Käkikello?
Miksi käkikello on kielletty aihe?
No anyways niin mitä mieltä olette käkikelloista? Musta jotenkin ihania.
Kommentit (11)
KUKKUUU! KUKKUUU! Kuka täällä vielä nukkuu.
Teidän pitää käydä Tribergissä Saksassa, josta käkikello on kotoisin
Tämä aihe on tiukasti kielletty täällä. Poistoon.
Faith kirjoitti:
Lapsena olin kylässä yhdessä paikassa jossa oli käkikello ja aina säikähdin sitä. Luukku rävähti auki nopeasti ja kuului sellainen mekaaninen ääni kun se käki tuli ulos kukkumaan ja sitten yhtä nopeasti rävähti luukku kiinni. En ikinä pitäisi käkikelloa kotona vaikka ymmärrän sen esteettisen viehätyksen. Ding-dong -kaappikelloakaan en haluaisi elämöimään.
Ihmiset joilla on näitä kukkuvia kelloja lienevät hieman dingdong.
Miksi kielletty? Mihin tämä liittyy?
Itse haluaisin käkikellon. Lapsena ne kiehtoivat minua. Haluaisin sellaisen vienon ja hienotunteisen ja kauniin version, en äkkinäistä ja äkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kielletty? Mihin tämä liittyy?
Itse haluaisin käkikellon. Lapsena ne kiehtoivat minua. Haluaisin sellaisen vienon ja hienotunteisen ja kauniin version, en äkkinäistä ja äkäistä.
Mistä sen voisi tietää? Jostain syystä palstan moderaattori poistaa käkikelloja koskevat aloitukset.
Upup, missä kaikki käkikellojen ystävät?
Lapsena olin kylässä yhdessä paikassa jossa oli käkikello ja aina säikähdin sitä. Luukku rävähti auki nopeasti ja kuului sellainen mekaaninen ääni kun se käki tuli ulos kukkumaan ja sitten yhtä nopeasti rävähti luukku kiinni. En ikinä pitäisi käkikelloa kotona vaikka ymmärrän sen esteettisen viehätyksen. Ding-dong -kaappikelloakaan en haluaisi elämöimään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/