Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella naisella on Tinderissä kiipeilykuvia?

Vierailija
26.07.2017 |

Yritetäänkö tällä viestittää että ollaan urheilullisia. Sehän on kuitenkin aika tylsä harrastus.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turnoff minulle kiipeily naisen harrastuksena. Liian äijää. 

Samaa mieltä minäkin. Vaatii liikaa voimaa ja lihaksikas nainen on ruma. Juoksijat ja tanssijat ovat parhaita. Alakropassa ja keskikropassa kiinteyttä, mutta yläkroppa ja kaula ova sirot. 

Vierailija
22/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se kuvastaa häntä, kertoo hänen harrastuksestaan? Eikö ole järkevämpää kuvin kertoa siitä, millainen oikeasti on, eikä keksiä kuvia, jotka ovat mahdollisimman jännittäviä ja erikoisia?

Miten kiipeily kuvastaa ihmistä? Etenkin jos se on joku kiipeilypuisto, jossa mennään jotain seikkailurataa valajaat päällä. Sama kun laittaisi itsestään kuvan huvipuistolaitteessa.

Ei tuo kuva mikään huono ole, mutta ei se ole hyväkään. Neutraali kuva, joka ei herätä ajatuksia suuntaan tai toiseen paitsi sen myötä, että kuvassa yleensä näkyy kroppaa. 

Kiipeilykuva voi kuvastaa ihmistä esim sillä, että se kertoo tämän olevan hänen harrastuksensa tai että "pidän kiipeilystä". Ei sen tarvitse olla mikään elämänkatsomuksen esittelykuva. Ja tämähän toimii: sinä ajattelet, että onpa tylsää ja typerää. Ehkäpä te ette sitten sovi yhteen, ja sinä siirryt seuraavaan.

En muuten näkisi mitään ongelmaa myöskään huvipuistolaitekuvassa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se kuvastaa häntä, kertoo hänen harrastuksestaan? Eikö ole järkevämpää kuvin kertoa siitä, millainen oikeasti on, eikä keksiä kuvia, jotka ovat mahdollisimman jännittäviä ja erikoisia?

Miten kiipeily kuvastaa ihmistä? Etenkin jos se on joku kiipeilypuisto, jossa mennään jotain seikkailurataa valajaat päällä. Sama kun laittaisi itsestään kuvan huvipuistolaitteessa.

Ei tuo kuva mikään huono ole, mutta ei se ole hyväkään. Neutraali kuva, joka ei herätä ajatuksia suuntaan tai toiseen paitsi sen myötä, että kuvassa yleensä näkyy kroppaa. 

No miten mikä tahansa kuva kuvastaa ihmistä? Eihän sen ole tarkoituskaan kuvastaa mitään sen kummempaa kuin vaelluskuvat, festarikuvat, kitaransoittokuvat, nähtävyysposeerauskuvat, laiturillaistumiskuvat, kalastuskuvat, sukelluskuvat, laskettelukuvat tms. Silti ihmiset jotain tiedonmurusia ja mielikuvia näistä poimivat. 

ohis

Vierailija
24/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen reipas levittely kiinnostaa miehiä.

Vierailija
25/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiipeilykuva voi kuvastaa ihmistä esim sillä, että se kertoo tämän olevan hänen harrastuksensa tai että "pidän kiipeilystä". Ei sen tarvitse olla mikään elämänkatsomuksen esittelykuva. Ja tämähän toimii: sinä ajattelet, että onpa tylsää ja typerää. Ehkäpä te ette sitten sovi yhteen, ja sinä siirryt seuraavaan.

Näin juuri. En minä ymmärrä, mikä ongelma tylsyydessäkään on. Eihän tinder-kuvat useinkaan ole mitään erityisen jännittäviä. Onkohan ap niitä, joiden profiilikuvissa on sellaisia ihme kikkailuja, joista ei lopulta saa mitään tolkkua onko siellä edes oikea ihminen vai onko tämä joku lomaosake- tai scifielokuvamainos. 

Vierailija
26/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Vaellushan on ihan parasta. Mä tykkään vaeltaa ulkomailla maisemien puolesta, mutta onhan täällä Suomessakin aivan mielettömiä vaellusreittejä, muuallakin kuin Lapissa. Etenkin kesäisin ja syksyisin, ai että. Se ei ole tylsää, jos osaa nauttia raikkaasta, puhtaasta ilmasta, luonnosta, auringonlaskuista ja -nousuista, upeista maisemista, lintubongauksesta, valokuvaamisesta, rauhallisuudesta, jne. Mulla ei ole ainakaan koskaan omien ajatusteni kanssa tylsää :)

Jos käyttäisin Tinderiä ja olisin mies, niin kyllä muhun vetoaisi paljon enemmän nämä vaellus-, kiipeilijä-, sukeltaja-, laskuvarjohyppääjätytöt kuin baari-kuntosalin peilin kautta otettu selfie belfie -tytöt :)

Ihan yhtä naurettavia ovat ne kiipeilijävaeltajasukeltajat, jotka tekee asioita siksi koska ne on nyt tosi in! Aina ollaan niin trendien huipuilla että! Sit nappaillaan yhtä lailla kuvia kaikessa narsismissaan. (Ei kaikki tietenkään, mut ne jotka tekee)

Pointti: kaikki tekeminen voi olla aitoa kiinnostusta tai sitten sitä voidaan tehdä myös pinnallisista syistä. Eli en itse ainakaan minkään tekemisen perusteella sellaisenaan menisi tuomitsemaan...

Vierailija
27/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän että se on kallis harrastus jos siis vuorilla kiipeilee, Suomesta kun ei yhtäkään vuorta löydy. Etsivät siis rikkaampaa miestä rahoittamaan matkat ja varusteet vuorille. Rehellinen ilmoitus mielestäni, köyhät älkööt vaivautuko.

Vierailija
28/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se symbolisoi kuvaa naisen kiipeämisestä ottamaan lähi-idän kulttuuria avosylin vastaan. Tällaisille naisille ei kelpaa kuin tumma ei-suomalainen mies. Pysykää kaukana.

No tuskin tällaisesta sitten mätsiä edes tulee, joten ihan turha pelätä. 

Vierailija
29/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä, se on huippu harrrastus! Pun intended.

Vierailija
30/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä miten noin arkinen harrastus kuvastaa ketään ihmisenä. Kiipeilyä voi harrastaa millä luonteella tahansa.

En minäkään näe ongelmaa tällaisessa kuvassa, mutta en vain näe tuon kuvastavan ketään ihmisenä, kuten aiempi kirjoittaja sanoi. 

Vierailija
31/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä miten noin arkinen harrastus kuvastaa ketään ihmisenä. Kiipeilyä voi harrastaa millä luonteella tahansa.

En minäkään näe ongelmaa tällaisessa kuvassa, mutta en vain näe tuon kuvastavan ketään ihmisenä, kuten aiempi kirjoittaja sanoi. 

Jännä, mun mielestä kaikki, mitä ihminen tekee saati harrastaa, kuvastaa häntä jollain tasolla. Mun mielestä ihmisen kauppaostokset, kukkakedolla käynti, lempiohjelmat kuvastavat häntä aina jitenkin. Ei se kuvastaminen tarkoita vain tyyliin, että "minä olen luonteeltani ja arvomaailmaltani x ja y, koska hyppään benjihyppyjä". :D Se voi olla jotain kevyempääkin, ARKISEMPAA. Sinun silmissäsihän kiipeily on arkista, sinä voisit siis esim. saada hänestä mielikuvan melko tavallisena ja arkeaan arvostavana henkilönä.

Itse en kyllä pidä kiipeilyä arkisena, mutta noin niinkuin sinun näkökulmastasi. :D Mutta kaikkinensa, otat selvästi tämän "kuvastaa"-verbin jotenkin hyvin tosissasi ja ajattelet vain suurten ominaisuuksien ja erikoistentekojen olevan ihmistä kuvastavia asioita.

Vierailija
32/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumat ovat kovia kiipeilemään.

Vierailija
33/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän miehet tuumaa naisesta joka asuu sähköttömässä talossa kantaesitys ja ulkohuussi😂

Vierailija
34/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kiipeilyä harrastavana kiinnostuin tästä otsikosta. Olen naimisissä (enkä siis tinderöi), joten minulla ei ole aavistustakaan siitä millaisia kuvia tinderissä tuppaa olemaan.

Mutta noi kommentit luettuani tuli mieleen että naiset saattaa käyttää noita kiipeilykuvia urpokarkottimena. Eihän kiipeyilystä tykätä tarvitse, ei vaimonikaan välitä koko puuhasta. Mutta jos jollain on noin vihamielinen suhtautuminen kiipeilyyn, ja sitä perustellaan noinkin pöljästi, tulee väkisinkin mieleen ettei noi jäkättäjät ole ihan parasta A-ryhmää yhdenkään naisen mielestä...

....mutta tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni, joten Peace, out!

m35

ps itse kiipeilen koska:

a) se on kivaa

b) se on monipuolisinta liikuntaa mitä olen koskaan kokeillut

c) tylsinkin kiipeily on suunnattoman paljon mielenkiintoisempaa kuin esmes hölkkä

d) kiipeilijöiden enemmistö on mukavaa, maanläheistä porukkaa

e) en ole viiden vuoden kiipeilyurani aikana tavannut lajin parissa kuin kaksi-kolme elvistelijää

f) on muuten kivaa!

Vierailija
35/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, mun mielestä kaikki, mitä ihminen tekee saati harrastaa, kuvastaa häntä jollain tasolla. Mun mielestä ihmisen kauppaostokset, kukkakedolla käynti, lempiohjelmat kuvastavat häntä aina jitenkin. Ei se kuvastaminen tarkoita vain tyyliin, että "minä olen luonteeltani ja arvomaailmaltani x ja y, koska hyppään benjihyppyjä". :D Se voi olla jotain kevyempääkin, ARKISEMPAA. Sinun silmissäsihän kiipeily on arkista, sinä voisit siis esim. saada hänestä mielikuvan melko tavallisena ja arkeaan arvostavana henkilönä.

Itse en kyllä pidä kiipeilyä arkisena, mutta noin niinkuin sinun näkökulmastasi. :D Mutta kaikkinensa, otat selvästi tämän "kuvastaa"-verbin jotenkin hyvin tosissasi ja ajattelet vain suurten ominaisuuksien ja erikoistentekojen olevan ihmistä kuvastavia asioita.

Mutta kun se ei kerro sitä, että henkilö on "arkinen". Kiipeilyä harrastava voi olla kotonaan viihtyvä tai sitten täysiverinen seikkailija. Kiipeilykuva ei kerro yhtään mitään tästä. 

Tottakai voit tehdä vaikka mitä oletuksia jostain kuvista, mutta yleensä ne eivät perustu mihinkään muhuun kuin ennakkoluuloosi kyseisestä lajista.

Vaikka jollain on kuva kun hän on lenkillä, niin sen perusteella ei voi sanoa edes sitä, että hän on hyväkuntoinen. Toki jos maratonin kisavarusteet päällä, niin voi kohtalaisella varmuudella sanoa hänen olevan ainakin kohtalaisessa kunnossa, mutta toisaalta hän ei välttämättä ole edes juossut koko maratonia. 

Vierailija
36/55 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiipeilyä ei voi harrastaa sohvaperunan tai ylensyöjän luonteella.

Vierailija
37/55 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnittänyt huomiota hevoskuviin, koka kolmannella on kuva jossa on hevosen selässä. Sen verran on itse tullut touhuttua hevosten kanssa, että kuvista näkee heti että se on joku "talutusponi"-kuva, eikä kyse ole mistään vakavammasta harrastuksiesta.

t. mies44v

Vierailija
38/55 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia. Ruotsissa joka toisen pissiksen harrastus. Ja kallioversiona. Miehillä on sitten tää crossfit.

Vierailija
39/55 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä luodaan kuvaa, että ollaan mukamas jotenkin seikkailunhaluinen / hip ja cool.

Vierailija
40/55 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turnoff minulle kiipeily naisen harrastuksena. Liian äijää. 

Samaa mieltä minäkin. Vaatii liikaa voimaa ja lihaksikas nainen on ruma. Juoksijat ja tanssijat ovat parhaita. Alakropassa ja keskikropassa kiinteyttä, mutta yläkroppa ja kaula ova sirot. 

apua, kai sä ymmärrät, että mikäli yläkropassa ei ole juurikaan lihaksia, niin vanhetessa ne "sirot kädet" on täynnä selluliittia, ja tulee löllyräkädet ilman kiinteyttä. Ja vaikka harrastaisi aktiivisesti esim kiipeilyä, niin naisilta vaatii aika paljon enemmän, että saa niitä lihaksia kehitettyä, saati sitten kunnolla näkyville niitä lihaksia.

Ja tanssia harrastanena voin sanoa, että siinä piti kyllä koko lihaksisto olla kunnossa, myös yläkroppa käsineen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme