Miksi monella naisella on Tinderissä kiipeilykuvia?
Yritetäänkö tällä viestittää että ollaan urheilullisia. Sehän on kuitenkin aika tylsä harrastus.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jalkojen reipas levittely kiinnostaa miehiä.
Terveisin siideri-Pirkko sohvan pohjalta
Kiipeilykuvilla viestitetään sitä, että naiselle harrastukset ovat tärkeintä elämässä, ja hänen kanssaan ns. parisuhdeaika tulee jäämään vähiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se kuvastaa häntä, kertoo hänen harrastuksestaan? Eikö ole järkevämpää kuvin kertoa siitä, millainen oikeasti on, eikä keksiä kuvia, jotka ovat mahdollisimman jännittäviä ja erikoisia?
Miten kiipeily kuvastaa ihmistä? Etenkin jos se on joku kiipeilypuisto, jossa mennään jotain seikkailurataa valajaat päällä. Sama kun laittaisi itsestään kuvan huvipuistolaitteessa.
Ei tuo kuva mikään huono ole, mutta ei se ole hyväkään. Neutraali kuva, joka ei herätä ajatuksia suuntaan tai toiseen paitsi sen myötä, että kuvassa yleensä näkyy kroppaa.
Kiipeilykuva voi kuvastaa ihmistä esim sillä, että se kertoo tämän olevan hänen harrastuksensa tai että "pidän kiipeilystä". Ei sen tarvitse olla mikään elämänkatsomuksen esittelykuva. Ja tämähän toimii: sinä ajattelet, että onpa tylsää ja typerää. Ehkäpä te ette sitten sovi yhteen, ja sinä siirryt seuraavaan.
En muuten näkisi mitään ongelmaa myöskään huvipuistolaitekuvassa. :D
En edelleenkään ymmärrä miten noin arkinen harrastus kuvastaa ketään ihmisenä. Kiipeilyä voi harrastaa millä luonteella tahansa.
En minäkään näe ongelmaa tällaisessa kuvassa, mutta en vain näe tuon kuvastavan ketään ihmisenä, kuten aiempi kirjoittaja sanoi.
Jännä, mun mielestä kaikki, mitä ihminen tekee saati harrastaa, kuvastaa häntä jollain tasolla. Mun mielestä ihmisen kauppaostokset, kukkakedolla käynti, lempiohjelmat kuvastavat häntä aina jitenkin. Ei se kuvastaminen tarkoita vain tyyliin, että "minä olen luonteeltani ja arvomaailmaltani x ja y, koska hyppään benjihyppyjä". :D Se voi olla jotain kevyempääkin, ARKISEMPAA. Sinun silmissäsihän kiipeily on arkista, sinä voisit siis esim. saada hänestä mielikuvan melko tavallisena ja arkeaan arvostavana henkilönä.
Itse en kyllä pidä kiipeilyä arkisena, mutta noin niinkuin sinun näkökulmastasi. :D Mutta kaikkinensa, otat selvästi tämän "kuvastaa"-verbin jotenkin hyvin tosissasi ja ajattelet vain suurten ominaisuuksien ja erikoistentekojen olevan ihmistä kuvastavia asioita.
Mutta kun se ei kerro sitä, että henkilö on "arkinen". Kiipeilyä harrastava voi olla kotonaan viihtyvä tai sitten täysiverinen seikkailija. Kiipeilykuva ei kerro yhtään mitään tästä.
Tottakai voit tehdä vaikka mitä oletuksia jostain kuvista, mutta yleensä ne eivät perustu mihinkään muhuun kuin ennakkoluuloosi kyseisestä lajista.
Vaikka jollain on kuva kun hän on lenkillä, niin sen perusteella ei voi sanoa edes sitä, että hän on hyväkuntoinen. Toki jos maratonin kisavarusteet päällä, niin voi kohtalaisella varmuudella sanoa hänen olevan ainakin kohtalaisessa kunnossa, mutta toisaalta hän ei välttämättä ole edes juossut koko maratonia.
Niin, entä sitten? Kerro nyt, millaiset kuvat sitten oikeasti kertovat jotain siitä henkilöstä? Miksi itket, että kiipeilykuvat eivät kerro ihmisestä mitään ja että ne ovat tylsiä, kun sama pätee kaikkiin muihinkin kuviin? Sinun pitäisi nyt ihan oikeasti selittää, mikä ero kiipeilykuvalla on muihin kuviin. Muuten tämä itkeminen on ihan lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se kuvastaa häntä, kertoo hänen harrastuksestaan? Eikö ole järkevämpää kuvin kertoa siitä, millainen oikeasti on, eikä keksiä kuvia, jotka ovat mahdollisimman jännittäviä ja erikoisia?
Miten kiipeily kuvastaa ihmistä? Etenkin jos se on joku kiipeilypuisto, jossa mennään jotain seikkailurataa valajaat päällä. Sama kun laittaisi itsestään kuvan huvipuistolaitteessa.
Ei tuo kuva mikään huono ole, mutta ei se ole hyväkään. Neutraali kuva, joka ei herätä ajatuksia suuntaan tai toiseen paitsi sen myötä, että kuvassa yleensä näkyy kroppaa.
Kiipeilykuva voi kuvastaa ihmistä esim sillä, että se kertoo tämän olevan hänen harrastuksensa tai että "pidän kiipeilystä". Ei sen tarvitse olla mikään elämänkatsomuksen esittelykuva. Ja tämähän toimii: sinä ajattelet, että onpa tylsää ja typerää. Ehkäpä te ette sitten sovi yhteen, ja sinä siirryt seuraavaan.
En muuten näkisi mitään ongelmaa myöskään huvipuistolaitekuvassa. :D
En edelleenkään ymmärrä miten noin arkinen harrastus kuvastaa ketään ihmisenä. Kiipeilyä voi harrastaa millä luonteella tahansa.
En minäkään näe ongelmaa tällaisessa kuvassa, mutta en vain näe tuon kuvastavan ketään ihmisenä, kuten aiempi kirjoittaja sanoi.
Jännä, mun mielestä kaikki, mitä ihminen tekee saati harrastaa, kuvastaa häntä jollain tasolla. Mun mielestä ihmisen kauppaostokset, kukkakedolla käynti, lempiohjelmat kuvastavat häntä aina jitenkin. Ei se kuvastaminen tarkoita vain tyyliin, että "minä olen luonteeltani ja arvomaailmaltani x ja y, koska hyppään benjihyppyjä". :D Se voi olla jotain kevyempääkin, ARKISEMPAA. Sinun silmissäsihän kiipeily on arkista, sinä voisit siis esim. saada hänestä mielikuvan melko tavallisena ja arkeaan arvostavana henkilönä.
Itse en kyllä pidä kiipeilyä arkisena, mutta noin niinkuin sinun näkökulmastasi. :D Mutta kaikkinensa, otat selvästi tämän "kuvastaa"-verbin jotenkin hyvin tosissasi ja ajattelet vain suurten ominaisuuksien ja erikoistentekojen olevan ihmistä kuvastavia asioita.
Mutta kun se ei kerro sitä, että henkilö on "arkinen". Kiipeilyä harrastava voi olla kotonaan viihtyvä tai sitten täysiverinen seikkailija. Kiipeilykuva ei kerro yhtään mitään tästä.
Tottakai voit tehdä vaikka mitä oletuksia jostain kuvista, mutta yleensä ne eivät perustu mihinkään muhuun kuin ennakkoluuloosi kyseisestä lajista.
Vaikka jollain on kuva kun hän on lenkillä, niin sen perusteella ei voi sanoa edes sitä, että hän on hyväkuntoinen. Toki jos maratonin kisavarusteet päällä, niin voi kohtalaisella varmuudella sanoa hänen olevan ainakin kohtalaisessa kunnossa, mutta toisaalta hän ei välttämättä ole edes juossut koko maratonia.
No minkähänlaisia kuvia pitäisi olla, että niistä voisi päätellä jotain? Tuolla logiikalla sellaisia kuvia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnittänyt huomiota hevoskuviin, koka kolmannella on kuva jossa on hevosen selässä. Sen verran on itse tullut touhuttua hevosten kanssa, että kuvista näkee heti että se on joku "talutusponi"-kuva, eikä kyse ole mistään vakavammasta harrastuksiesta.
t. mies44v
Ja mikä ongelma tässä sitten on? Minustakin voisi olla kuva järven rannalta, vaikken edes asu järven rannalla enkä tykkää uimisesta tai veneilystä. Ajatella.
Kiipeilyharrastus kertoo ihmisestä ainakin, että on aktiivinen ja liikkuu, eikä ole nössöimmästä päästä. Kukaan kiipeilyä edes muutaman kerran kokeillut tuskin kuvailee kiipeilyä tylsäksi. Montaa muuta asiaa se kyllä on... nykyään kai pitää vaan löytää joka päivälle jotain mussutettavaa. Ihmiset vaikuttaa turhautuneilta eikä osata kanavoida sitä mihinkään järkevään; kiipeilyyn tai poliitikkojen painostamiseen, tai johonkin muuhun rakentavaan. Valittakaa vähemmän ja tehkää elämällänne jotain.
Entäs laskuvarjo- tai benjihyppykuvat? Näitä näkee aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kiipeilykuvilla viestitetään sitä, että naiselle harrastukset ovat tärkeintä elämässä, ja hänen kanssaan ns. parisuhdeaika tulee jäämään vähiin. :)
Kiipeilyä voi harrastaa yhdessä. Kuin esi-esileikkiä.
Tosi isolla osalla miehistä on kuva moottoripyörän selässä. Tosi tylsää trendipelleilyä. Miksi te miehet sellaisia kuvia laitatte?
T. Nimim. En kiipeile, en moottoripyöräile enkä tinderöi.
Minusta kiipeilyharrastus kuvastaa urheilullisuutta, päättäväisyyttä, tavoitteellisuutta, seikkailunhalua, uteliaisuutta, riskinottokykyä, yhteistyökykyä ja sosiaalisuutta. Kaikki piirteitä joita naisessa arvostan. Oma naiseni kiipeilee.
Vuorikiipeilijämies.
Ehkä kuvastaa luonnetta, kiipijä. Sopii varoa jos ei pidä opportunisteista.😆
Ok. Kuvissa ei saa näkyä kiipeilyä, vaeltamassa, kissoja, hevosia eikä sukeltamista. Mitä niissä sitten pitäisi näkyä?
Vai onko niin, että kyseiset asiat on aplle ehdoton nounou, eikä hän nyt itkekään tässä oikeestaan kuvia sinänsä vaan sellaisten naisten puutetta, joita hän haluaisi tavata?
Eli millaisia naisia sinä ap sitten kaipaat, jotka otattaisi itsestään niitä kuvia, jotka kertovat sinulle naisesta sen, mitä haluat?
Tuntuu kyllä, että et halua kohdata ihmisiä vaan sulla on itselläsi jokin mielikuva naisesta, jollaiseen haluaisit tutustua. Reality check: todellisuudessa ihmiset ei yleensä koskaan vastaa oikeasti omia mielikuviasi. Sori.
Luultavasti syy on halu näyttää, että rikkoo raamit, ts. ei ole perinteinen nainen. Myös, ettei ole mikään syvällinen ja rauhallinen persoona, vaan touhukas ja liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turnoff minulle kiipeily naisen harrastuksena. Liian äijää.
Samaa mieltä minäkin. Vaatii liikaa voimaa ja lihaksikas nainen on ruma. Juoksijat ja tanssijat ovat parhaita. Alakropassa ja keskikropassa kiinteyttä, mutta yläkroppa ja kaula ova sirot.
Joopajoo. Voi tulla yllätyksenä mutta tanssijat eivät ole samasta muotista veistettyjä. Balettitanssija ja joku hiphop/bootytanssija voivat olla täysin eri malliset vartaloiltaan ja lihaksistoltaan. Joillakin tanssin harrastajilla jopa ylipainoa, omg.
T. 164 cm/85 kg, kelpaisinko?
Kiipeilykuviin voi poseerata seksikkäästi niin että pylly näkyy