Silmien värin muutos?
Luin tänään sellaisista silmänsisäisistä implanteista, joilla voi muuttaa silmien värin melkeinpä miksi vaan sattuu haluamaan. Operaatio kiinnostaa minua ja kuulin, että niitä tehdään Intiassa. Jotenkin vaan ajatus Intiassa tehtävästä silmäleikkauksesta pelottaa ja kammottaa. Tietääkö kukaan tehdäänkö niitä esim. jenkeissä, Sveitsissä, Kanadassa, Norjassa?
Lueskelin myös lasertekniikasta, jota Kaliforniassa oleva klinikka väitti ainakin pari vuotta sitten tekevänsä. Googlettamalla löysin kyllä Stroma Medicalin sivun, mutta se on työn alla. Minulle kelpaisi myös tuon laseroinnin tuloksena jäänharmaat silmät.
Mikä tahansa muu kuin tämä paskanruskea. Ei, en nyt väitä, että kaikkien ruskeat silmät olisivat rumat, itse vaan olen syntyjäni ihan vaaleahiuksinen ja minulla on tummanruskeat silmät, jotka ovat eriparia hiusten ja ihon sävyn kanssa. Jos tuo leikkaus tulee mahdolliseksi muutaman vuoden sisään, myyn kaikki osakkeeni ja rahastoni ja teetätän tuon operaation.
Onko muita joita kiinnostaa?
Kommentit (11)
Osta värilliset piilolinssit jos noin paljon haittaa elämää?
Ruskea on ylivoimaisesti kaunein silmienväri!
Vastasin ei, koska mielestäni minulla on tosi kivan väriset silmät (reunoilta tumman turkoosit ja keskeltä keltaiset), eli en haluaisi muuttaa niitä. Mutta olen sitä mieltä, että jos haluaa muuttaa silmiensä väriä, niin siitä vain!
YouTubessa on video, jossa eräs nainen selittää miten muutti silmiensä väriä. Hänellä oli ruskeat silmät, jotka muuttuivat tietyn ruokavalion avulla vähän saman värisiksi kuin minun silmäni. Laitan linkin tähän, jos kiinnostaa!
Vastasin kyllä, mutta en tietenkään menisi tuollaiseen leikkaukseen jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta, joka voi aiheuttaa ennenaikaista kaihia tai jopa sokeutumisen. Mutta siis jos silmien värin muuttaminen olisi 100% turvallista, menisin ehdottomasti. Haluaisin siniset, vihreät tai harmaat silmät.
🇺🇦🇮🇱
Ihan turhaa vaihtaa. Itse olen vaaleahiuksinen ja mulla on ruskeat silmät, olen näistä oikein ylpeä!
En varmaan menisi, vaikka toimenpide yleistyisi ja olisi todettu turvalliseksi, vaikka olisikin kivempi saada sinisemmät silmät. Nykyiset on kai aika tyypillisen suomalaiset siniharmaat, jotka on tosiaan enemmän harmaat kuin siniset. Mutta olen tottunut näihin ja olisi outoa, jos ne muuttuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa vaihtaa. Itse olen vaaleahiuksinen ja mulla on ruskeat silmät, olen näistä oikein ylpeä!
Olet ylpeä asioista, joihin sinulla itselläsi ei ole osaa eikä arpaa. Ääliömäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea on ylivoimaisesti kaunein silmienväri!
Ei ole. Ruskea on niin geneerinen ja tylsä väri, kun suunnilleen 90 prosentilla maailman ihmisistä on sellaiset.
Vastasin ei, koska en leikkaukseen menisi.
Mutta todellisuudessa, tykkäisin kyllä jos olisi sellaiset jään/taivaansiniset silmät. Mulla on sellaiset harmaasiniset, vähän mitäänsanomattomat.
Kiitoksia mukavista kommenteista. Ei siis ole tarkoitus laittaa kenenkään silmienväriä ykköseksi tai mollata muita ruskeasilmäisiä.
Olen vaan ihan pienestä lähtien inhonnut omia silmiäni ja kerran olin kuulemma ihan pienenä itkenyt mummolle miksi minun piti saada ruskeat silmät. Ei niiden takia ole kiusattu minua, että tälle ällölle ei pitäisi olla edes mitään järkevää perustetta. Se vaan nyt on niin!
Muiden ruskeat silmät minua eivät ole koskaan häirinneet ja olen seurustellutkin ruskeasilmisten kanssa, eli ei ole universaaliakaan ällötystä.
Täysin järjetön ajatus. Minua kammottavat kaikki lääketieteelliset toimenpiteet ja olen valvonut monta yötä pelätessäni esim. sepelvaltimoiden varjoainekuvausta, en siis missään tapauksessa menisi mihinkään leikkaukseen pelkän turhamaisuuden takia.
Minulla on epämääräisen vihertävänharmaat silmät, ne eivät ole harmaat mutta eivät sinisetkään eivätkä oikein kunnolla vihreät. Mutta ne ovat minun silmäni ja saavat olla sen väriset kuin ovat, tärkeää on vain se että näen niillä. Mielestäni myös vaaleiden hiusten ja ruskeiden silmien yhdistelmä on oikein viehättävä enkä ymmärrä miksi kukaan haluaisi muuta.