Kerro etunimesi niin heitän arvion elämäntilanteestasi, iästäsi ja luonteestasi
Teen ketjun uusiksi, sillä se äsken jostakin syystä lukittiin. Kerron tosiaan arvaukseni nimesi pohjalta ja sinun tehtävä on sitten kommentoida osuinko oikeaan. :) Lisään aina arviointien perään sitten Ap, koska äskeisessä ketjussa myös joku muu intoutui arvailemaan. En myöskään ole mikään selvännäkijä, kunhan teen arviointeja aikani kuluksi. Joten kokeillaanpa uusiksi, nimiä tulemaan :=
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, tämä on hauska ja hyvänmielen ketju. Kun ehdit, heitä arviosi Annesta.
Ja jos uskallat, anna oma nimesi, niin teen arvaukseni sinusta :-)
Anne. Voisit olla joku nelikymppinen. Sinulla on hiukset lyhyellä ponnarilla usein. Olet parin teinin äiti. Tykkäät puutarhanhoidosta ja käyt myös salilla. Sinulle on helppo jutella ja joskus jopa lapsesi kaverit tulevat kertomaan murheistaan. Olet äidillinen ja lämmin, mutta myös suora ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Reetta
Olet kolmissakymmennissä. Parin lapsen äiti. Herttainen ihminen. Voisit olla töissä, jossain hoitoalalla. Sinulla on hyviä äiti ystäviä, joiden kanssa tykkäät viettää aikaa hiekkalaatikon reunalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nico-Petterihän mie olen ja velipoika on jonne, isolla J:llä
Tämä on helppo, asut lähiössä, Äitisi on YH ja äidin nimessä on myös C, äitisi seurustelee aina vain ulkomaalaisten kanssa ja isäsi ei ole oikeasti isäsi. Pössyttelet marihuanaa ja siirryt kohta kovimpiin, muutat Ruotsin pääkaupunkiin Kööpenhaminaan ja kuolet yliannostukseen Amsterdamin sillan alla. Veljesi pelaa pleikkaria, rullalautailee ja sekoittaa essoja ja redbullia, valvottuaan kuukauden putkeen sen sydän pysähtyy.
Eli kannattaa vaihtaa nimet !!
Emilia, olet melkein kolmekymppinen. Tummanruskeat hiuksesi ulottuvat reilusti yli olkapäiden. Valmistuit parisen vuotta sitten, ehkä kaupalliselle alalle ja olet koulutustasi vastaavassa työssä. Sinulla on hyvä ulosanti, joten luet paljon ja monipuolisesti kirjallisuutta. Harrastat liikuntaa, haluat kokeilla myös uusia juttuja, joten perus salitreenin ja hölkän lisäksi olet ehkä seinäkiipeillyt tai suppaillut. Pidät matkustelemisesta ja uusien ihmisten tapaamisesta. Seurassa olet iloinen ja välitön, otat toiset huomioon ja siksi olet pidetty. Veikkaisin, että sinulla poikaystävä, mutta asutte vielä omissa kodeissanne. Ei vielä lapsia, mutta suhtaudut myönteisesti perheen perustamiseen, kun se on ajankohtaista. Sinulla on koira. Menikö mikään arvauksista oikein?
-Anne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico-Petterihän mie olen ja velipoika on jonne, isolla J:llä
Tämä on helppo, asut lähiössä, Äitisi on YH ja äidin nimessä on myös C, äitisi seurustelee aina vain ulkomaalaisten kanssa ja isäsi ei ole oikeasti isäsi. Pössyttelet marihuanaa ja siirryt kohta kovimpiin, muutat Ruotsin pääkaupunkiin Kööpenhaminaan ja kuolet yliannostukseen Amsterdamin sillan alla. Veljesi pelaa pleikkaria, rullalautailee ja sekoittaa essoja ja redbullia, valvottuaan kuukauden putkeen sen sydän pysähtyy.
Eli kannattaa vaihtaa nimet !!
Ap täällä kommentoi, että en ollut minä, joka tuon arvion kirjoitti. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Emilia, olet melkein kolmekymppinen. Tummanruskeat hiuksesi ulottuvat reilusti yli olkapäiden. Valmistuit parisen vuotta sitten, ehkä kaupalliselle alalle ja olet koulutustasi vastaavassa työssä. Sinulla on hyvä ulosanti, joten luet paljon ja monipuolisesti kirjallisuutta. Harrastat liikuntaa, haluat kokeilla myös uusia juttuja, joten perus salitreenin ja hölkän lisäksi olet ehkä seinäkiipeillyt tai suppaillut. Pidät matkustelemisesta ja uusien ihmisten tapaamisesta. Seurassa olet iloinen ja välitön, otat toiset huomioon ja siksi olet pidetty. Veikkaisin, että sinulla poikaystävä, mutta asutte vielä omissa kodeissanne. Ei vielä lapsia, mutta suhtaudut myönteisesti perheen perustamiseen, kun se on ajankohtaista. Sinulla on koira. Menikö mikään arvauksista oikein?
-Anne
Hei. Kiitos, olipa hauskaa, kun joku teki itsestäkin arvion :)! Minulla on vaaleat hiukset, mutta pitkät kuitenkin. Olen vasta parikymppinen. Kyllä luen paljon ja olen lukenut pienestä saakka. Olen seurassa juu iloinen ja välitön. Minulla on koira. Tykkään, liikunnasta ja matkustelusta. Melkein kaikki oikein. Kiitos Anne! :)
T. Ap=Emilia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, tämä on hauska ja hyvänmielen ketju. Kun ehdit, heitä arviosi Annesta.
Ja jos uskallat, anna oma nimesi, niin teen arvaukseni sinusta :-)
Anne. Voisit olla joku nelikymppinen. Sinulla on hiukset lyhyellä ponnarilla usein. Olet parin teinin äiti. Tykkäät puutarhanhoidosta ja käyt myös salilla. Sinulle on helppo jutella ja joskus jopa lapsesi kaverit tulevat kertomaan murheistaan. Olet äidillinen ja lämmin, mutta myös suora ihminen.
Ap
Kyllä, olen nelissäkymmenissä, nyt pitkä hiukset (ollut myös lyhyet), mutta kiinni usein. Minulla on yksi, jo aikuinen lapsi. Pidän kukista, mutta olen surkea puutarhanhoidossa. Käyn jumpissa ;) Loppujen osalta toivon, että näin muut kokisivat :)
Kiitokset sinulle!
Hei AP! Oletko huomannut, onko vaikutusta sillä, että minkä ikäinen arvioitava on, eli että onko tyyliin 70-luvulla syntyneet Katit erilaisia kuin 90-luvulla? Musta tuntuu, että jotain eroja voi olla. Mun nimen sä olet jo arvioinut, joten kiitos siitä!
Vierailija kirjoitti:
Hei AP! Oletko huomannut, onko vaikutusta sillä, että minkä ikäinen arvioitava on, eli että onko tyyliin 70-luvulla syntyneet Katit erilaisia kuin 90-luvulla? Musta tuntuu, että jotain eroja voi olla. Mun nimen sä olet jo arvioinut, joten kiitos siitä!
Hei. Kyllä joo, joitain eroja luonnollisesti on, koska ovat eri vuosikymmenillä syntyneet ja kasvaneet. Toki ehkä se nimi herättää aina tietynlaisen fiiliksen ihmisestä ja Katit voi olla esim. Reippaita, riippumatta eri syntymävuosista.. Toki jokainen on yksilö ja nää on taas vain pohdintoja/arvailuja. :) Saanko muuten kysyä, että minkä niminen tätä kysyy? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iris
Olet parinkympin puolivälissä. Sinulla on vaaleat pitkät hiukset. Olet hoikka ja taiteellinen. Työskentelet, jollain alalla missä saat käyttää tarkkuuttasi ja ihmissuhdetaitojasi, voisit ehkäpä olla joku virkailija? Loukkaannut helposti, mutta lepyt nopeasti. Olet enemmän vetäytyvä kuin seurapiiriperhonen, mutta kyllä sinulta ystäviä löytyy.
Ap
Kiitos arviosta ap, valitettavasti se meni metsään, mutta hauskaa tämä silti on. Olen 35-vuotias perheenäiti ja minulla on tummat kiharat hiukset. Valitettavasti en ole yhtään taiteellinen.:D Vetäytyväkään en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aino
Olet 25v, mutta sinulla on jo: ammatti ja lapsi. Hiukset ovat vaaleat ja olet hoikka. Olet hoitoalalla tai sitten nuoriso-ohjaaja. Luonteeltas positiivinen ja empaattinen.
Ap
Ehkä jossakin päin on tuollainen Aino, mutta minä olen 50-vuotias ja omaan tummat lyhyet hiukset. Olen lapseton ja ikuinen opiskelija. Rakastan matkustamista. Hoitoala ei kiinnosta yhtään. Kiitos kuitenkin ap analyysista.
Noora sinä voisit olla joku 25-30v. Sinulla on pitkä tukka ja usein jotkut urheilulegginsit ja lenkkarit jalassa. Olet yhden lapsen, ehkä pojan äiti ja kihloissa miehesi kanssa. Olet mukava kaikille ja jollain tapaa tosi nuorekas.
Ap