Kuka muka syö Raxissa?
RAX on maailman kamalin paikka. Kaikki ravintolat ovat aivan likaisia ja kontaminoituneita, ruoka kamalaa. Pitsat ovat ohuita, ranskalaiset lötköjä ja pahanmakuisia. En oikein keksi mitään hyvää sanottavaa siitä. Menisin paljon mieluummin esimerkiksi Pizza Hutiin ja maksaisin vähän enemmän oikeasta laadusta.
Kommentit (21)
Söin useinkin joskus vuonna 2010. Silloin salaattibuffet maksoi muistaakseni 6 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Pizza Hut ja laatu?
Mitä tarkoitat? Ei ole laadukkaampaa lounasbuffettia tuohon hintaan. Pitsa on aina tuoretta, täytteet maistuvia ja sopivan rasvaisia. RAX on kuivaa ja ohutta, siis hyi!
Kuka muka? Ei tietenkään kukaan muka. Ap on varmasti nähnyt vain typötyhjiä raxeja joissa ei ikinä ole näkynyt yhtäkään asiakasta ja niillä on vara seisottaa ravintoloita tyhjillään ilman tuloja.
Pizza Hut on nostanut hintaa vuoden sisällä kaksi euroa, eniten keskustan buffeteista. Aletaan jo nyt olla kipurajoilla, enempää on siitä maksa. Jos hintaa nostetaan vielä kerran niin äänestän jaloillani ja siirryn Raxiin
Huh. Nuo paikat sopii ainoastaan bulimiaa sairastaville. Saa syödä (ja käydä välillä pöntöllä) koko rahan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza Hut ja laatu?
Mitä tarkoitat? Ei ole laadukkaampaa lounasbuffettia tuohon hintaan. Pitsa on aina tuoretta, täytteet maistuvia ja sopivan rasvaisia. RAX on kuivaa ja ohutta, siis hyi!
Kuka syö pizzaa JA ranskalaisia lounaaksi?
Vastaan itse: tuleva sydänkohtauspotilas.
Minä ihmettelen sit taas kuinka tyhmä pitää olla että käy pizza hutissa!?
Samaa roskaruokaa se loppupeleissä on, mutta maksaa noin 5 kertaa enemmän. Ruommoinen vasta idioottien touhu on.
Olen kokeillu molemmat ja rahaaa mulla riittää valita pizza hut. En käytä kumpaakaan kokeilun jälkeen. Mutta jos olisi pakko, niin kävisin raxissa.
Raxin pizzat ovat todella hyviä. Siinä olisi monelle pizzerialle hyvä malli, kuinka tehdään hyvää pizzaa.
Alemman keskiluokan lapsiperheet joissa vanhemman ei osaa/jaksa tehdä ruokaa.
Rax todella heikkolaatuinen. Kilpailijoilta löytyy huomattavasti laadukkaampia vastaavia vaihtoehtoja. Pizzat ovat pelkkää rasvaista taikinaa, täytteitä ei juuri ollenkaan. Kaikki ruoat kylmiä ja seisoneita kun viimeksi kävin. Lasagne tosi huono, ei ollut yhtään valkokastiketta siinä. Kaikki ihan onnetonta.
Miten AP tietää sanojensa mukaan kaikista RAXeista, jos ei syö niissä?
Tapasin syödä siellä siihen aikaan, kun siellä oli PALJON halvemmat hinnat. Nyt en ole käynyt moneen vuoteen.
Raxin buffetit ovat vain 10€, mikä on kyllä tosi hyvä hinta. Eihän enää juuri missään syö tuolla hinnalla
Aikoinaan kun kävin, niin oli kyllä hyvää pitsaa ja kiva idea, että sai napostella erilaisia juttuja mielensä mukaan. En tiedä mikä on taso nykyään. Ei tule käytyä noissa kun mieluummin wolttaan ruokaa kotiin. Onkohan Rax muuten Woltissa?
Pizza Hut ja laatu?