Paljonko nettotulot jos brutto 7500-8000€/kk?
Kuuluu kirkkoon, asuinkunnan veroprosentti suunnilleen keskimääräinen jne
Kommentit (31)
Oot siis saanu työn jossa maksetaan tuota palkkaa etkä itse osaa laskea nettotuloja?
Mulla brutto 6000 ja netto 3700. Tavoitteena juurikin tuo ap:n palkka.
Googlaa veroprosenttilaskuri. Tosi kätevä käyttää.
Paljonko on veroprosentti verokortissa? Sitten työttömyysvakuutusmaksu sun muut pakolliset vähennykset vielä pois, niin siitähän se on helppo laskea.
Riippuu vähennyksistä, mutta vähän päälle neljä tonnia.
Itsellä brutto 7500 ja netto 4400 kotitalousvähennyksellä.
Vero.fi-laskurilla 8.000 kuukausitulot, kuuluu kirkkoon, ilman mitään vähennyksiä netto on 5.240,- / kk.
Vierailija kirjoitti:
Brutto 7800, netto 3500€/kk
Ei kuulosta uskottavalta. Minulla brutto alle 5.200 ja netto 3.200. Kovaveroinen kotikunta (Vantaa), en kuulu kirkkoon, ainoana vähennyksenä seutulipusta omavastuun jälkeen jäävä mitätön osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vero.fi-laskurilla 8.000 kuukausitulot, kuuluu kirkkoon, ilman mitään vähennyksiä netto on 5.240,- / kk.
Oikea vastaus kysymykseen on siis viitisen tonnia, hieman alle jos palkka on lähempänä 7500 euroa ja jonkin verran yli jos lähellä 8000 euroa. Mahdolliset verovähennykset, matkakulut, asuntolainan korot, jne tietysti nostavat nettotuloja.
Lompakkoloinen käynyt verotoimistossa kyselemässä jonkun tietoja...
:)
on todella kiva että suomessa on kevyt verotus. saa kaiken mitä työssään ansaitsee.
Tienaan 4000 ja saan käteen vain tonnin vähemmän kuin se joka tienaa 8000 eli kaksi kertaa enemmän.
Verotus on p****stä ja selvästi tarkoitettu siihen että työtä tekemällä ei voi vaurastua, ainoastaan omistamalla. Heillähän verotus ei koskaan nouse yli 25 %. Omistava luokkako tämän progressiivisen verotuksen meille on keksinyt, ja markkinoinut työläisten etuna.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä toi palkka, noin 3800.
Jätit lompakkoloisveron huomiotta. Sitä ei ole kaikilla maksettavana.
Paljonko sun veroprossa?