Mummo piti lasta yökylässä vain 15 tuntia
Ajattelin että edes sen yhden vuorokauden olisi lapsi siellä mutta ei. Ja yökylässä lapsi on vain kerran vuodessa koska ei mummo halua useammin.
Kommentit (19)
Niin? Yökylä . Oisit tyytyväinen että piti edes tuon. Kai mummo saa itse päättää miten aikansa käyttää. On jo kasvattanut oman/omat.
Niin? Veit vaikka illalla kahdeksalta ja hait seuraavana aamuna klo 11? Saithan siinä yön itsellesi.
Miksi mummon pitäisi ottaa lapsi yökylään, että äiti pääsee bilettään? Ehkä siinä syy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mummon pitäisi ottaa lapsi yökylään, että äiti pääsee bilettään? Ehkä siinä syy?
Miehen kanssa kotona vietettiin parisuhdeaikaa.
Piti sentään koko yön. Olisit onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika sietämätön kakara.
Hyvin käyttäytyvä koululainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa kotona vietettiin parisuhdeaikaa.
Mies kiukutteli ja sä notkuit palstalla:)
Niin mitä sitten? Ei isovanhemmat oo velvoitettuja hoitamaan lapsenlapsia. Omansa ovat jo kasvattaneet aikuisiksi. Hanki maksullinen lastenhoitaja, jos haluat lapsen hoitoon.
Sinä se et kyllä ikinä petä... :D
Miksi ap haluaa lapsivapaata? Onko niin kiire juomaan? Soittaisit sosiaalipäivystykseen, jos et itse jaksa hoitaa.
Sulle ei kyllä mikään riitä. Se vanhempihan on ollut yökylässä jo 15 vuotta, kuinka kauan pitäisi?
Jospa mummo ei enää jaksa hoitaa lapsia pitkiä aikoja yhteen menoon. Kyllä mummolla on oikeus olla hoitamatta vuorokautta lastenlasta jos ei voimat riitä, ei siitä herneitä tarvitse nenään vetää.
Kiire juomaan... Kerran vuodessa, ja jo joku narisee? Puhunee sitten omasta kokemuksesta...
Meidän kolmea lasta on mummo hoitanut yhteensä ehkä 10h (useissa eri pätkissä).
Jos appiukko on kuolemaisillaan niin miten edes kehtaat viedä lapsen mummolle hoitoon? Taitaa mummon ajatukset olla miehessään. Välillä mietin oletko paha ihminen, vai pelkästään hölmö.
Kai te nyt etukäteen sovitte milloin viet, ja milloin haet... jos et, niin oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Jos appiukko on kuolemaisillaan niin miten edes kehtaat viedä lapsen mummolle hoitoon? Taitaa mummon ajatukset olla miehessään. Välillä mietin oletko paha ihminen, vai pelkästään hölmö.
Just olin tulossa ihmettelemään samaa. Eiköhän mummolla ole kuormaa kannettavanaan yllin kyllin juuri nyt.
Sulla on kyllä todellakin lasi aina puoliksi tyhjä. Joku muu olisi kertonut tyytyväisenä, että lapsi pääsi mummolle yökylään ja itse sai lapsivapaan yön.
Olitko pyytänyt mummoa hoitamaan lasta sen vuorokauden?