Neste Rally Finland 2017
Oletko menossa?
Mitkä tunnelmat?
Kommentit (16)
En ole. Kylä täynnä kännisiä juntteja, kaikki paikat tukossa, hinnat järkyttävät ja sadettakin luvattu.
Tuo mukavasti vilinää Jyväskylään, mutta onhan tuo nyt aika junttimainen tapahtuma, joten en itse sinne menisi, mutta eipä juuri pahaa sanottavaa heistä, jotka sinne menevät. Heille mukavaa viihdettä ja hyvä niin, kunhan eivät itse leiki rallikuskia liikenteessä.
Valitettavasti jouduin käymään keskustassa puoliltapäivin, ralliin liittymättömällä asialla. Hirveä ruuhka siellä oli ja olin iloinen kun pääsin pois. 2,5 km keskustasta asuvana pystyisin muuten välttelemään helvetinajoja, mutta helikopterien melu häiritsee, yöllä känniääliöt möykkäävät kaduilla ja aamulla pyörätiet ovat lasinsirpaleita täynnä.
Eipä nuo rallit tänne Kuokkalaan reilun kilsan päähän Lutakostakaan juuri häiritse muuten kuin kopterien meluna. Keskustaan jos menee niin tietää jotain tapahtuvan, mutta ihan en ymmärrä valittajia.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti jouduin käymään keskustassa puoliltapäivin, ralliin liittymättömällä asialla. Hirveä ruuhka siellä oli ja olin iloinen kun pääsin pois. 2,5 km keskustasta asuvana pystyisin muuten välttelemään helvetinajoja, mutta helikopterien melu häiritsee, yöllä känniääliöt möykkäävät kaduilla ja aamulla pyörätiet ovat lasinsirpaleita täynnä.
No ei varmasti siellä 2,5 km päässä keskustasta kovin montaa känniääliötä möykkää hajotellen pulloja. T: lähempänä asuva ja ralleista lähes tietämätön
Vippiin maistelemaan Vanajanlinna cateringin ruokia, kelpaa lapsettomaksi viikonlopuksi
EK5: Suomalaisten huikea aamu jatkuu - kaksoisjohto vankistui!
Jari-Matti Latvala ja Esapekka Lappi jatkavat Suomen MM-rallin kärjessä viidennen erikoiskokeen jälkeen.
En ole tänä vuonna menossa pätkälle, mutta seuraan kyllä Ralliradiosta tiiviisti.
Oon ihan lapsesta kulkenut ralleissa, pienoisralleja katsomassa. Neste Rallissa vähän tosiaan tunnelmaa pilaavat kovassa humalassa olevat katsojat.onneksi on myös paljon ihan tavallista väkeä.
Ja hieno juttuhan tämä ralli Jyväskylälle on, tuo rahaa ihmisten mukana. Uutisissa myös kertoivat bisnesenkelien olevan liikkeellä.
EK10: Uskomaton tilanne – suomalaisille neloisvoitto ja kokonaiskisassa neloisjohto
Tiedän tältäkin pikku kylältä monta naapuria, jotka lähtivät 250km päähän Ralliin.
On ihme, ettei turismi ja matkailu kiinnosta Jyväskylän heinähattuja. Taisittepa ihan itse saada sen Kankaan paperitehtaannekin lopetettua, kun teitte vähän valituksia hajuista.
"Illan uutinen":
EK13: Suomalaiset kolmoisjohdossa Jyväskylän yöhön
Lappi on kärjessä, Jari-Matti Latvala toisena ja Teemu Suninen kolmantena.
En mene, yritän vältellä koko tapahtumaa. Asun Jyväskylässä.