälkeen jo naurattaa, sillon ei hirveesti. 😂

Vierailija
11/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis velikö menee itse sisään vaikka isäntä olisi vessassa?   Vai mitä tarkoitit?????

Soittaa ovikelloa, kukaan ei tule avaamaan, vaikka on paikalla sovittuun aikaan. Ovi saattaa olla selkeästi auki, mutta hän ei koputtele sen enempää tai kurki sisään vaan poistuu paketin kera (usein se on vielä joku pikakuljetus). Seuraavan kerran asiakas voi odotella lähetystään parin päivän kuluttua. Jos veli menisi sisälle siitä ovesta ja koputtelisi sisäoveen jne., saisi asiakas lähetyksen, mutta kun se ei käy.  Joten odotelkoot.

Vierailija
12/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ovi ei ole lukossa?

Vierailija
13/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ovi ei ole lukossa?

Suomessa on vielä alueita, missä suurin uhka on sisälle lampsivat naapurit ja miehen kaverit. T:Ap

Vierailija
14/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maaseudulla juuri lukita ovia eikä soitella ovikelloja.

Minä en yleensä edes yöksi lukitse ovia.

Ei kannata omaa typeryyttään väittää yleiseksi toimintatavaksi. 

Vierailija
15/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaa ovikelloa, kukaan ei tule avaamaan, vaikka on paikalla sovittuun aikaan. Ovi saattaa olla selkeästi auki, mutta hän ei koputtele sen enempää tai kurki sisään vaan poistuu paketin kera (usein se on vielä joku pikakuljetus). Seuraavan kerran asiakas voi odotella lähetystään parin päivän kuluttua. Jos veli menisi sisälle siitä ovesta ja koputtelisi sisäoveen jne., saisi asiakas lähetyksen, mutta kun se ei käy.  Joten odotelkoot.

Mikä sulla on tässä pointtina? Jos ovi on selkeästi auki niin miksei sisään voisi huhuilla? En ymmärrä.

Vierailija
16/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa tottua siihenkään, kun remonttimiehet soittavat ovikelloa ja samalla jo yleisavain rapisee lukossa. Piti viedä pyykkikoriin varavaatteet, että ilkeää tulla kylppäristä pois, kun on tottunut pukeutumaan muualla.

Vierailija
17/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on tässä pointtina? Jos ovi on selkeästi auki niin miksei sisään voisi huhuilla? En ymmärrä.

Koska ap!

Siellä voi kuule istua vastaanottaja vessassa ja hän häiriintyy, kun vieras tulee noin vain sisälle taloon.

Vierailija
18/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa tottua siihenkään, kun remonttimiehet soittavat ovikelloa ja samalla jo yleisavain rapisee lukossa. Piti viedä pyykkikoriin varavaatteet, että ilkeää tulla kylppäristä pois, kun on tottunut pukeutumaan muualla.

Tää on muuten tosi ärsyttävää. Ovikellon soiton jälkeen voisi odottaa hetken, eikä heti ruveta itse aukomaan ovea. Omassa kodissaan sitä saattaa olla tekemässä ihan mitä tahansa, niin vähän olisi kiva saada varoitusaikaa. 

Vierailija
19/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs et lukinnut ovea. Mä pitäisin lukossa vaikka olisin maalla.

Vierailija
20/27 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ap!

Siellä voi kuule istua vastaanottaja vessassa ja hän häiriintyy, kun vieras tulee noin vain sisälle taloon.

Vaihtoehtoja voi olla lukuisia alkaen siitä, että ihminen on tarkoituksella jättänyt oven auki ennalta sovittua lähetystä varten. Oikeastaan on lähetiltä huolimatonta jättää tarkistamatta tilanne. Voihan hän olla vaikka tuupertunut eteisen lattialle sydänkohtauksen kourissa tms. you know.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme